quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:25 schreef LonesomeFairy het volgende:
Niels lijkt geen kou te hebben. Hij mag zo wel blijven rondlopen
Elza doucht koud. Dan hoeft ze ook niet in de rij te staan.quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vind het maar raar iig.
En ze hebben vanaf het alarm 20 minuten warm water, iedereen zou dan 5 minuten kunnen maar ik denk dat niet iedereen wil, zo te zien ook dus dan kunnen de andere langer. Dat is wel fijn voor diegene die langer mogen douchen.
Is wel zo ja. Maar de discussie aangaan met ze heeft toch geen zin natuurlijk.quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vind het maar raar iig.
En ze hebben vanaf het alarm 20 minuten warm water, iedereen zou dan 5 minuten kunnen maar ik denk dat niet iedereen wil, zo te zien ook dus dan kunnen de andere langer. Dat is wel fijn voor diegene die langer mogen douchen.
Kan je nu eindelijk kijken?quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:26 schreef mario390 het volgende:
dat warmwater-gedoe werd ik nie snappen daar, gevt het bij andere bb niet
om dat de huisverstand zegt als je koud doucht werd je leicht ziek
will dat de produktie? stelletje idiotenproduktie
Ik zie het in heel veel dingenquote:Op woensdag 8 januari 2025 10:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind haar eigenlijk zelf niet zo moederlijk overkomen![]()
Maar zoals ze erover praat .. heeft ze niet door
Als je dat aan kan, waarom niet. Ik snap haar dan wel.quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:26 schreef Hunter het volgende:
[..]
Elza doucht koud. Dan hoeft ze ook niet in de rij te staan.
Ik kan dat ook, genoeg festivals meegemaakt waar ik soms geen andere keuze had.quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:26 schreef Hunter het volgende:
[..]
Je wordt niet ziek van koud douchenquote:Op woensdag 8 januari 2025 10:26 schreef mario390 het volgende:
dat warmwater-gedoe werd ik nie snappen daar, gevt het bij andere bb niet
om dat de huisverstand zegt als je koud doucht werd je leicht ziek
will dat de produktie? stelletje idiotenproduktie
Klopt! Ze is ook aan het observeren. Maar ze zegt tot nu toe wel de juiste dingen. Ik denk dat ze meer los zou komen als ze wat mensen heeft waarbij ze meer de aansluiting kan vinden. Dan stapt ze wellicht ook uit de moederrol.quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zie het in heel veel dingen
De blikken
De houdingen , hoe ze reageert
ik verkühl me welquote:Op woensdag 8 januari 2025 10:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je wordt niet ziek van koud douchen
Het is juist heel goed
Gisteren stond ze toch mooi als eerste onder een warme douche toen het alarm af ging. Binnen 5 seconden had ze een hokje geclaimdquote:Op woensdag 8 januari 2025 10:26 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ja je ziet haar echt met die blik ( de mama blik) alles in de gaten houdenquote:Op woensdag 8 januari 2025 10:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klopt! Ze is ook aan het observeren. Maar ze zegt tot nu toe wel de juiste dingen. Ik denk dat ze meer los zou komen als ze wat mensen heeft waarbij ze meer de aansluiting kan vinden. Dan stapt ze wellicht ook uit de moederrol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |