quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:31 schreef greysbones het volgende:
Omg
Ik zap op tv
Wie zie ik
Lenie
@:Kinkijan
Wat! hebben we nou te klagen!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:31 schreef greysbones het volgende:
Omg
Ik zap op tv
Wie zie ik
Lenie
@:Kinkijan
@ledn81quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:40 schreef ledn81 het volgende:
Beetje aan het knutselen op basis van oude tekeningen. [ afbeelding ]
We gaan in 3D dit jaar![]()
[ afbeelding ]
Ik geloof alleen berichten die van de officiele sites komen meestal.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:18 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee of dit dikke duimen werk is …
Beetje flauwe opdracht als dit echt zo is, dat vastgebonden/geketend zitten kennen we nu wel, dat is een RLS classic net als een vuurtje in leven houden 24 uur lang. Hopelijk zijn ze dit jaar wat creatiever.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:18 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee of dit dikke duimen werk is …
Ga ik zo doenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 01:19 schreef Flory- het volgende:
Het slowchat plaatje van deze reeks mag er vast terug in @:Dotteke
Vorig jaar had deze FB site ook de ‘scoops’ mbt de visite van een aantal familieleden van de bewonersquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik geloof alleen berichten die van de officiele sites komen meestal.
Morguh Greysquote:Op zaterdag 4 januari 2025 06:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vorig jaar had deze FB site ook de ‘scoops’ mbt de visite van een aantal familieleden van de bewoners
Geen ideequote:Op zaterdag 4 januari 2025 06:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Greys![]()
Vraag mij altijd af hoe ze er aan komen dan.
ZOu kunnen, maar dan lekt er iemand denk ik. RTL is daar niet blij mee.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 07:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geen idee
Iemand met connecties?
of het wordt bewust gelekt, om de aandacht van het publiek erbij te houden.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZOu kunnen, maar dan lekt er iemand denk ik. RTL is daar niet blij mee.
Morguh Verida,quote:Op zaterdag 4 januari 2025 09:24 schreef Verida het volgende:
[..]
of het wordt bewust gelekt, om de aandacht van het publiek erbij te houden.
Social media is belangrijk voor hun.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 09:24 schreef Verida het volgende:
[..]
of het wordt bewust gelekt, om de aandacht van het publiek erbij te houden.
Lief, maar die hebben we toch al staanquote:Op zaterdag 4 januari 2025 09:21 schreef rinardo het volgende:
Voor de mensen die een makkelijk overzichtje met naam leeftijd en land willen, sla hem op !
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |