Die andere slaapkamer was tegenover die ene (ook in de gang)quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:34 schreef Hunter het volgende:
[..]
Volgens mij zat er op de plaats van de tweede slaapkamer geen deur in de gang. The gameroom is nu de decision room en de deur naar de pantry was er ook nog. De route naar de badkamer was afgesloten.
ik zal nog eens checken, volgens mij kan je dat filmpje terugzienquote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die andere slaapkamer was tegenover die ene (ook in de gang)
Liep voortijdig het huis uit voor geldquote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:42 schreef Willewa het volgende:
Zometeen Tyron, Randy en Basiri live op Instagram.
[ link | afbeelding ]
?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Liep voortijdig het huis uit voor geld
Bewoners werden verrast met de mededeling
https://streamable.com/uj401r
[ afbeelding ]
Ja, ik weet, ik kijk al jaren en post al jaren mee ;pquote:
Zijn keuze, maar ging dus niet voor de overwinning.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:55 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja, ik weet, ik kijk al jaren en post al jaren mee ;p
Snap alleen niet waarom het relevant is voor wat ik postte haha. Ze gaan zo live, that’s all ;p
Verder overigens prima keuze geweest van Tyron imo
Precies. Maakt verder niet veel uit meer tochquote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zij keuze, maar ging dus niet voor de overwinning.
En daarnaast zit dan nog de game room? Die heb ik gister even gemist in die live.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:59 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Op de plaats van de oude tweede slaapkamer zit nu de decision room
Ah jaquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:00 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Deze deuren gingen niet open, maar die corresponderen met de oude voorraadkamer en de gameroom
Met een 3e deur, op je foto zie je 2 deuren.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:01 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Ter vergelijking de plattegrond van vorig seizoen
Het zal allemaal duidelijker worden als de streams zijn gestart. Eerst armoedig, en later meer luxe is mijn verwachting.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:06 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
De spaarkaart hangt op dezelfde plaats als vorig jaar de coins. De meiden lopen op de foto de toiletten in. De deur is die naar de (oude) badkamer
Misschien weer een delingquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het zal allemaal duidelijker worden als de streams zijn gestart. Eerst armoedig, en later meer luxe is mijn verwachting.
Dat is nu de decision roomquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:05 schreef spapaars het volgende:
n
[..]
Met een 3e deur, op je foto zie je 2 deuren.
Als het is zoals in het buitenland, dan krijgen de verliezers slob te eten en de winnaars echt voedselquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien weer een deling
Arm /rijk
Op het filmpje zie je hoe het huis is, en hoe het kan worden.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien weer een deling
Arm /rijk
Kan ook, maar de keuken is geheel afgedekt voor iedereen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:19 schreef Hunter het volgende:
[..]
Als het is zoals in het buitenland, dan krijgen de verliezers slob te eten en de winnaars echt voedsel
Dat geeft lekker wrijvingquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:19 schreef Hunter het volgende:
[..]
Als het is zoals in het buitenland, dan krijgen de verliezers slob te eten en de winnaars echt voedsel
Denk dat het sowieso wel kan aangezien we niet alles hebben gezienquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Op het filmpje zie je hoe het huis is, en hoe het kan worden.
Zie geen ruimte voor arm en rijk, die er wel eens was met dacht ik BB3
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:31 schreef greysbones het volgende:
Omg
Ik zap op tv
Wie zie ik
Lenie
@:Kinkijan
Wat! hebben we nou te klagen!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:31 schreef greysbones het volgende:
Omg
Ik zap op tv
Wie zie ik
Lenie
@:Kinkijan
@ledn81quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:40 schreef ledn81 het volgende:
Beetje aan het knutselen op basis van oude tekeningen. [ afbeelding ]
We gaan in 3D dit jaar![]()
[ afbeelding ]
Ik geloof alleen berichten die van de officiele sites komen meestal.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:18 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee of dit dikke duimen werk is …
Beetje flauwe opdracht als dit echt zo is, dat vastgebonden/geketend zitten kennen we nu wel, dat is een RLS classic net als een vuurtje in leven houden 24 uur lang. Hopelijk zijn ze dit jaar wat creatiever.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:18 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee of dit dikke duimen werk is …
Ga ik zo doenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 01:19 schreef Flory- het volgende:
Het slowchat plaatje van deze reeks mag er vast terug in @:Dotteke
Vorig jaar had deze FB site ook de ‘scoops’ mbt de visite van een aantal familieleden van de bewonersquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik geloof alleen berichten die van de officiele sites komen meestal.
Morguh Greysquote:Op zaterdag 4 januari 2025 06:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vorig jaar had deze FB site ook de ‘scoops’ mbt de visite van een aantal familieleden van de bewoners
Geen ideequote:Op zaterdag 4 januari 2025 06:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Greys![]()
Vraag mij altijd af hoe ze er aan komen dan.
ZOu kunnen, maar dan lekt er iemand denk ik. RTL is daar niet blij mee.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 07:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geen idee
Iemand met connecties?
of het wordt bewust gelekt, om de aandacht van het publiek erbij te houden.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZOu kunnen, maar dan lekt er iemand denk ik. RTL is daar niet blij mee.
Morguh Verida,quote:Op zaterdag 4 januari 2025 09:24 schreef Verida het volgende:
[..]
of het wordt bewust gelekt, om de aandacht van het publiek erbij te houden.
Social media is belangrijk voor hun.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 09:24 schreef Verida het volgende:
[..]
of het wordt bewust gelekt, om de aandacht van het publiek erbij te houden.
Lief, maar die hebben we toch al staanquote:Op zaterdag 4 januari 2025 09:21 schreef rinardo het volgende:
Voor de mensen die een makkelijk overzichtje met naam leeftijd en land willen, sla hem op !
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |