Ja het is best een hele voorbereiding eigenlijk hoe het naar buiten gebracht wordt.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 09:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Social media is belangrijk voor hun.
ik weet van vorig jaar, dat mensen hem op hun bureaublad hadden staan, om even snel te kijken.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 09:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lief, maar die hebben we toch al staan
BB / De bewoners van Bigbrother 2025 aanklik baar naar het eigen topic
En in de COS staan ze ook
Ik print hem atlijd uit vanauit de bewoners topic en ligt hij de eerste paar weken naast mijquote:Op zaterdag 4 januari 2025 09:40 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik weet van vorig jaar, dat mensen hem op hun bureaublad hadden staan, om even snel te kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo zie j e maar ieder doet het op zijn eigen manier. Ik vind het lastig om steeds terug te moen naar het bureaublad. Een ander vind het weer fijn.
Zo is het voor iedereen andersWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 09:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik print hem atlijd uit vanauit de bewoners topic en ligt hij de eerste paar weken naast mij![]()
Lastig om al die namen te onthouden.Heb ik ook met De Bondgenoten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo zie j e maar ieder doet het op zijn eigen manier. Ik vind het lastig om steeds terug te moen naar het bureaublad. Een ander vind het weer fijn.
Zo is het voor iedereen anders
Altijd de topic opener naast de actuele posten geopend voor de namen.
Gezellige Belgen zijn goeie Belgenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 09:39 schreef spapaars het volgende:
Kleine wens.
Dat het gezeik over de samenwerking met België achterwege blijft.
Vooral omdat er hier een aantal gezellige Belgen ook posten.
Nog een seizoen een Rob kan denk ik niemand aanquote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:31 schreef 5thencounter het volgende:
Het lijkt erop dat het weer een hok vol doelgroepers gaat worden met 20-30tigers, ze nemen geen risico
Blij dat ik dat seizoen heb overgeslagenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:45 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Nog een seizoen een Rob kan denk ik niemand aan
Keek toen ook alleen de afleveringen. Hij klonk een beetje als Ab Normaal, dat roze moppen konijnquote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Blij dat ik dat seizoen heb overgeslagen
Toch vond ik EJVJL veel leukerquote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:13 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Keek toen ook alleen de afleveringen. Hij klonk een beetje als Ab Normaal, dat roze moppen konijn
Wij hadden toen oa. Babette om ons aan te ergeren
Ja die casting was ondanks de vele vrijwillige vertrekken zo slecht nog nietquote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Toch vond ik EJVJL veel leuker
Ondanks de irritante personen
Had het gevoel dat de mensen echter waren
Of wellicht 2 kampen te maken.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:36 schreef Hunter het volgende:
De dubbele deur zorgt ervoor dat de crew makkelijker in de woonkamer, keuken of tuin kan werken terwijl de bewoners elders in het huis verblijven.
Ik ben even langs het huis geredenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 13:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Goedemorgen allemaal trouwens, nog 2,5 dag
Maar eerst lekker weekend vieren en zo. Gaat iemand nog iets leuks doen?
Ik hou het rustig dit weekend, vanavond even bij mijn dochter eten en dan verder lekker nietsquote:Op zaterdag 4 januari 2025 13:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Kan je het huis wel zien dan?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 14:05 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ik ben even langs het huis gereden![]()
Parkeerplaats was opgeruimd. Verder zag ik behalve een paar bewakers geen activiteiten. De lampen boven de tuin waren aan. Zou kunnen dat ze er al in zitten dus.
Ja, het ligt aan de openbare weg. Er staan wel schuttingen voor, maar de lichten steken er boven uit.quote:
Je kan niet naar binnen kijken of je iets ziet natuurlijk.?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 14:33 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ja, het ligt aan de openbare weg. Er staan wel schuttingen voor, maar de lichten steken er boven uit.
Nope. Maar als er opnamen van de binnenkomst waren geweest had ik het gezien.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 14:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan niet naar binnen kijken of je iets ziet natuurlijk.?
O, woon je zo dichtbij?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 14:45 schreef Hunter het volgende:
[..]
Nope. Maar als er opnamen van de binnenkomst waren geweest had ik het gezien.
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 13:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik heb het idee dat ze er al zitten maar is niet echt ergens op gebaseerdquote:Op zaterdag 4 januari 2025 14:45 schreef Hunter het volgende:
[..]
Nope. Maar als er opnamen van de binnenkomst waren geweest had ik het gezien.
Dat gevoel heb ik ook hoor!!quote:Op zaterdag 4 januari 2025 14:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze er al zitten maar is niet echt ergens op gebaseerd
Lekker lui liggen tja dat krijg je als je je vrouwtje vroeg wakker maaktquote:
Elsa is erg populair op de socials en ook bij de oud bewoners wordt ze gepromoot, Salar denkt zelfs te weten dat ze de winnaar gaat zijn.quote:
Louter op beschrijving en haar social media, ligt ze bij mij ook al voorop.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:15 schreef rinardo het volgende:
[..]
Elsa is erg populair op de socials en ook bij de oud bewoners wordt ze gepromoot, Salar denkt zelfs te weten dat ze de winnaar gaat zijn.
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:32 schreef KinKiJan het volgende:
Heb alleen foto's gezien en stemmen gehoord, bij ligt de papegaai op voorsprong
[ afbeelding ]
welke link gebruik je om ze op twitter te plaatsen of op facebookquote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:34 schreef KinKiJan het volgende:
De officiële gifs zijn er ook al
[ afbeelding ]
Kon ze op twitter ook zo snel niet vinden, downloaden en dan als gif posten is omslachtig, maar gaat primaquote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:41 schreef rinardo het volgende:
[..]
welke link gebruik je om ze op twitter te plaatsen of op facebook
Klik op sharequote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:41 schreef rinardo het volgende:
[..]
welke link gebruik je om ze op twitter te plaatsen of op facebook
En hoe download je ze dan? lukt me ook nietquote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Kon ze op twitter ook zo snel niet vinden, downloaden en dan als gif posten is omslachtig, maar gaat prima
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:34 schreef KinKiJan het volgende:
De officiële gifs zijn er ook al
[ afbeelding ]
Copy sticker link > control v op dit forum (tussen [img] en [/img])quote:Op zaterdag 4 januari 2025 17:39 schreef rinardo het volgende:
[..]
En hoe download je ze dan? lukt me ook niet
Jaaaquote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:16 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ga weer proberen BB te volgen.Hai allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |