abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215864240

"Dat vind ik zo leuk aan dit spel. Elke keuze die je maakt is niet goed of slecht, het is je eigen keuze.”

Niels is een alleenstaande vader van twee zoontjes en komt uit West-Vlaanderen. Hij runt al twee jaar een succesvol springkasteel verhuurbedrijf en werkt daarnaast als vrijwillige brandweerman, puur uit liefde voor het helpen van anderen. Niels is strategisch ingesteld en speelt altijd op eigen kracht. Risico’s schuwt hij niet, want volgens hem is veilig spelen niets voor winnaars. Niels staat graag in de sportschool en heeft ervoor gezorgd dat hij in optimale conditie het Big Brother-huis betreedt. Met zijn afgetrainde lichaam hoopt hij zowel in de smaak te vallen bij de vrouwen als een voordeel te hebben bij fysieke challenges. Meedoen aan Big Brother is voor Niels de vervulling van een grote kinderdroom, en hij is vastberaden om indruk te maken.

Bron RTL- Fotocredits: Wesley de Wit

[ Bericht 49% gewijzigd door Dotteke op 03-01-2025 09:38:51 ]
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_216157827
Niels Mestdagh uit Blankenberge
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 3 januari 2025 @ 11:12:52 #3
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_216158576
Sympathieke gast ^O^
No mercy for animal abusers
pi_216159448
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_216161251
quote:
80s.gif Op vrijdag 3 januari 2025 11:12 schreef Rhosyn het volgende:
Sympathieke gast ^O^
Komt bij mij ook sympathiek over. Hopelijk wordt zijn imago niet direct de grond ingeboord bij zijn eerste westvlaamse woorden.
pi_216170125
Leef, alsof het je laatste dag is !!!
pi_216170166
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2025 15:47 schreef Jockari het volgende:

[..]
Komt bij mij ook sympathiek over. Hopelijk wordt zijn imago niet direct de grond ingeboord bij zijn eerste westvlaamse woorden.
Van alle korte omschrijvingen van de bewoners komt hij mij ook het meest sympathiek over, hopelijk is dat ook zo.
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
pi_216179715
Kijk wat hij in 2016 al postte !

pi_216207010
Ik herinner me dat @capuchon_jongen (een West-Vlaming) bij vorige edities postte dat hij graag eens een West-Vlaming in BB wilde zien.

Nu is dit met Niels eindelijk het geval, maar gek genoeg ben ik capuchon_jongen bij deze BB editie nog niet tegen gekomen op dit forum.

Is Niels capuchon_jongen?...

Of is capuchon_jongen BB gewoon beu geraakt? (wat ik enigszins zou begrijpen, al leek hij me wel grote fan)
pi_216209743
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2025 19:25 schreef Epicouros het volgende:
Ik herinner me dat @:capuchon_jongen (een West-Vlaming) bij vorige edities postte dat hij graag eens een West-Vlaming in BB wilde zien.

Nu is dit met Niels eindelijk het geval, maar gek genoeg ben ik capuchon_jongen bij deze BB editie nog niet tegen gekomen op dit forum.

Of is capuchon_jongen BB gewoon beu geraakt? (wat ik enigszins zou begrijpen, al leek hij me wel grote fan)
laatste bezoek: 15 uur, 46 minuten geleden.

Niet hem ;)
pi_216210108
quote:
12s.gif Op dinsdag 7 januari 2025 23:04 schreef ben34567 het volgende:

[..]
laatste bezoek: 15 uur, 46 minuten geleden.

Niet hem ;)
Ziet er inderdaad niet naar uit dat het hem is dan (of hij zou zijn FOK! account aan iemand toevertrouwd moeten hebben voor de duur van zijn afwezigheid).

Was het op het BB forum dat je hem zag? Of elders op FOK!? Vraag me af of hij afgehaakt is... (al zou ik dat snappen).
pi_216233883
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2025 19:25 schreef Epicouros het volgende:
Ik herinner me dat @:capuchon_jongen (een West-Vlaming) bij vorige edities postte dat hij graag eens een West-Vlaming in BB wilde zien.

Ik kan bevestigen dat ik het niet ben.

Het is wel een streekgenootje.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_216233896
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2025 23:45 schreef Epicouros het volgende:

[..]
Ziet er inderdaad niet naar uit dat het hem is dan (of hij zou zijn FOK! account aan iemand toevertrouwd moeten hebben voor de duur van zijn afwezigheid).

Was het op het BB forum dat je hem zag? Of elders op FOK!? Vraag me af of hij afgehaakt is... (al zou ik dat snappen).
En ja ben wel soort van afgehaakt. Virig seizoen ook amper gekeken
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_216235776
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2025 21:47 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Ik kan bevestigen dat ik het niet ben.

Het is wel een streekgenootje.
Dat dacht ik al, meende me te herinneren dat je van zijn streek afkomstig was. Vandaar ook mijn hypothese dat jij hem misschien was.
pi_216241085
ik vind hem wel leuk *O*
Big Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)
pi_216295678
https://www.showbizzsite.(...)e-keer-op-tv-1710303

Opvallend nieuws over Niels Mestdagh uit Blankenberge. De vrijwillige brandweerman die momenteel in ‘Big Brother’ te zien is maakte enkele jaren geleden al zijn tv-debuut.

Niels maakte zijn tv-debuut in het programma ‘Valkuil’ met Kürt Rogiers dat enkele jaren geleden op VTM te zien was. Nadien dook hij ook nog in ‘Blijven Slapen’ op, dat was in het voorjaar van 2021.

Niels maakte trouwens een goede indruk bij ‘Valkuil’, daar kreeg Niels van Kürt Rogiers de vraag of Niels een suikertante had. Zijn antwoord was hilarisch: “Neen, mijn tante is gierig”.

Dat bewuste fragment was later ook nog in ‘Beste Kijkers’ te zien, Jeffrey herinnerde zich het bewuste fragment nog.
pi_216441657
  Moderator vrijdag 31 januari 2025 @ 21:46:58 #18
388664 crew  Dotteke
pi_216499399
Niels heeft vandaag het BB huis verlaten
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P

quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciële doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 1 / 1
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')