quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:11 schreef Moeraskat het volgende:
Fleur: oh kut ik ben een schone onderbroek vergeten mee te nemen
Jordy: wat?
Fleur: ik had een schone onderbroek moeten pakken, komt zo wel.
Jordy: moet ik hem even voor je pakken??
Lijkt mij ookquote:Op woensdag 8 januari 2025 10:12 schreef -river- het volgende:
[..]
Beter douchen zonder pruik en de pruik apart goed wassen.
Jep hij komt uit dezelfde plaats als den Glenn toch ?quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:03 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zal vooral Niels zijn. Spreekt west-vlaams, en dat is voor de modale vlaming al onverstaanbaar.
Moest gisteren ook al haar kruis recht trekken.quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:11 schreef Moeraskat het volgende:
Fleur: oh kut ik ben een schone onderbroek vergeten mee te nemen
Jordy: wat?
Fleur: ik had een schone onderbroek moeten pakken, komt zo wel.
Jordy: moet ik hem even voor je pakken??
Dat is niet gek met een bodyquote:Op woensdag 8 januari 2025 10:14 schreef Jockari het volgende:
[..]
Moest gisteren ook al haar kruis recht trekken.
Ik dus ookquote:Op woensdag 8 januari 2025 10:14 schreef Rhosyn het volgende:
Die badjassen. geweldig. Die wil ik ook...
klopt deze persoon leest hier meequote:Op woensdag 8 januari 2025 10:12 schreef Hunter het volgende:
Mijn screenshots worden rechtstreeks naar Twitter gekopieerd
[ x ]
Was dat vorige jaren ook niet? Dat hier dingen werden gekopieerd en ergens anders gepost?quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:12 schreef Hunter het volgende:
Mijn screenshots worden rechtstreeks naar Twitter gekopieerd
[ x ]
Als ik zulk vies haar had dan zou ik het wel koud wassen. Ze zit de hele dag aan die pruik te klauwen van de jeuk. Was het dan als je de kans hebt. Ik wil niet weten hoe het ruikt als je er naast zit.quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:12 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze heeft net vanmorgen met veel moeite die pruik opgezet. Ze weet toch niet van te voren wanneer en hoe laat ze kan douchen?
Heb ik ze nog niet zien doen, mag vast niet meerquote:Op woensdag 8 januari 2025 10:14 schreef -river- het volgende:
Je kan sws altijd wat warm water koken en meenemen en iedere dag jezelf goed wassen. Douchen is natuurlijk lekkerder maar goed wassen kan ook.
Wie dan?quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:14 schreef ledn81 het volgende:
[..]
klopt deze persoon leest hier meeen zet screenshots of linkjes naar filmpjes direct op Twitter
Mattheusquote:Op woensdag 8 januari 2025 10:16 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ik ben al vergeten wie had er vanochtend om zijn baard te scheren.
Ja inderdaad. Andere jaren liepen ze ook de hele ochtend te zeulen met pannen met water. Of mag dat nu in een keer niet meer. Raar dat niemand dat doet. Wat zal het lekker ruiken op die slaapkamer.quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:14 schreef -river- het volgende:
Je kan sws altijd wat warm water koken en meenemen en iedere dag jezelf goed wassen. Douchen is natuurlijk lekkerder maar goed wassen kan ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |