Welkom!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:23 schreef Finesse het volgende:
Hier nog een newbie!Na jaren lurken nu toch maar een account aangemaakt. Zin in het nieuwe seizoen!
Goed punt jaquote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:58 schreef KinKiJan het volgende:
Lees hier en daar wel wat over sommige deelnemers, maar ik ken ze verder nog niet. Ik zie het wel als het begonnen is, voor die tijd kan ik er nog niet over oordelen eigenlijk.
Zou niet de eerste keer zijn dat een eerste indruk totaal niet klopte
Het is ook gewoon afwachten, en wat ze ook zijn is geen reden om al vooraf af te kraken.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:58 schreef KinKiJan het volgende:
Lees hier en daar wel wat over sommige deelnemers, maar ik ken ze verder nog niet. Ik zie het wel als het begonnen is, voor die tijd kan ik er nog niet over oordelen eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Randy gaat een dagelijks, of misschien bijna dagelijks BB-filmpje maken;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Op vrijdag is er na de reguliere uitzending een kleine live uitzending van 15 minuten voor de exitsquote:Op vrijdag 3 januari 2025 11:04 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Met langere afleveringen verwacht ik helaas nog wel meer streamlocks.. anders kunnen ze de uitzendingen niet meer vullen. En als er geen liveshow meer is ben ik ook benieuwd hoe ze gaan voorkomen dat de afvallers al bekend worden voor de uitzendingen op tv.. die zullen wel in een speciale kamer komen zonder livestream.
En die 15 minuten is lang genoeg.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op vrijdag is er na de reguliere uitzending een kleine live uitzending van 15 minuten voor de exits
Ja mijn idee, vind het tijdstip alleen niet zo leuk. Wat mij betreft veel te laat en wat mij betreft ook te lang met de dagelijkse uitzending er bijquote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
En die 15 minuten is lang genoeg.
Daarvoor was het toch al meer een weekoverzicht en de laatste 10 minuten de exit.
De zaterdag was altijd het minst bekeken.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja mijn idee, vind het tijdstip alleen niet zo leuk. Wat mij betreft veel te laat en wat mij betreft ook te lang met de dagelijkse uitzending er bij
En zo is het KinKiJan.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:58 schreef KinKiJan het volgende:
Dus dat. Ik hoop dat het dit jaar wat rustig blijft wat dat betreft.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 17:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is ook gewoon afwachten, en wat ze ook zijn is geen reden om al vooraf af te kraken.
Ja maar nog een redelijk tijdstip, als je de laatste 10 minuten keek wist je genoeg.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
De zaterdag was altijd het minst bekeken.
Dat kan ook de reden zijn dat ze het nu zo doen, en ook goedkoper.
Maar dat is voor hun natuurlijk niet de bedoeling, dat de mensen alleen de laatste 10 minuten even kijken wie naar huis moet.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja maar nog een redelijk tijdstip, als je de laatste 10 minuten keek wist je genoeg.
Nee, dat snap ik, vandaar ook dat ze het nu zo gedaan hebben denk ik.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar dat is voor hun natuurlijk niet de bedoeling, dat de mensen alleen de laatste 10 minuten even kijken wie naar huis moet.
oh daar mis je niets aan toch hahaquote:Op vrijdag 3 januari 2025 10:14 schreef superniger het volgende:
[..]
Afleveringen van 80 minuten (60 zonder reclame)
En het overlapt ook nog met Vandaag Inside. Hier word ik niet vrolijk van.
balen, haha kunnen we daar niet over mopperenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 10:23 schreef Hunter het volgende:
Ik denk dat er veel fysieke challenges zullen zijn. Geen zeurende ouwe mannen meer op de bank
uh mis even wat er bedoeld word geloof ikquote:Op vrijdag 3 januari 2025 10:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zie ook geen eyecandy voor de vrouwen
Jordy lijkt me wel leukquote:
mooie mannen?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:54 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
uh mis even wat er bedoeld word geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |