SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt bij mij ook sympathiek over. Hopelijk wordt zijn imago niet direct de grond ingeboord bij zijn eerste westvlaamse woorden.quote:
Van alle korte omschrijvingen van de bewoners komt hij mij ook het meest sympathiek over, hopelijk is dat ook zo.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:47 schreef Jockari het volgende:
[..]
Komt bij mij ook sympathiek over. Hopelijk wordt zijn imago niet direct de grond ingeboord bij zijn eerste westvlaamse woorden.
laatste bezoek: 15 uur, 46 minuten geleden.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:25 schreef Epicouros het volgende:
Ik herinner me dat @:capuchon_jongen (een West-Vlaming) bij vorige edities postte dat hij graag eens een West-Vlaming in BB wilde zien.
Nu is dit met Niels eindelijk het geval, maar gek genoeg ben ik capuchon_jongen bij deze BB editie nog niet tegen gekomen op dit forum.
Is Niels capuchon_jongen?...
Of is capuchon_jongen BB gewoon beu geraakt? (wat ik enigszins zou begrijpen, al leek hij me wel grote fan)
Ziet er inderdaad niet naar uit dat het hem is dan (of hij zou zijn FOK! account aan iemand toevertrouwd moeten hebben voor de duur van zijn afwezigheid).quote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:04 schreef ben34567 het volgende:
[..]
laatste bezoek: 15 uur, 46 minuten geleden.
Niet hem![]()
Ik kan bevestigen dat ik het niet ben.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:25 schreef Epicouros het volgende:
Ik herinner me dat @:capuchon_jongen (een West-Vlaming) bij vorige edities postte dat hij graag eens een West-Vlaming in BB wilde zien.
Nu is dit met Niels eindelijk het geval, maar gek genoeg ben ik capuchon_jongen bij deze BB editie nog niet tegen gekomen op dit forum.
Is Niels capuchon_jongen?...
Of is capuchon_jongen BB gewoon beu geraakt? (wat ik enigszins zou begrijpen, al leek hij me wel grote fan)
En ja ben wel soort van afgehaakt. Virig seizoen ook amper gekekenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:45 schreef Epicouros het volgende:
[..]
Ziet er inderdaad niet naar uit dat het hem is dan (of hij zou zijn FOK! account aan iemand toevertrouwd moeten hebben voor de duur van zijn afwezigheid).
Was het op het BB forum dat je hem zag? Of elders op FOK!? Vraag me af of hij afgehaakt is... (al zou ik dat snappen).
Dat dacht ik al, meende me te herinneren dat je van zijn streek afkomstig was. Vandaar ook mijn hypothese dat jij hem misschien was.quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik kan bevestigen dat ik het niet ben.
Het is wel een streekgenootje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |