Ja , dat viel mij ook op, veel geld in lichaam gestoken maar stem is nog mannenstemquote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:40 schreef freaky40 het volgende:
Overigens heeft die Lenie nu al de zwaarste stem van de mensen die er in komen, ze overklast de mannen zelfs.
Gingen zulke geruchten in voorgaande jaren ook niet?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:36 schreef Hunter het volgende:
Dit gerucht zie je overal op twitter
[ x ]
Tom vertelt net wat er vorig jaar gebeurd is met Ariana. Dat ze Tom z’n ex heeft aangevallen en daarna Tom in z’n gezicht gemept heeft 😅 God damn. Heb opname maar weet niet hoe ik hier een eigen video post.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:05 schreef rinardo het volgende:
Tom en Karen nu live op instagram bezig
https://www.instagram.com(...)id=18116192233381841
Die Ariana was zo toxic als de pest.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:15 schreef Willewa het volgende:
[..]
Tom vertelt net wat er vorig jaar gebeurd is met Ariana. Dat ze Tom haar ex heeft aangevallen en daarna Tom in z’n gezicht gemept heeft 😅 God damn. Heb opname maar weet niet hoe ik hier een eigen video post.
Idioot wijf.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:18 schreef rinardo het volgende:
Tom en Karen vertellen in de live. Op de afterparty van BB had Ariana een paar keer Tom aangesproken om te zeggen hoe lief hij was , Tom had telkens aangegeven dat hij niets wilde, op een gegeven moment was Ariana naar de vriendin van Tom gelopen en aangevallen, toen zijn er mensen tussen gesprongen en heeft Ariana Tom in zn gezicht geslagen. later zei de redactie dat Ariana had allemaal ballonnen met de naam van Tom in haar hotel kamer omdat ze wilde proberen Tom mee te nemen naar haar kamer.
Die moet je eerst ergens ander uploadenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:15 schreef Willewa het volgende:
[..]
Tom vertelt net wat er vorig jaar gebeurd is met Ariana. Dat ze Tom haar ex heeft aangevallen en daarna Tom in z’n gezicht gemept heeft 😅 God damn. Heb opname maar weet niet hoe ik hier een eigen video post.
Zou ze al geland zijn?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die Ariana was zo toxic als de pest.
Echt een obsessie. Ik bedoel je kan verliefd zijn enz, maar normaal gesproken krijg je wel door toch van ok het is niet wederzijds, I give up. Maar ze heeft echt stalker vibes.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:18 schreef rinardo het volgende:
Tom en Karen vertellen in de live. Op de afterparty van BB had Ariana een paar keer Tom aangesproken om te zeggen hoe lief hij was , Tom had telkens aangegeven dat hij niets wilde, op een gegeven moment was Ariana naar de vriendin van Tom gelopen en aangevallen, toen zijn er mensen tussen gesprongen en heeft Ariana Tom in zn gezicht geslagen. later zei de redactie dat Ariana had allemaal ballonnen met de naam van Tom in haar hotel kamer omdat ze wilde proberen Tom mee te nemen naar haar kamer.
Da"s wel heftig. Die spoorde helemaal niet ! Hopelijk TBSquote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:38 schreef Willewa het volgende:
Video waar Tom het vertelt:
https://streamable.com/n3tbk8
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 45% gewijzigd door Jockari op 05-01-2025 09:20:10 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |