Welkom!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:23 schreef Finesse het volgende:
Hier nog een newbie!Na jaren lurken nu toch maar een account aangemaakt. Zin in het nieuwe seizoen!
Goed punt jaquote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:58 schreef KinKiJan het volgende:
Lees hier en daar wel wat over sommige deelnemers, maar ik ken ze verder nog niet. Ik zie het wel als het begonnen is, voor die tijd kan ik er nog niet over oordelen eigenlijk.
Zou niet de eerste keer zijn dat een eerste indruk totaal niet klopte
Het is ook gewoon afwachten, en wat ze ook zijn is geen reden om al vooraf af te kraken.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:58 schreef KinKiJan het volgende:
Lees hier en daar wel wat over sommige deelnemers, maar ik ken ze verder nog niet. Ik zie het wel als het begonnen is, voor die tijd kan ik er nog niet over oordelen eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Randy gaat een dagelijks, of misschien bijna dagelijks BB-filmpje maken;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Op vrijdag is er na de reguliere uitzending een kleine live uitzending van 15 minuten voor de exitsquote:Op vrijdag 3 januari 2025 11:04 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Met langere afleveringen verwacht ik helaas nog wel meer streamlocks.. anders kunnen ze de uitzendingen niet meer vullen. En als er geen liveshow meer is ben ik ook benieuwd hoe ze gaan voorkomen dat de afvallers al bekend worden voor de uitzendingen op tv.. die zullen wel in een speciale kamer komen zonder livestream.
En die 15 minuten is lang genoeg.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op vrijdag is er na de reguliere uitzending een kleine live uitzending van 15 minuten voor de exits
Ja mijn idee, vind het tijdstip alleen niet zo leuk. Wat mij betreft veel te laat en wat mij betreft ook te lang met de dagelijkse uitzending er bijquote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
En die 15 minuten is lang genoeg.
Daarvoor was het toch al meer een weekoverzicht en de laatste 10 minuten de exit.
De zaterdag was altijd het minst bekeken.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja mijn idee, vind het tijdstip alleen niet zo leuk. Wat mij betreft veel te laat en wat mij betreft ook te lang met de dagelijkse uitzending er bij
En zo is het KinKiJan.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:58 schreef KinKiJan het volgende:
Dus dat. Ik hoop dat het dit jaar wat rustig blijft wat dat betreft.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 17:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is ook gewoon afwachten, en wat ze ook zijn is geen reden om al vooraf af te kraken.
Ja maar nog een redelijk tijdstip, als je de laatste 10 minuten keek wist je genoeg.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
De zaterdag was altijd het minst bekeken.
Dat kan ook de reden zijn dat ze het nu zo doen, en ook goedkoper.
Maar dat is voor hun natuurlijk niet de bedoeling, dat de mensen alleen de laatste 10 minuten even kijken wie naar huis moet.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja maar nog een redelijk tijdstip, als je de laatste 10 minuten keek wist je genoeg.
Nee, dat snap ik, vandaar ook dat ze het nu zo gedaan hebben denk ik.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar dat is voor hun natuurlijk niet de bedoeling, dat de mensen alleen de laatste 10 minuten even kijken wie naar huis moet.
oh daar mis je niets aan toch hahaquote:Op vrijdag 3 januari 2025 10:14 schreef superniger het volgende:
[..]
Afleveringen van 80 minuten (60 zonder reclame)
En het overlapt ook nog met Vandaag Inside. Hier word ik niet vrolijk van.
balen, haha kunnen we daar niet over mopperenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 10:23 schreef Hunter het volgende:
Ik denk dat er veel fysieke challenges zullen zijn. Geen zeurende ouwe mannen meer op de bank
uh mis even wat er bedoeld word geloof ikquote:Op vrijdag 3 januari 2025 10:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zie ook geen eyecandy voor de vrouwen
Jordy lijkt me wel leukquote:
mooie mannen?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:54 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
uh mis even wat er bedoeld word geloof ik
is wel weinig dan 10 manquote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dacht ik wel 15 of 16. Maar het kan ook maar zo zijn dat het zo blijft dit jaar.
Ze zeggen immers dat alles anders is dan anders
Ja vermoedelijk komen er ook nog wel wat bij denk ik.quote:
Dat is elk jaar wel zo geweest.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vermoedelijk komen er ook nog wel wat bij denk ik.
Gezellig hoorquote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:23 schreef Finesse het volgende:
Hier nog een newbie!Na jaren lurken nu toch maar een account aangemaakt. Zin in het nieuwe seizoen!
erg jammer Bennie doe gewoon leuk mee geef het een kans wie weet hoe ze isquote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:30 schreef Benny het volgende:
Lennie is een van de redenen dat ik BB (opnieuw) niet zal gaan volgen.
Je weet bij voorbaat dat deze man de nodige aandacht krijgt en reuring + discussies veroorzaakt. Zowel hier, in én rondom het programma. Het zal de pret in het programma voor mij verpesten. Geen zin in.
Dan zullen ze er vandaag wel in gegaan zijn, of morgen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 17:21 schreef Hunter het volgende:
Jordy is donderdagmorgen rond 09.30 uur door zijn ouders bij de productiemaatschappij afgezet. “Dat was een kusje, knuffeltje, wegwezen. Hij verscheen vlak daarna, toen we wegreden, nog naast ons in een auto waarmee hij naar het quarantaine huis ging."
https://www.brugnieuws.nl(...)-zich-in-tweede-grot
Ziet er niet echt naar uit dat hier meer dan 10 bedden passen, of waren er nou toch 2 kamers?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:00 schreef Lovely het volgende:
Als de andere 10 er een paar dagen in zitten, dan komen de andere 5 of 6 er toch ook bij..
Er staat nu 1 bed, en voor de andere bedden zullen ze wel een spel moeten spelen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ziet er niet echt naar uit dat hier meer dan 10 bedden passen, of waren er nou toch 2 kamers?
[ afbeelding ]
Wat spapaars dus zegt.. staat wel een foto van de andere slaapkamerquote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ziet er niet echt naar uit dat hier meer dan 10 bedden passen, of waren er nou toch 2 kamers?
[ afbeelding ]
Ze hebben altijd 2 slaapkamers gehad, maar voor het plaatje hebben ze er 1 vol met bedden gestopt.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wat spapaars dus zegt.. staat wel een foto van de andere slaapkamer
In dat plaatje staan er 10 zonder echt ruimte voor meer, zelfs voor 10 vrijgespeelde bedden en eventueel een extra paar slaapzakken op de grond voor als er meer dan 10 deelnemers tegelijk zijn, dan is die kamer wel erg klein.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er staat nu 1 bed, en voor de andere bedden zullen ze wel een spel moeten spelen.
Hoeveel bedden stonden er in de slaapkamer met allemaal bedden dan? 8?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze hebben altijd 2 slaapkamers gehad, maar voor het plaatje hebben ze er 1 vol met bedden gestopt.
Die ze moeten verdienen, er staat nu 1 bed.
10 dus, dat plaatje staat hierboven in mijn reactie op jouw postquote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hoeveel bedden stonden er in de slaapkamer met allemaal bedden dan? 8?
Ja.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:24 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
In dat plaatje staan er 10 zonder echt ruimte voor meer, zelfs voor 10 vrijgespeelde bedden en eventueel een extra paar slaapzakken op de grond voor als er meer dan 10 deelnemers tegelijk zijn, dan is die kamer wel erg klein.
Maar er is dus nog een andere kamer lees ik
Ohquote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
10 dus, dat plaatje staat hierboven in mijn reactie op jouw post
Ja dat is me duidelijk, alleen vroeg ik me af of er meer dan 1 kamer was, want dat lijkt me op basis van dat ene beeld van die kamer met 10 bedden wel nodig wanneer er meer dan 10 man tegelijk in dat huis zitten.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja.
Maar voor het filmpje laten ze eerst zien hoe het kan worden, maar daarna hoe het nu is.
Volgens mij zat er op de plaats van de tweede slaapkamer geen deur in de gang. The gameroom is nu de decision room en de deur naar de pantry was er ook nog. De route naar de badkamer was afgesloten.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:32 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja dat is me duidelijk, alleen vroeg ik me af of er meer dan 1 kamer was, want dat lijkt me op basis van dat ene beeld van die kamer met 10 bedden wel nodig wanneer er meer dan 10 man tegelijk in dat huis zitten.
Er zijn altijd 2 slaapkamers geweest, maar van die andere was de deur op slot, dus die 2 meiden mochten daar niet naar binnen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:32 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja dat is me duidelijk, alleen vroeg ik me af of er meer dan 1 kamer was, want dat lijkt me op basis van dat ene beeld van die kamer met 10 bedden wel nodig wanneer er meer dan 10 man tegelijk in dat huis zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |