Ja , dat viel mij ook op, veel geld in lichaam gestoken maar stem is nog mannenstemquote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:40 schreef freaky40 het volgende:
Overigens heeft die Lenie nu al de zwaarste stem van de mensen die er in komen, ze overklast de mannen zelfs.
Gingen zulke geruchten in voorgaande jaren ook niet?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:36 schreef Hunter het volgende:
Dit gerucht zie je overal op twitter
[ x ]
Tom vertelt net wat er vorig jaar gebeurd is met Ariana. Dat ze Tom z’n ex heeft aangevallen en daarna Tom in z’n gezicht gemept heeft 😅 God damn. Heb opname maar weet niet hoe ik hier een eigen video post.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:05 schreef rinardo het volgende:
Tom en Karen nu live op instagram bezig
https://www.instagram.com(...)id=18116192233381841
Die Ariana was zo toxic als de pest.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:15 schreef Willewa het volgende:
[..]
Tom vertelt net wat er vorig jaar gebeurd is met Ariana. Dat ze Tom haar ex heeft aangevallen en daarna Tom in z’n gezicht gemept heeft 😅 God damn. Heb opname maar weet niet hoe ik hier een eigen video post.
Idioot wijf.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:18 schreef rinardo het volgende:
Tom en Karen vertellen in de live. Op de afterparty van BB had Ariana een paar keer Tom aangesproken om te zeggen hoe lief hij was , Tom had telkens aangegeven dat hij niets wilde, op een gegeven moment was Ariana naar de vriendin van Tom gelopen en aangevallen, toen zijn er mensen tussen gesprongen en heeft Ariana Tom in zn gezicht geslagen. later zei de redactie dat Ariana had allemaal ballonnen met de naam van Tom in haar hotel kamer omdat ze wilde proberen Tom mee te nemen naar haar kamer.
Die moet je eerst ergens ander uploadenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:15 schreef Willewa het volgende:
[..]
Tom vertelt net wat er vorig jaar gebeurd is met Ariana. Dat ze Tom haar ex heeft aangevallen en daarna Tom in z’n gezicht gemept heeft 😅 God damn. Heb opname maar weet niet hoe ik hier een eigen video post.
Zou ze al geland zijn?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die Ariana was zo toxic als de pest.
Echt een obsessie. Ik bedoel je kan verliefd zijn enz, maar normaal gesproken krijg je wel door toch van ok het is niet wederzijds, I give up. Maar ze heeft echt stalker vibes.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:18 schreef rinardo het volgende:
Tom en Karen vertellen in de live. Op de afterparty van BB had Ariana een paar keer Tom aangesproken om te zeggen hoe lief hij was , Tom had telkens aangegeven dat hij niets wilde, op een gegeven moment was Ariana naar de vriendin van Tom gelopen en aangevallen, toen zijn er mensen tussen gesprongen en heeft Ariana Tom in zn gezicht geslagen. later zei de redactie dat Ariana had allemaal ballonnen met de naam van Tom in haar hotel kamer omdat ze wilde proberen Tom mee te nemen naar haar kamer.
Da"s wel heftig. Die spoorde helemaal niet ! Hopelijk TBSquote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:38 schreef Willewa het volgende:
Video waar Tom het vertelt:
https://streamable.com/n3tbk8
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 45% gewijzigd door Jockari op 05-01-2025 09:20:10 ]
Jupquote:
Te streamenquote:Op zondag 5 januari 2025 13:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Verheug me er nu al op om morgenavond te starten met streamen
Ben echt benieuwd wat ze allemaal te verduren krijgen!
Normaal toch meteen na de tv uitzending?quote:Op zondag 5 januari 2025 14:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Te streamen
Voor, tijdens, of na de tv-uitzending?
[ afbeelding ]
Inderdaad, tijdens of na de uitzending.quote:Op zondag 5 januari 2025 14:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Normaal toch meteen na de tv uitzending?
Zodra het kanquote:Op zondag 5 januari 2025 14:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Te streamen
Voor, tijdens, of na de tv-uitzending?
[ afbeelding ]
Ik weet niet hoe het nu gaat. Andere jaren keek ik de aflevering (als ik die al keek) vooruit op videoland. Dan kun je alles wat je al gezien hebt op stream skippen.quote:Op zondag 5 januari 2025 14:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zodra het kan
Deze keer wil ik en streamen en de afleveringen kijken. Er even goed in op gaan en ook alle spelletjes meekrijgen en zo
Vooruit?quote:Op zondag 5 januari 2025 14:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het nu gaat. Andere jaren keek ik de aflevering (als ik die al keek) vooruit op videoland. Dan kun je alles wat je al gezien hebt op stream skippen.![]()
Best lange afleveringen.. mag hopen dat we dus niet veel sl's krijgen
Ik vrees wel voor de SL dus daarom ook de afleveringen kijken. Terugkijken bij het ontbijtquote:Op zondag 5 januari 2025 14:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het nu gaat. Andere jaren keek ik de aflevering (als ik die al keek) vooruit op videoland. Dan kun je alles wat je al gezien hebt op stream skippen.![]()
Best lange afleveringen.. mag hopen dat we dus niet veel sl's krijgen
Met je abo, heb je geen last van reclames hier.quote:Op zondag 5 januari 2025 14:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vrees wel voor de SL dus daarom ook de afleveringen kijken. Terugkijken bij het ontbijt
Eerst bondgenoten en dan BB strek ik niet op een avond en er zijn meer programma's die ik wil zien en ik ga anders enkel klagen over de reclames op Fok
Nee maar op televisie. Op Fok wil ik idd ook geen reclamequote:Op zondag 5 januari 2025 14:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met je abo, heb je geen last van reclames hier.
Vergeet af en toe te kijken naar Bondgenoten.quote:Op zondag 5 januari 2025 14:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee maar op televisie. Op Fok wil ik idd ook geen reclame
En ik heb al genoeg te horen gekregen dat ik daarover niet mag klagen (over televisiereclames)
Dus ik kijk terug zonder reclames
Bij de bondgenoten vergeet ik vaak weer te gaan kijken na de reclame. Dan ben ik aan het lezen en krijg het amper nog mee
Voor de uitzending op tv begint stond het vorig jaar al op Videoland.quote:
ja bondgenoten en morgen begint nog een SRL iets an winterliefde of zoiets?quote:Op zondag 5 januari 2025 14:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vrees wel voor de SL dus daarom ook de afleveringen kijken. Terugkijken bij het ontbijt
Eerst bondgenoten en dan BB strek ik niet op een avond en er zijn meer programma's die ik wil zien en ik ga anders enkel klagen over de reclames op Fok
Ja... ik vind de spelletjes leuk om te zien. Alleen de rest wat minder.quote:Op zondag 5 januari 2025 14:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vergeet af en toe te kijken naar Bondgenoten.
Het is verworden naar een tv-zeepje.
Klopt wel, maar echt voor was het niet, wel tijdens,quote:Op zondag 5 januari 2025 14:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Voor de uitzending op tv begint stond het vorig jaar al op Videoland.
Dan kun je er doorheen scrollen en alleen de sl stukken bekijken
Dat gevoel had ik vorig jaar bij (kom niet op haar naam, die verliefd was op Tom..)quote:Op zondag 5 januari 2025 14:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... ik vind de spelletjes leuk om te zien. Alleen de rest wat minder.
Voor mijn gevoel gaan ze er ook wel erg lang mee door. Alleen de kijkcijfers zijn goed genoeg voor de buis. En ze vinden nog altijd mensen die erin mee willen doen. Al begrijp ik die mensen niet. Ze zien toch hoeveel internetvuil de deelnemers over zich heen krijgen?
Ook mensen zoals El Che, die is mentaal zo jong, die had gewoon niet gecast moeten worden. Net als destijds Casper en die art in opleiding jong. Ik denk dat het sommige deelnemers echt schaadt, maar goed; wie ben ik!
Het valt me wel op dat veel spellen herhaald worden (kan ook niet anders). Dingen van EJVJL en BB en Muscles and Brains blijven terugkomen. Bij sommige games is dat prima, bij anderen jammer.
maar goed, met een boekje of tijdschriftje erbij en met een half oog kijkende is het wel leuke televisie
Bijna BB tijd, love livestreams
net ervoorquote:Op zondag 5 januari 2025 14:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Klopt wel, maar echt voor was het niet, wel tijdens,
Helemaal mee eens!quote:Op zondag 5 januari 2025 14:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik vorig jaar bij (kom niet op haar naam, die verliefd was op Tom..)
en nu in bondgenoten die blonde nieuwere.. zo onzeker, niet stabiel.. Neem zo'n mensen in bescherming en laat ze niet meedoen.
Vermoed dat mensen meedoen ook in de hoop dat ze bekend worden. Vaak influencers.. zoals het dan zo mooi heet .. of mensen die al ergens anders aan meegedaan hebben. nu weer vriend van michelangelo die mee doet ook en met hem ergens wat heeft gemaakt.
Los van het willen winnen natuurlijk.
hahahaha te gekke baanquote:Op zondag 5 januari 2025 15:48 schreef Hunter het volgende:
Buitenkansje voor de vaste streamers:
Wat ga je doen:
*Ervoor zorgen dat elke bewoner goed te horen is.
*Vanuit de regie alles tekstueel vastleggen wat er in het huis gebeurt.
*Nauwlettend gebeurtenissen en acties volgen en voor een goede terugkoppeling zorgen.*
*Weet in te schatten en aan te geven wanneer gesprekken inhoudelijk wel of niet interessant zijn.
*Bedienen van alle daartoe behorende techniek.
*Goede samenvattingen maken van relevante gebeurtenissen die plaatsvinden tijdens je dienst.
https://banijaybenelux.com/vacature/logger-big-brother/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |