Alles is tegenwoordig gebaseerd op terugkijken dus daarom durven ze het aan om langere afleveringen te maken. Het overlapt ook met Winter Vol Liefde wat maandag start anders hadden ze zich hier ook mee in de voeten geschoten want dat is ook van RTL.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 10:14 schreef superniger het volgende:
[..]
Afleveringen van 80 minuten (60 zonder reclame)
En het overlapt ook nog met Vandaag Inside. Hier word ik niet vrolijk van.
Nee niet hijquote:Op vrijdag 3 januari 2025 09:37 schreef Hunter het volgende:
Mathheus heeft eerder meegedaan aan Love Island
https://npo.nl/npo3/brandpuntplus/mattheus-vooroordelen
quote:
hoe bedoel jequote:Op vrijdag 3 januari 2025 13:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Zag net de foto van de bewoners voorbijkomen.
De FEBO heet de kaartenbak weer leeggeschud zo te zien.
Als er lekkere wijfies bij zitten, wat ruzies en Kitty's ben ik blijquote:Op vrijdag 3 januari 2025 13:04 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Weer van die typische BB bewoners, wordt vast gezellig.
Kittyquote:Op vrijdag 3 januari 2025 13:04 schreef Paul het volgende:
[..]
Als er lekkere wijfies bij zitten, wat ruzies en Kitty's ben ik blij
Beetje jammer wel dat alles wat ik vannacht heb gepost ook gewoon gedelete is.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oeps, niet gezien was gelijk begonnen met het persbericht de foto;s en zo allemaal verkleinen en hier plaatsen
Sorry, snap het, maar Ik heb je netjes een DM gestuurd hierover.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 13:34 schreef Flory- het volgende:
[..]
Beetje jammer wel dat alles wat ik vannacht heb gepost ook gewoon gedelete is.
Inmiddels gezien, tnx en ik begrijp dat je moest wachten hoor.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 13:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sorry, snap het, maar Ik heb je netjes een DM gestuurd hierover.
En op andere bewoners, er zullen er nog wel een paar bij komen neem ik aan.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 13:48 schreef Flory- het volgende:
[..]
Inmiddels gezien, tnx en ik begrijp dat je moest wachten hoor.
Al stond het vannacht allemaal op diverse sites en socials.
Aan de andere kant is het erg dubbel, we doen ons best om hier op FOK! zo snel mogelijk alles wat evt. gelekt is te posten en het belangrijkste, de bewoners, mag dan niet.
Maargoed alles is bekend nu, het wachten is op de streams
Hoeveel bewoners zouden we dit jaar krijgen? Meestal zit het rond de 16 toch?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 13:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En op andere bewoners, er zullen er nog wel een paar bij komen neem ik aan.
Ja dacht ik wel 15 of 16. Maar het kan ook maar zo zijn dat het zo blijft dit jaar.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:04 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Hoeveel bewoners zouden we dit jaar krijgen? Meestal zit het rond de 16 toch?
Ik ga er vanuit dat Dotteke een livestream topic aanmaakt zodra de livestream ook daadwerkelijk loopt.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:05 schreef Fylax het volgende:
HoiiiIs dit ook t topic waar je kan meepraten met de livestream of is dat een ander topic? Ik ben nog even zoekende
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |