quote:Op zaterdag 4 januari 2025 13:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Goedemorgen allemaal trouwens, nog 2,5 dag
Maar eerst lekker weekend vieren en zo. Gaat iemand nog iets leuks doen?
Ik heb het idee dat ze er al zitten maar is niet echt ergens op gebaseerdquote:Op zaterdag 4 januari 2025 14:45 schreef Hunter het volgende:
[..]
Nope. Maar als er opnamen van de binnenkomst waren geweest had ik het gezien.
Dat gevoel heb ik ook hoor!!quote:Op zaterdag 4 januari 2025 14:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze er al zitten maar is niet echt ergens op gebaseerd
Lekker lui liggen tja dat krijg je als je je vrouwtje vroeg wakker maaktquote:
Elsa is erg populair op de socials en ook bij de oud bewoners wordt ze gepromoot, Salar denkt zelfs te weten dat ze de winnaar gaat zijn.quote:
Louter op beschrijving en haar social media, ligt ze bij mij ook al voorop.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:15 schreef rinardo het volgende:
[..]
Elsa is erg populair op de socials en ook bij de oud bewoners wordt ze gepromoot, Salar denkt zelfs te weten dat ze de winnaar gaat zijn.
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:32 schreef KinKiJan het volgende:
Heb alleen foto's gezien en stemmen gehoord, bij ligt de papegaai op voorsprong
[ afbeelding ]
welke link gebruik je om ze op twitter te plaatsen of op facebookquote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:34 schreef KinKiJan het volgende:
De officiële gifs zijn er ook al
[ afbeelding ]
Kon ze op twitter ook zo snel niet vinden, downloaden en dan als gif posten is omslachtig, maar gaat primaquote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:41 schreef rinardo het volgende:
[..]
welke link gebruik je om ze op twitter te plaatsen of op facebook
Klik op sharequote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:41 schreef rinardo het volgende:
[..]
welke link gebruik je om ze op twitter te plaatsen of op facebook
En hoe download je ze dan? lukt me ook nietquote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Kon ze op twitter ook zo snel niet vinden, downloaden en dan als gif posten is omslachtig, maar gaat prima
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:34 schreef KinKiJan het volgende:
De officiële gifs zijn er ook al
[ afbeelding ]
Copy sticker link > control v op dit forum (tussen [img] en [/img])quote:Op zaterdag 4 januari 2025 17:39 schreef rinardo het volgende:
[..]
En hoe download je ze dan? lukt me ook niet
Jaaaquote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:16 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ga weer proberen BB te volgen.Hai allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |