Jordy is niet genomineerdquote:Op woensdag 8 januari 2025 08:56 schreef OmaJacky het volgende:
Morgen.
Toch zie je weer in zo'n groep dat er een aantal zijn die anderen kwalijk nemen dat ze hun nomineren.
Ze zeggen dat het niets uitmaakt maar ze zijn er wel boos om.
Jordy is er een voorbeeld van.
Jordy,Fleur en Mil zijn daar een voorbeeld van, terwijl ze zelf ook nomineren, dat vergeten ze blijkbaar.
Maar er is nog niet bekend wie er nu wel daadwerkelijk genomineerd zijn toch? Of heb ik dat gemist?quote:Op woensdag 8 januari 2025 08:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jordy is niet genomineerd
Die had een target door het spel
Niet dat ik weetquote:Op woensdag 8 januari 2025 08:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar er is nog niet bekend wie er nu wel daadwerkelijk genomineerd zijn toch? Of heb ik dat gemist?
Ow ik vind het voornamelijk een zeur...quote:Op woensdag 8 januari 2025 08:59 schreef Rhosyn het volgende:
Ik zie Fleur met haar echte haren. Ze heeft dus niet gejokt over de reden van haar pruik.
Ik hoop niet dat ze er al uit wordt gestemd vrijdag want het is een pittig vrouwtje met veel humor en hart op de tong.
Eerlijk is eerlijk, in Million Dollar Island en is LoveIsland vond ik hem zwaar irritant. Vind hem hier nog wel meevallenquote:Op woensdag 8 januari 2025 09:01 schreef greysbones het volgende:
Ik snap niet dat die Mattheüs’ zo populair is op FB groepen
Ik zie weinig van hem tot nu toequote:Op woensdag 8 januari 2025 09:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, in Million Dollar Island en is LoveIsland vond ik hem zwaar irritant. Vind hem hier nog wel meevallen
oh man, zo kann man zich täuschenquote:Op woensdag 8 januari 2025 08:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee Fleur heeft een pruik omdat ze een ziekte heeft waardoor ze kale plekken op haar hoofd heeft en weinig /dun haar.
Ze hebben gisteren moeten nomineren. Misschien dat de hamers naar BB worden geroepen als er een gelijke stand is en anders zullen ze het wel horen eind van de ochtend?quote:Op woensdag 8 januari 2025 08:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar er is nog niet bekend wie er nu wel daadwerkelijk genomineerd zijn toch? Of heb ik dat gemist?
quote:Op woensdag 8 januari 2025 09:03 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze hebben gisteren moeten nomineren. Misschien dat de hamers naar BB worden geroepen als er een gelijke stand is en anders zullen ze het wel horen eind van de ochtend?
Hoe ging dat in vorige jaren? Ook in de ochtend of rond 12 uur toch?
Misschien dat ie mij daarom nu nog meevaltquote:Op woensdag 8 januari 2025 09:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zie weinig van hem tot nu toe
Beetje onopvallend
Dat weet ik, maar kan nu genomineerd zijn doordat er 5 een target hadden waarop gestemd kon worden.quote:Op woensdag 8 januari 2025 08:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jordy is niet genomineerd
Die had een target door het spel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |