Ze hebben 20(?) minuten geloof ikquote:
Niet mijn keuze. Het is iemand die er van profiteert voor de likesquote:
Vreemd. Maar ook precies waarom ik een hekel heb aan Xquote:Op woensdag 8 januari 2025 10:21 schreef Hunter het volgende:
[..]
Niet mijn keuze. Het is iemand er van profiteert voor de likes
Ik dacht zelfs 25 minuten.quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze hebben 20(?) minuten geloof ik
Dan moet je maar meetellen![]()
Het wordt ook op FB gegooidquote:Op woensdag 8 januari 2025 10:21 schreef Hunter het volgende:
[..]
Niet mijn keuze. Het is iemand er van profiteert voor de likes
Jordy staat wel regelmatig af te wassenquote:
Staat ie wel in de buurtquote:Op woensdag 8 januari 2025 10:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jordy staat wel regelmatig af te wassen
quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:08 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nee, enkel met de handen of bestek.
En Linda stofzuigen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jordy staat wel regelmatig af te wassen
Diepquote:Op woensdag 8 januari 2025 10:24 schreef greysbones het volgende:
Linda is echt een moeder
Ik vraag me af of ze zelf doorheeft dat ze ook nog een persoon is naast het moeder zijn
Ik vind het maar raar iig.quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:24 schreef Moeraskat het volgende:
Ik merk wel dat als iemand hier, of ik zelf, een scherpe observatie of een leuke grap post, dit ook op twitter kom. Soms dan vind ik dat wel irritant. Maar goed.Als die mensen lekker met de eer willen strijken ( als die al te behalen valt) en daar gelukkig van worden. Moeten ze dat doen.
Al zou het leuker zijn indien mensen gewoon hier leuk mee komen doen, ipv lurken en elders dingen posten vanaf het forum.
Ze mogen overigens wel lang douchen. De mannen zijn aan de beurt nu.
Ik vind haar eigenlijk zelf niet zo moederlijk overkomenquote:Op woensdag 8 januari 2025 10:24 schreef greysbones het volgende:
Linda is echt een moeder
Ik vraag me af of ze zelf doorheeft dat ze ook nog een persoon is naast het moeder zijn
Dat kan wel even duren voordat iemand dat beseft. Misschien door haar deelname dat ze zichzelf meer ontdekt.quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:24 schreef greysbones het volgende:
Linda is echt een moeder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |