Ik sla wel overquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:33 schreef Kodiak100 het volgende:
voor de liefhebbers van Slob
Recipe
3 1/2 cups Steel Cut Oats
Bring 12 cups of water to a boil
Add oats to water
Reduce heat to medium low
Simmer uncovered 25-30 mins
Stirring occasionally
Add 1 cup unflavored whey protein isolate
Add 1/2 cup unflavored soy protein
Add 4 tsp vitamin and mineral powder
Stir until fully incorporated
"Enjoy".
Staat hierbovenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 07:53 schreef Dotteke het volgende:
De foto's van de bewoners komen er zo aan.
Ik zag dat Flory mij gementiond had, maar toen ik haar bericht aanklikte floepte het weg en kan het niet meer vinden.
De foto's zijn eerder gelekt en wij mogen ze pas na 8 uur plaatsen.
Dus ik wacht daar ook netjes mee om het vertrouwen niet te beschamen
I
O oeps, niet gezien was gelijk begonnen met het persbericht de foto;s en zo allemaal verkleinen en hier plaatsenquote:
Pagina bestaat niet meerquote:Op vrijdag 3 januari 2025 08:58 schreef Hunter het volgende:
https://www.rtl.nl/pers/p(...)spelbare-uitdagingen
Vreemd, want alle dagbladen pakken er mee uit op dit moment.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 07:53 schreef Dotteke het volgende:
De foto's van de bewoners komen er zo aan.
Ik zag dat Flory mij gementiond had, maar toen ik haar bericht aanklikte floepte het weg en kan het niet meer vinden.
De foto's zijn eerder gelekt en wij mogen ze pas na 8 uur plaatsen.
Dus ik wacht daar ook netjes mee om het vertrouwen niet te beschamen
I
Daar stonden de foto's in, en wat korte tekstjesquote:
O thnx, dat staat allemaal al in het bewoners topic, wij krijgen de persberichten ook binnen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 09:12 schreef Hunter het volgende:
[..]
Daar stonden de foto's in, en wat korte tekstjes
Elsa en Lennie confirmed
Wat een speurneus ben jij zegquote:Op vrijdag 3 januari 2025 09:37 schreef Hunter het volgende:
Mathheus heeft eerder meegedaan aan Love Island
https://npo.nl/npo3/brandpuntplus/mattheus-vooroordelen
Het is kaartenbak, maar denk ook dat ze er graag in te vinden zijn.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 09:46 schreef freaky40 het volgende:
Ja ook de kaartenbaktypetjes zijn weer vertegenwoordigd uiteraard en de gebruikelijke tiktok-nontalentjes.
En ook aan Million Dollar Island.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 09:37 schreef Hunter het volgende:
Maar hij doet het niet voor de bekendheid hoor!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 10:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
En ook aan Million Dollar Island.![]()
Vond het een irritant gastje
Omdat hun eigen kleding achter een ketting ligt opgesloten.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 10:07 schreef Rhosyn het volgende:
Die groepsfoto waar ze allemaal dezelfde kleding aan hebben is wel interessant.
Kleding zegt vaak iets over wie je bent of hoe je over wil komen. Stoer, sexy, zakelijk, doe maar gewoon etc etc
Wellicht komen ze binnen met allemaal die witte broek, witte trui en legergroen jasje aan.
Ja precies.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 10:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Omdat hun eigen kleding achter een ketting ligt opgesloten.
Afleveringen van 80 minuten (60 zonder reclame)quote:RTL 5 ·6 JANUARI 2025 ·20:30 - 21:50
Vorig jaar hadden ze iig nog de kleding waarin ze binnen kwamen toen bleek dat ze hun koffer niet meteen kregen.quote:
Daar baal ik ook van hoor, maar je kan inside ook opnemen en dan gelijk na BB kijken, dan kan je de reclames doorspoelen en ben snel daar waar ze zijnquote:Op vrijdag 3 januari 2025 10:14 schreef superniger het volgende:
[..]
Afleveringen van 80 minuten (60 zonder reclame)
En het overlapt ook nog met Vandaag Inside. Hier word ik niet vrolijk van.
Maar hier hebben ze een papegaai, is toch veel leuker dan die koekoek steeds?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 10:14 schreef superniger het volgende:
[..]
Zal wel weer een spelonderdeel zijn om bij je eigen kleding te kunnen komen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 10:16 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden ze iig nog de kleding waarin ze binnen kwamen toen bleek dat ze hun koffer niet meteen kregen.
Nu lijkt het erop dat ze dat niet eens hebben.
![]()
Of die gelijke kleding is kampkleding voor de challenges. Dat kan ook.
Denk dat ze daar wel van hebben geleerd dat niet meer te doen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 10:23 schreef Hunter het volgende:
Ik denk dat er veel fysieke challenges zullen zijn. Geen zeurende ouwe mannen meer op de bank
Buiten douchen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 10:28 schreef Hunter het volgende:
Ook geen hottub meer. Jammer, was altijd wel een vast onderdeel
Ik zie ook geen eyecandy voor de vrouwenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 10:08 schreef superniger het volgende:
#oppervlakkig
Ik mis wel een beetje eyecandy voor de mannelijke kijkers.
Zo op het eerste gezicht komen de meesten mij arrogant over, dus benieuwd hoe ze op de streams over komenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 10:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zie ook geen eyecandy voor de vrouwen
Alles is tegenwoordig gebaseerd op terugkijken dus daarom durven ze het aan om langere afleveringen te maken. Het overlapt ook met Winter Vol Liefde wat maandag start anders hadden ze zich hier ook mee in de voeten geschoten want dat is ook van RTL.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 10:14 schreef superniger het volgende:
[..]
Nee niet hijquote:Op vrijdag 3 januari 2025 09:37 schreef Hunter het volgende:
quote:
hoe bedoel jequote:Op vrijdag 3 januari 2025 13:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Zag net de foto van de bewoners voorbijkomen.
De FEBO heet de kaartenbak weer leeggeschud zo te zien.
Als er lekkere wijfies bij zitten, wat ruzies en Kitty's ben ik blijquote:Op vrijdag 3 januari 2025 13:04 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Weer van die typische BB bewoners, wordt vast gezellig.
Kittyquote:Op vrijdag 3 januari 2025 13:04 schreef Paul het volgende:
[..]
Als er lekkere wijfies bij zitten, wat ruzies en Kitty's ben ik blij
Beetje jammer wel dat alles wat ik vannacht heb gepost ook gewoon gedelete is.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oeps, niet gezien was gelijk begonnen met het persbericht de foto;s en zo allemaal verkleinen en hier plaatsen
Sorry, snap het, maar Ik heb je netjes een DM gestuurd hierover.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 13:34 schreef Flory- het volgende:
[..]
Beetje jammer wel dat alles wat ik vannacht heb gepost ook gewoon gedelete is.
Inmiddels gezien, tnx en ik begrijp dat je moest wachten hoor.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 13:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sorry, snap het, maar Ik heb je netjes een DM gestuurd hierover.
En op andere bewoners, er zullen er nog wel een paar bij komen neem ik aan.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 13:48 schreef Flory- het volgende:
[..]
Inmiddels gezien, tnx en ik begrijp dat je moest wachten hoor.
Al stond het vannacht allemaal op diverse sites en socials.
Aan de andere kant is het erg dubbel, we doen ons best om hier op FOK! zo snel mogelijk alles wat evt. gelekt is te posten en het belangrijkste, de bewoners, mag dan niet.
Maargoed alles is bekend nu, het wachten is op de streams
Hoeveel bewoners zouden we dit jaar krijgen? Meestal zit het rond de 16 toch?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 13:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En op andere bewoners, er zullen er nog wel een paar bij komen neem ik aan.
Ja dacht ik wel 15 of 16. Maar het kan ook maar zo zijn dat het zo blijft dit jaar.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:04 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Hoeveel bewoners zouden we dit jaar krijgen? Meestal zit het rond de 16 toch?
Ik ga er vanuit dat Dotteke een livestream topic aanmaakt zodra de livestream ook daadwerkelijk loopt.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:05 schreef Fylax het volgende:
HoiiiIs dit ook t topic waar je kan meepraten met de livestream of is dat een ander topic? Ik ben nog even zoekende
Aaah check! En begrijp ik goed dat de livestreams open gaan vanaf de eerste aflevering, en dat ze dus eigenlijk dan al eventjes zitten? Dan spring je opeens van de eerste aflevering naar een paar dagen later op stream. Hoe gaan jullie daar mee om?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:07 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat Dotteke een livestream topic aanmaakt zodra de livestream ook daadwerkelijk loopt.
Mij lijken het weer veel "ik wil bekend worden" typetjesquote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:08 schreef -river- het volgende:
Als je de groep nu ziet denk ik toch dat ze de juiste bij elkaar hebben gezet voor leuke beelden want ze passen geen van alle goed bij elkaar.
In het begin wat vreemd, maar dat is het sowieso al omdat het allemaal nieuw is. Gewoon kijken en voor je het weet zit je midden in het gebeuren.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
Aaah check! En begrijp ik goed dat de livestreams open gaan vanaf de eerste aflevering, en dat ze dus eigenlijk dan al eventjes zitten? Dan spring je opeens van de eerste aflevering naar een paar dagen later op stream. Hoe gaan jullie daar mee om?
Dankjewel voor je reactiequote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:12 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
In het begin wat vreemd, maar dat is het sowieso al omdat het allemaal nieuw is. Gewoon kijken en voor je het weet zit je midden in het gebeuren.
Het is in het begin even wennen maar daarna lopen de streams eigenlijk voor op de afleveringen. Ik kijk de afleveringen voor wat achter de streamlocks zit. Al hoop ik dat er dit jaar minder streamlocks gaan zijn!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
Aaah check! En begrijp ik goed dat de livestreams open gaan vanaf de eerste aflevering, en dat ze dus eigenlijk dan al eventjes zitten? Dan spring je opeens van de eerste aflevering naar een paar dagen later op stream. Hoe gaan jullie daar mee om?
Ja dat is minder leuk inderdaad, in de eerste aflevering laten ze zien wie en wat maar natuurlijk missen de streamers wel wat.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
Absoluut.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:10 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Mij lijken het weer veel "ik wil bekend worden" typetjes
Yup! Streamverslagen en via de COSquote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dankjewel voor je reactieEn als je dus een tijdje de stream niet hebt kunnen kijken, dan kun je jezelf bijlezen in het Streamverslagen topic?
Jullie zijn geweldig, thanks voor jullie antwoorden. Ik heb nog nooit echt naar streams gekeken (of nouja volgens mij keek ik vroeger soms vaag Utopia) dus wilde mezelf even goed voorbereiden.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Yup! Streamverslagen en via de COS
Je zou denken dat ze ondertussen weten dat dat toch niet gebeurt. Maar goed, hoop doet leven en als ze zich niet zouden inschrijven zouden wij geen bb hebben, dus laat ze maar doenquote:
Met uitzendingen van 1½ uur vrees ik dat het nog erger gaat worden.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:13 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Het is in het begin even wennen maar daarna lopen de streams eigenlijk voor op de afleveringen. Ik kijk de afleveringen voor wat achter de streamlocks zit. Al hoop ik dat er dit jaar minder streamlocks gaan zijn!
Zal in de COS zijn eerstdaags.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:05 schreef Fylax het volgende:
HoiiiIs dit ook t topic waar je kan meepraten met de livestream of is dat een ander topic? Ik ben nog even zoekende
Ik vind de streams echt een meerwaarde. Ik vind dat als je alleen de afleveringen kijkt, je alleen te zien krijgt wat de productie wilt dat je ziet. Met de streams kun je je meer een eigen beeld vormen van de bewoners.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:16 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jullie zijn geweldig, thanks voor jullie antwoorden. Ik heb nog nooit echt naar streams gekeken (of nouja volgens mij keek ik vroeger soms vaag Utopia) dus wilde mezelf even goed voorbereiden.
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met uitzendingen van 1½ uur vrees ik dat het nog erger gaat worden.
Welkom Fylax, dit is het overal over praten topic. ALs de streams online gaan komt er echt een topic alleen om te praten over wat je op de streams ziet. Hij staat er al wel maar is nog geslotenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:05 schreef Fylax het volgende:
No problem! Welkomquote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:16 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jullie zijn geweldig, thanks voor jullie antwoorden. Ik heb nog nooit echt naar streams gekeken (of nouja volgens mij keek ik vroeger soms vaag Utopia) dus wilde mezelf even goed voorbereiden.
Hij staat al klaar, kijk maar b ij gesloten topicsquote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:07 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat Dotteke een livestream topic aanmaakt zodra de livestream ook daadwerkelijk loopt.
Idd. Ze hebben allemaal wel iets met BB of andere programma's of publieke evenementen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:10 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Mij lijken het weer veel "ik wil bekend worden" typetjes
Gezelligquote:Op vrijdag 3 januari 2025 13:34 schreef LonesomeFairy het volgende:
Hi fokkers! Ik val ook weer binnenBeste wensen voor iedereen en benieuwd wat het nieuwe seizoen ons weer brengt! Alles ziet er inderdaad wel anders uit
Welkom!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:23 schreef Finesse het volgende:
Hier nog een newbie!Na jaren lurken nu toch maar een account aangemaakt. Zin in het nieuwe seizoen!
Goed punt jaquote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:58 schreef KinKiJan het volgende:
Lees hier en daar wel wat over sommige deelnemers, maar ik ken ze verder nog niet. Ik zie het wel als het begonnen is, voor die tijd kan ik er nog niet over oordelen eigenlijk.
Zou niet de eerste keer zijn dat een eerste indruk totaal niet klopte
Het is ook gewoon afwachten, en wat ze ook zijn is geen reden om al vooraf af te kraken.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:58 schreef KinKiJan het volgende:
Lees hier en daar wel wat over sommige deelnemers, maar ik ken ze verder nog niet. Ik zie het wel als het begonnen is, voor die tijd kan ik er nog niet over oordelen eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Randy gaat een dagelijks, of misschien bijna dagelijks BB-filmpje maken;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Op vrijdag is er na de reguliere uitzending een kleine live uitzending van 15 minuten voor de exitsquote:Op vrijdag 3 januari 2025 11:04 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Met langere afleveringen verwacht ik helaas nog wel meer streamlocks.. anders kunnen ze de uitzendingen niet meer vullen. En als er geen liveshow meer is ben ik ook benieuwd hoe ze gaan voorkomen dat de afvallers al bekend worden voor de uitzendingen op tv.. die zullen wel in een speciale kamer komen zonder livestream.
En die 15 minuten is lang genoeg.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op vrijdag is er na de reguliere uitzending een kleine live uitzending van 15 minuten voor de exits
Ja mijn idee, vind het tijdstip alleen niet zo leuk. Wat mij betreft veel te laat en wat mij betreft ook te lang met de dagelijkse uitzending er bijquote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
En die 15 minuten is lang genoeg.
Daarvoor was het toch al meer een weekoverzicht en de laatste 10 minuten de exit.
De zaterdag was altijd het minst bekeken.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja mijn idee, vind het tijdstip alleen niet zo leuk. Wat mij betreft veel te laat en wat mij betreft ook te lang met de dagelijkse uitzending er bij
En zo is het KinKiJan.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:58 schreef KinKiJan het volgende:
Dus dat. Ik hoop dat het dit jaar wat rustig blijft wat dat betreft.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 17:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is ook gewoon afwachten, en wat ze ook zijn is geen reden om al vooraf af te kraken.
Ja maar nog een redelijk tijdstip, als je de laatste 10 minuten keek wist je genoeg.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
De zaterdag was altijd het minst bekeken.
Dat kan ook de reden zijn dat ze het nu zo doen, en ook goedkoper.
Maar dat is voor hun natuurlijk niet de bedoeling, dat de mensen alleen de laatste 10 minuten even kijken wie naar huis moet.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja maar nog een redelijk tijdstip, als je de laatste 10 minuten keek wist je genoeg.
Nee, dat snap ik, vandaar ook dat ze het nu zo gedaan hebben denk ik.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar dat is voor hun natuurlijk niet de bedoeling, dat de mensen alleen de laatste 10 minuten even kijken wie naar huis moet.
oh daar mis je niets aan toch hahaquote:Op vrijdag 3 januari 2025 10:14 schreef superniger het volgende:
[..]
balen, haha kunnen we daar niet over mopperenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 10:23 schreef Hunter het volgende:
Ik denk dat er veel fysieke challenges zullen zijn. Geen zeurende ouwe mannen meer op de bank
uh mis even wat er bedoeld word geloof ikquote:Op vrijdag 3 januari 2025 10:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zie ook geen eyecandy voor de vrouwen
Jordy lijkt me wel leukquote:
mooie mannen?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:54 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
uh mis even wat er bedoeld word geloof ik
is wel weinig dan 10 manquote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dacht ik wel 15 of 16. Maar het kan ook maar zo zijn dat het zo blijft dit jaar.
Ze zeggen immers dat alles anders is dan anders
Ja vermoedelijk komen er ook nog wel wat bij denk ik.quote:
Dat is elk jaar wel zo geweest.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vermoedelijk komen er ook nog wel wat bij denk ik.
Gezellig hoorquote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:23 schreef Finesse het volgende:
Hier nog een newbie!Na jaren lurken nu toch maar een account aangemaakt. Zin in het nieuwe seizoen!
erg jammer Bennie doe gewoon leuk mee geef het een kans wie weet hoe ze isquote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:30 schreef Benny het volgende:
Lennie is een van de redenen dat ik BB (opnieuw) niet zal gaan volgen.
Je weet bij voorbaat dat deze man de nodige aandacht krijgt en reuring + discussies veroorzaakt. Zowel hier, in én rondom het programma. Het zal de pret in het programma voor mij verpesten. Geen zin in.
Dan zullen ze er vandaag wel in gegaan zijn, of morgen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 17:21 schreef Hunter het volgende:
Jordy is donderdagmorgen rond 09.30 uur door zijn ouders bij de productiemaatschappij afgezet. “Dat was een kusje, knuffeltje, wegwezen. Hij verscheen vlak daarna, toen we wegreden, nog naast ons in een auto waarmee hij naar het quarantaine huis ging."
https://www.brugnieuws.nl(...)-zich-in-tweede-grot
Ziet er niet echt naar uit dat hier meer dan 10 bedden passen, of waren er nou toch 2 kamers?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:00 schreef Lovely het volgende:
Als de andere 10 er een paar dagen in zitten, dan komen de andere 5 of 6 er toch ook bij..
Er staat nu 1 bed, en voor de andere bedden zullen ze wel een spel moeten spelen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ziet er niet echt naar uit dat hier meer dan 10 bedden passen, of waren er nou toch 2 kamers?
[ afbeelding ]
Wat spapaars dus zegt.. staat wel een foto van de andere slaapkamerquote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ziet er niet echt naar uit dat hier meer dan 10 bedden passen, of waren er nou toch 2 kamers?
[ afbeelding ]
Ze hebben altijd 2 slaapkamers gehad, maar voor het plaatje hebben ze er 1 vol met bedden gestopt.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wat spapaars dus zegt.. staat wel een foto van de andere slaapkamer
In dat plaatje staan er 10 zonder echt ruimte voor meer, zelfs voor 10 vrijgespeelde bedden en eventueel een extra paar slaapzakken op de grond voor als er meer dan 10 deelnemers tegelijk zijn, dan is die kamer wel erg klein.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er staat nu 1 bed, en voor de andere bedden zullen ze wel een spel moeten spelen.
Hoeveel bedden stonden er in de slaapkamer met allemaal bedden dan? 8?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze hebben altijd 2 slaapkamers gehad, maar voor het plaatje hebben ze er 1 vol met bedden gestopt.
Die ze moeten verdienen, er staat nu 1 bed.
10 dus, dat plaatje staat hierboven in mijn reactie op jouw postquote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hoeveel bedden stonden er in de slaapkamer met allemaal bedden dan? 8?
Ja.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:24 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
In dat plaatje staan er 10 zonder echt ruimte voor meer, zelfs voor 10 vrijgespeelde bedden en eventueel een extra paar slaapzakken op de grond voor als er meer dan 10 deelnemers tegelijk zijn, dan is die kamer wel erg klein.
Maar er is dus nog een andere kamer lees ik
Ohquote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
10 dus, dat plaatje staat hierboven in mijn reactie op jouw post
Ja dat is me duidelijk, alleen vroeg ik me af of er meer dan 1 kamer was, want dat lijkt me op basis van dat ene beeld van die kamer met 10 bedden wel nodig wanneer er meer dan 10 man tegelijk in dat huis zitten.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja.
Maar voor het filmpje laten ze eerst zien hoe het kan worden, maar daarna hoe het nu is.
Volgens mij zat er op de plaats van de tweede slaapkamer geen deur in de gang. The gameroom is nu de decision room en de deur naar de pantry was er ook nog. De route naar de badkamer was afgesloten.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:32 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja dat is me duidelijk, alleen vroeg ik me af of er meer dan 1 kamer was, want dat lijkt me op basis van dat ene beeld van die kamer met 10 bedden wel nodig wanneer er meer dan 10 man tegelijk in dat huis zitten.
Er zijn altijd 2 slaapkamers geweest, maar van die andere was de deur op slot, dus die 2 meiden mochten daar niet naar binnen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:32 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja dat is me duidelijk, alleen vroeg ik me af of er meer dan 1 kamer was, want dat lijkt me op basis van dat ene beeld van die kamer met 10 bedden wel nodig wanneer er meer dan 10 man tegelijk in dat huis zitten.
Die andere slaapkamer was tegenover die ene (ook in de gang)quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:34 schreef Hunter het volgende:
[..]
Volgens mij zat er op de plaats van de tweede slaapkamer geen deur in de gang. The gameroom is nu de decision room en de deur naar de pantry was er ook nog. De route naar de badkamer was afgesloten.
ik zal nog eens checken, volgens mij kan je dat filmpje terugzienquote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die andere slaapkamer was tegenover die ene (ook in de gang)
Liep voortijdig het huis uit voor geldquote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:42 schreef Willewa het volgende:
Zometeen Tyron, Randy en Basiri live op Instagram.
[ link | afbeelding ]
?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Liep voortijdig het huis uit voor geld
Bewoners werden verrast met de mededeling
https://streamable.com/uj401r
[ afbeelding ]
Ja, ik weet, ik kijk al jaren en post al jaren mee ;pquote:
Zijn keuze, maar ging dus niet voor de overwinning.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:55 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja, ik weet, ik kijk al jaren en post al jaren mee ;p
Snap alleen niet waarom het relevant is voor wat ik postte haha. Ze gaan zo live, that’s all ;p
Verder overigens prima keuze geweest van Tyron imo
Precies. Maakt verder niet veel uit meer tochquote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zij keuze, maar ging dus niet voor de overwinning.
En daarnaast zit dan nog de game room? Die heb ik gister even gemist in die live.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:59 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Op de plaats van de oude tweede slaapkamer zit nu de decision room
Ah jaquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:00 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Deze deuren gingen niet open, maar die corresponderen met de oude voorraadkamer en de gameroom
Met een 3e deur, op je foto zie je 2 deuren.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:01 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Ter vergelijking de plattegrond van vorig seizoen
Het zal allemaal duidelijker worden als de streams zijn gestart. Eerst armoedig, en later meer luxe is mijn verwachting.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:06 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
De spaarkaart hangt op dezelfde plaats als vorig jaar de coins. De meiden lopen op de foto de toiletten in. De deur is die naar de (oude) badkamer
Misschien weer een delingquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het zal allemaal duidelijker worden als de streams zijn gestart. Eerst armoedig, en later meer luxe is mijn verwachting.
Dat is nu de decision roomquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:05 schreef spapaars het volgende:
n
[..]
Met een 3e deur, op je foto zie je 2 deuren.
Als het is zoals in het buitenland, dan krijgen de verliezers slob te eten en de winnaars echt voedselquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien weer een deling
Arm /rijk
Op het filmpje zie je hoe het huis is, en hoe het kan worden.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien weer een deling
Arm /rijk
Kan ook, maar de keuken is geheel afgedekt voor iedereen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:19 schreef Hunter het volgende:
[..]
Als het is zoals in het buitenland, dan krijgen de verliezers slob te eten en de winnaars echt voedsel
Dat geeft lekker wrijvingquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:19 schreef Hunter het volgende:
[..]
Als het is zoals in het buitenland, dan krijgen de verliezers slob te eten en de winnaars echt voedsel
Denk dat het sowieso wel kan aangezien we niet alles hebben gezienquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Op het filmpje zie je hoe het huis is, en hoe het kan worden.
Zie geen ruimte voor arm en rijk, die er wel eens was met dacht ik BB3
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:31 schreef greysbones het volgende:
Omg
Ik zap op tv
Wie zie ik
Lenie
@:Kinkijan
Wat! hebben we nou te klagen!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:31 schreef greysbones het volgende:
Omg
Ik zap op tv
Wie zie ik
Lenie
@:Kinkijan
@ledn81quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:40 schreef ledn81 het volgende:
Beetje aan het knutselen op basis van oude tekeningen. [ afbeelding ]
We gaan in 3D dit jaar![]()
[ afbeelding ]
Ik geloof alleen berichten die van de officiele sites komen meestal.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:18 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee of dit dikke duimen werk is …
Beetje flauwe opdracht als dit echt zo is, dat vastgebonden/geketend zitten kennen we nu wel, dat is een RLS classic net als een vuurtje in leven houden 24 uur lang. Hopelijk zijn ze dit jaar wat creatiever.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:18 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee of dit dikke duimen werk is …
Ga ik zo doenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 01:19 schreef Flory- het volgende:
Het slowchat plaatje van deze reeks mag er vast terug in @:Dotteke
Vorig jaar had deze FB site ook de ‘scoops’ mbt de visite van een aantal familieleden van de bewonersquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik geloof alleen berichten die van de officiele sites komen meestal.
Morguh Greysquote:Op zaterdag 4 januari 2025 06:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vorig jaar had deze FB site ook de ‘scoops’ mbt de visite van een aantal familieleden van de bewoners
Geen ideequote:Op zaterdag 4 januari 2025 06:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Greys![]()
Vraag mij altijd af hoe ze er aan komen dan.
ZOu kunnen, maar dan lekt er iemand denk ik. RTL is daar niet blij mee.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 07:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geen idee
Iemand met connecties?
of het wordt bewust gelekt, om de aandacht van het publiek erbij te houden.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZOu kunnen, maar dan lekt er iemand denk ik. RTL is daar niet blij mee.
Morguh Verida,quote:Op zaterdag 4 januari 2025 09:24 schreef Verida het volgende:
[..]
of het wordt bewust gelekt, om de aandacht van het publiek erbij te houden.
Social media is belangrijk voor hun.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 09:24 schreef Verida het volgende:
[..]
of het wordt bewust gelekt, om de aandacht van het publiek erbij te houden.
Lief, maar die hebben we toch al staanquote:Op zaterdag 4 januari 2025 09:21 schreef rinardo het volgende:
Voor de mensen die een makkelijk overzichtje met naam leeftijd en land willen, sla hem op !
[ link | afbeelding ]
Ja het is best een hele voorbereiding eigenlijk hoe het naar buiten gebracht wordt.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 09:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Social media is belangrijk voor hun.
ik weet van vorig jaar, dat mensen hem op hun bureaublad hadden staan, om even snel te kijken.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 09:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lief, maar die hebben we toch al staan
BB / De bewoners van Bigbrother 2025 aanklik baar naar het eigen topic
En in de COS staan ze ook
Ik print hem atlijd uit vanauit de bewoners topic en ligt hij de eerste paar weken naast mijquote:Op zaterdag 4 januari 2025 09:40 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik weet van vorig jaar, dat mensen hem op hun bureaublad hadden staan, om even snel te kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo zie j e maar ieder doet het op zijn eigen manier. Ik vind het lastig om steeds terug te moen naar het bureaublad. Een ander vind het weer fijn.
Zo is het voor iedereen andersWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 09:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik print hem atlijd uit vanauit de bewoners topic en ligt hij de eerste paar weken naast mij![]()
Lastig om al die namen te onthouden.Heb ik ook met De Bondgenoten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo zie j e maar ieder doet het op zijn eigen manier. Ik vind het lastig om steeds terug te moen naar het bureaublad. Een ander vind het weer fijn.
Zo is het voor iedereen anders
Altijd de topic opener naast de actuele posten geopend voor de namen.
Gezellige Belgen zijn goeie Belgenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 09:39 schreef spapaars het volgende:
Kleine wens.
Dat het gezeik over de samenwerking met België achterwege blijft.
Vooral omdat er hier een aantal gezellige Belgen ook posten.
Nog een seizoen een Rob kan denk ik niemand aanquote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:31 schreef 5thencounter het volgende:
Het lijkt erop dat het weer een hok vol doelgroepers gaat worden met 20-30tigers, ze nemen geen risico
Blij dat ik dat seizoen heb overgeslagenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:45 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Nog een seizoen een Rob kan denk ik niemand aan
Keek toen ook alleen de afleveringen. Hij klonk een beetje als Ab Normaal, dat roze moppen konijnquote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Blij dat ik dat seizoen heb overgeslagen
Toch vond ik EJVJL veel leukerquote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:13 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Keek toen ook alleen de afleveringen. Hij klonk een beetje als Ab Normaal, dat roze moppen konijn
Wij hadden toen oa. Babette om ons aan te ergeren
Ja die casting was ondanks de vele vrijwillige vertrekken zo slecht nog nietquote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Toch vond ik EJVJL veel leuker
Ondanks de irritante personen
Had het gevoel dat de mensen echter waren
Of wellicht 2 kampen te maken.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:36 schreef Hunter het volgende:
De dubbele deur zorgt ervoor dat de crew makkelijker in de woonkamer, keuken of tuin kan werken terwijl de bewoners elders in het huis verblijven.
Ik ben even langs het huis geredenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 13:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Goedemorgen allemaal trouwens, nog 2,5 dag
Maar eerst lekker weekend vieren en zo. Gaat iemand nog iets leuks doen?
Ik hou het rustig dit weekend, vanavond even bij mijn dochter eten en dan verder lekker nietsquote:Op zaterdag 4 januari 2025 13:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Kan je het huis wel zien dan?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 14:05 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ik ben even langs het huis gereden![]()
Parkeerplaats was opgeruimd. Verder zag ik behalve een paar bewakers geen activiteiten. De lampen boven de tuin waren aan. Zou kunnen dat ze er al in zitten dus.
Ja, het ligt aan de openbare weg. Er staan wel schuttingen voor, maar de lichten steken er boven uit.quote:
Je kan niet naar binnen kijken of je iets ziet natuurlijk.?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 14:33 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ja, het ligt aan de openbare weg. Er staan wel schuttingen voor, maar de lichten steken er boven uit.
Nope. Maar als er opnamen van de binnenkomst waren geweest had ik het gezien.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 14:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan niet naar binnen kijken of je iets ziet natuurlijk.?
O, woon je zo dichtbij?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 14:45 schreef Hunter het volgende:
[..]
Nope. Maar als er opnamen van de binnenkomst waren geweest had ik het gezien.
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 13:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik heb het idee dat ze er al zitten maar is niet echt ergens op gebaseerdquote:Op zaterdag 4 januari 2025 14:45 schreef Hunter het volgende:
[..]
Nope. Maar als er opnamen van de binnenkomst waren geweest had ik het gezien.
Dat gevoel heb ik ook hoor!!quote:Op zaterdag 4 januari 2025 14:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze er al zitten maar is niet echt ergens op gebaseerd
Lekker lui liggen tja dat krijg je als je je vrouwtje vroeg wakker maaktquote:
Elsa is erg populair op de socials en ook bij de oud bewoners wordt ze gepromoot, Salar denkt zelfs te weten dat ze de winnaar gaat zijn.quote:
Louter op beschrijving en haar social media, ligt ze bij mij ook al voorop.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:15 schreef rinardo het volgende:
[..]
Elsa is erg populair op de socials en ook bij de oud bewoners wordt ze gepromoot, Salar denkt zelfs te weten dat ze de winnaar gaat zijn.
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:32 schreef KinKiJan het volgende:
Heb alleen foto's gezien en stemmen gehoord, bij ligt de papegaai op voorsprong
[ afbeelding ]
welke link gebruik je om ze op twitter te plaatsen of op facebookquote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:34 schreef KinKiJan het volgende:
De officiële gifs zijn er ook al
[ afbeelding ]
Kon ze op twitter ook zo snel niet vinden, downloaden en dan als gif posten is omslachtig, maar gaat primaquote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:41 schreef rinardo het volgende:
[..]
welke link gebruik je om ze op twitter te plaatsen of op facebook
Klik op sharequote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:41 schreef rinardo het volgende:
[..]
welke link gebruik je om ze op twitter te plaatsen of op facebook
En hoe download je ze dan? lukt me ook nietquote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Kon ze op twitter ook zo snel niet vinden, downloaden en dan als gif posten is omslachtig, maar gaat prima
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:34 schreef KinKiJan het volgende:
De officiële gifs zijn er ook al
[ afbeelding ]
Copy sticker link > control v op dit forum (tussen [img] en [/img])quote:Op zaterdag 4 januari 2025 17:39 schreef rinardo het volgende:
[..]
En hoe download je ze dan? lukt me ook niet
Jaaaquote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:16 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ga weer proberen BB te volgen.Hai allemaal
Ja , dat viel mij ook op, veel geld in lichaam gestoken maar stem is nog mannenstemquote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:40 schreef freaky40 het volgende:
Overigens heeft die Lenie nu al de zwaarste stem van de mensen die er in komen, ze overklast de mannen zelfs.
Gingen zulke geruchten in voorgaande jaren ook niet?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:36 schreef Hunter het volgende:
Dit gerucht zie je overal op twitter
[ x ]
Tom vertelt net wat er vorig jaar gebeurd is met Ariana. Dat ze Tom z’n ex heeft aangevallen en daarna Tom in z’n gezicht gemept heeft 😅 God damn. Heb opname maar weet niet hoe ik hier een eigen video post.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:05 schreef rinardo het volgende:
Tom en Karen nu live op instagram bezig
https://www.instagram.com(...)id=18116192233381841
Die Ariana was zo toxic als de pest.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:15 schreef Willewa het volgende:
[..]
Tom vertelt net wat er vorig jaar gebeurd is met Ariana. Dat ze Tom haar ex heeft aangevallen en daarna Tom in z’n gezicht gemept heeft 😅 God damn. Heb opname maar weet niet hoe ik hier een eigen video post.
Idioot wijf.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:18 schreef rinardo het volgende:
Tom en Karen vertellen in de live. Op de afterparty van BB had Ariana een paar keer Tom aangesproken om te zeggen hoe lief hij was , Tom had telkens aangegeven dat hij niets wilde, op een gegeven moment was Ariana naar de vriendin van Tom gelopen en aangevallen, toen zijn er mensen tussen gesprongen en heeft Ariana Tom in zn gezicht geslagen. later zei de redactie dat Ariana had allemaal ballonnen met de naam van Tom in haar hotel kamer omdat ze wilde proberen Tom mee te nemen naar haar kamer.
Die moet je eerst ergens ander uploadenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:15 schreef Willewa het volgende:
[..]
Tom vertelt net wat er vorig jaar gebeurd is met Ariana. Dat ze Tom haar ex heeft aangevallen en daarna Tom in z’n gezicht gemept heeft 😅 God damn. Heb opname maar weet niet hoe ik hier een eigen video post.
Zou ze al geland zijn?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die Ariana was zo toxic als de pest.
Echt een obsessie. Ik bedoel je kan verliefd zijn enz, maar normaal gesproken krijg je wel door toch van ok het is niet wederzijds, I give up. Maar ze heeft echt stalker vibes.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:18 schreef rinardo het volgende:
Tom en Karen vertellen in de live. Op de afterparty van BB had Ariana een paar keer Tom aangesproken om te zeggen hoe lief hij was , Tom had telkens aangegeven dat hij niets wilde, op een gegeven moment was Ariana naar de vriendin van Tom gelopen en aangevallen, toen zijn er mensen tussen gesprongen en heeft Ariana Tom in zn gezicht geslagen. later zei de redactie dat Ariana had allemaal ballonnen met de naam van Tom in haar hotel kamer omdat ze wilde proberen Tom mee te nemen naar haar kamer.
Da"s wel heftig. Die spoorde helemaal niet ! Hopelijk TBSquote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:38 schreef Willewa het volgende:
Video waar Tom het vertelt:
https://streamable.com/n3tbk8
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 45% gewijzigd door Jockari op 05-01-2025 09:20:10 ]
Jupquote:
Te streamenquote:Op zondag 5 januari 2025 13:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Verheug me er nu al op om morgenavond te starten met streamen
Ben echt benieuwd wat ze allemaal te verduren krijgen!
Normaal toch meteen na de tv uitzending?quote:Op zondag 5 januari 2025 14:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Te streamen
Voor, tijdens, of na de tv-uitzending?
[ afbeelding ]
Inderdaad, tijdens of na de uitzending.quote:Op zondag 5 januari 2025 14:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Normaal toch meteen na de tv uitzending?
Zodra het kanquote:Op zondag 5 januari 2025 14:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Te streamen
Voor, tijdens, of na de tv-uitzending?
[ afbeelding ]
Ik weet niet hoe het nu gaat. Andere jaren keek ik de aflevering (als ik die al keek) vooruit op videoland. Dan kun je alles wat je al gezien hebt op stream skippen.quote:Op zondag 5 januari 2025 14:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zodra het kan
Deze keer wil ik en streamen en de afleveringen kijken. Er even goed in op gaan en ook alle spelletjes meekrijgen en zo
Vooruit?quote:Op zondag 5 januari 2025 14:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het nu gaat. Andere jaren keek ik de aflevering (als ik die al keek) vooruit op videoland. Dan kun je alles wat je al gezien hebt op stream skippen.![]()
Best lange afleveringen.. mag hopen dat we dus niet veel sl's krijgen
Ik vrees wel voor de SL dus daarom ook de afleveringen kijken. Terugkijken bij het ontbijtquote:Op zondag 5 januari 2025 14:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het nu gaat. Andere jaren keek ik de aflevering (als ik die al keek) vooruit op videoland. Dan kun je alles wat je al gezien hebt op stream skippen.![]()
Best lange afleveringen.. mag hopen dat we dus niet veel sl's krijgen
Met je abo, heb je geen last van reclames hier.quote:Op zondag 5 januari 2025 14:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vrees wel voor de SL dus daarom ook de afleveringen kijken. Terugkijken bij het ontbijt
Eerst bondgenoten en dan BB strek ik niet op een avond en er zijn meer programma's die ik wil zien en ik ga anders enkel klagen over de reclames op Fok
Nee maar op televisie. Op Fok wil ik idd ook geen reclamequote:Op zondag 5 januari 2025 14:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met je abo, heb je geen last van reclames hier.
Vergeet af en toe te kijken naar Bondgenoten.quote:Op zondag 5 januari 2025 14:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee maar op televisie. Op Fok wil ik idd ook geen reclame
En ik heb al genoeg te horen gekregen dat ik daarover niet mag klagen (over televisiereclames)
Dus ik kijk terug zonder reclames
Bij de bondgenoten vergeet ik vaak weer te gaan kijken na de reclame. Dan ben ik aan het lezen en krijg het amper nog mee
Voor de uitzending op tv begint stond het vorig jaar al op Videoland.quote:
ja bondgenoten en morgen begint nog een SRL iets an winterliefde of zoiets?quote:Op zondag 5 januari 2025 14:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vrees wel voor de SL dus daarom ook de afleveringen kijken. Terugkijken bij het ontbijt
Eerst bondgenoten en dan BB strek ik niet op een avond en er zijn meer programma's die ik wil zien en ik ga anders enkel klagen over de reclames op Fok
Ja... ik vind de spelletjes leuk om te zien. Alleen de rest wat minder.quote:Op zondag 5 januari 2025 14:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vergeet af en toe te kijken naar Bondgenoten.
Het is verworden naar een tv-zeepje.
Klopt wel, maar echt voor was het niet, wel tijdens,quote:Op zondag 5 januari 2025 14:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Voor de uitzending op tv begint stond het vorig jaar al op Videoland.
Dan kun je er doorheen scrollen en alleen de sl stukken bekijken
Dat gevoel had ik vorig jaar bij (kom niet op haar naam, die verliefd was op Tom..)quote:Op zondag 5 januari 2025 14:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... ik vind de spelletjes leuk om te zien. Alleen de rest wat minder.
Voor mijn gevoel gaan ze er ook wel erg lang mee door. Alleen de kijkcijfers zijn goed genoeg voor de buis. En ze vinden nog altijd mensen die erin mee willen doen. Al begrijp ik die mensen niet. Ze zien toch hoeveel internetvuil de deelnemers over zich heen krijgen?
Ook mensen zoals El Che, die is mentaal zo jong, die had gewoon niet gecast moeten worden. Net als destijds Casper en die art in opleiding jong. Ik denk dat het sommige deelnemers echt schaadt, maar goed; wie ben ik!
Het valt me wel op dat veel spellen herhaald worden (kan ook niet anders). Dingen van EJVJL en BB en Muscles and Brains blijven terugkomen. Bij sommige games is dat prima, bij anderen jammer.
maar goed, met een boekje of tijdschriftje erbij en met een half oog kijkende is het wel leuke televisie
Bijna BB tijd, love livestreams
net ervoorquote:Op zondag 5 januari 2025 14:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Klopt wel, maar echt voor was het niet, wel tijdens,
Helemaal mee eens!quote:Op zondag 5 januari 2025 14:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik vorig jaar bij (kom niet op haar naam, die verliefd was op Tom..)
en nu in bondgenoten die blonde nieuwere.. zo onzeker, niet stabiel.. Neem zo'n mensen in bescherming en laat ze niet meedoen.
Vermoed dat mensen meedoen ook in de hoop dat ze bekend worden. Vaak influencers.. zoals het dan zo mooi heet .. of mensen die al ergens anders aan meegedaan hebben. nu weer vriend van michelangelo die mee doet ook en met hem ergens wat heeft gemaakt.
Los van het willen winnen natuurlijk.
hahahaha te gekke baanquote:Op zondag 5 januari 2025 15:48 schreef Hunter het volgende:
Buitenkansje voor de vaste streamers:
Wat ga je doen:
*Ervoor zorgen dat elke bewoner goed te horen is.
*Vanuit de regie alles tekstueel vastleggen wat er in het huis gebeurt.
*Nauwlettend gebeurtenissen en acties volgen en voor een goede terugkoppeling zorgen.*
*Weet in te schatten en aan te geven wanneer gesprekken inhoudelijk wel of niet interessant zijn.
*Bedienen van alle daartoe behorende techniek.
*Goede samenvattingen maken van relevante gebeurtenissen die plaatsvinden tijdens je dienst.
https://banijaybenelux.com/vacature/logger-big-brother/
Leuke baantje voor jou, je woont er toch dichtbijquote:Op zondag 5 januari 2025 15:48 schreef Hunter het volgende:
Buitenkansje voor de vaste streamers:
Wat ga je doen:
*Ervoor zorgen dat elke bewoner goed te horen is.
*Vanuit de regie alles tekstueel vastleggen wat er in het huis gebeurt.
*Nauwlettend gebeurtenissen en acties volgen en voor een goede terugkoppeling zorgen.*
*Weet in te schatten en aan te geven wanneer gesprekken inhoudelijk wel of niet interessant zijn.
*Bedienen van alle daartoe behorende techniek.
*Goede samenvattingen maken van relevante gebeurtenissen die plaatsvinden tijdens je dienst.
https://banijaybenelux.com/vacature/logger-big-brother/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |