Toen ik zijn voorstel filmpje zag waarin hij door de microfoon de engelbewaarder zingt en zijn vader en moeder zijn enige fans waren was ik al klaar met deze jongen en in het huis voldeed hij meteen aan mijn verwachtingen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Buschauffeur lijkt Jordy heel eentonig maar als hij met pensioen is wil hij het wel doen lijkt hem super
Het kan, maar degene die dat gaat voorstellen is meteen te controlerend en wordt genomineerdquote:Op woensdag 8 januari 2025 10:16 schreef Ireth het volgende:
Kunnen ze niet gewoon een schema maken? Vandaag 5 personen douchen en dan morgen de andere 5? Dan heb je meer tijd per persoon en je kan je ook ff wassen bij de wastafel..
Ze deden het gister wel voor de afwas dacht ik.quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:15 schreef Hunter het volgende:
[..]
Heb ik ze nog niet zien doen, mag vast niet meer
Mattheusquote:Op woensdag 8 januari 2025 10:16 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ik ben al vergeten wie had er vanochtend om zijn baard te scheren.
Jazekerquote:Op woensdag 8 januari 2025 10:18 schreef ChocoFan het volgende:
Hebben ze al pannen dan? Ik heb ze nog niet gezien iig.
Nee, ook niet. Inderdaadquote:Op woensdag 8 januari 2025 10:18 schreef ChocoFan het volgende:
Hebben ze al pannen dan? Ik heb ze nog niet gezien iig.
Dat gaat diegene natuurlijk niet zeggenquote:
Ah ok, ja dan zou dat kunnen maar geen idee dan waarom ze het nog niet doen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jazeker
Potten en pannen. Grillpan, koekenpan, iets van een wok en een hapjespan of een vispan heb ik gezien.
Jawelquote:
Flauw, ik zou daar gewoon open over zijn en vragen of die screenshots gebruikt mogen worden. Maar wat dat betreft ben ik weer te eerlijkquote:Op woensdag 8 januari 2025 10:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat gaat diegene natuurlijk niet zeggen
Kan een lurker zijn
Jawel, daarin stond Elsa vanochtend de Slob met appel klaar te makenquote:Op woensdag 8 januari 2025 10:18 schreef ChocoFan het volgende:
Koekenpan wel overigens maar gewone pannen nog niet
Ze zijn er al wel, geen idee dan waarom ze dat niet doen, misschien zijn ze wel gewoon tevreden met het korte douchen.quote:
Dan gaat het alarmquote:Op woensdag 8 januari 2025 10:19 schreef Rhosyn het volgende:
Je zal maar de laatste zijn die mag douchen en de tijd is om...
Van warm water naar koud.
Plotseling
Raar , of is dat een keuze?quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:12 schreef Hunter het volgende:
Mijn screenshots worden rechtstreeks naar Twitter gekopieerd
[ x ]
Geen idee wie erachter zit, maar het is deze account https://x.com/b_brother2025quote:
Schijnt wel gezond te zijnquote:Op woensdag 8 januari 2025 10:19 schreef Rhosyn het volgende:
Je zal maar de laatste zijn die mag douchen en de tijd is om...
Van warm water naar koud.
Plotseling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |