SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Geniet iedereen!Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Nog niet maar ik ben wel op zoek naar een goede optie voor een megaster als ik.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zit je nog niet aan de drugs dan?
Kijk het concert van Di-rect terug, dan heb je geen drugs meer nodig.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Nog niet maar ik ben wel op zoek naar een goede optie voor een megaster als ik.
Omhoog gefallen.quote:
Als jongeling deugde die al niet. Altijd tegen het geheur in. Ge zag et toen al aankomen dat 'ie een deugniet zou worden. Addergebroed da ist.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:41 schreef NailQueen het volgende:
Gaan we ook getuigen/oude vrienden aan het woord laten?
"Ik leerde Strani kennen toen hij nog de enige echte iberogast was"
Wat niet, is makkelijker om te vragen.quote:
Hé man kom naar de VIP-ruimte, we hebben wat je nodig hebtquote:Op woensdag 1 januari 2025 23:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat niet, is makkelijker om te vragen.
Ik heb niks nodig Stranicobar.quote:Op donderdag 2 januari 2025 00:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Hé man kom naar de VIP-ruimte, we hebben wat je nodig hebt
Maar ik heb daarvoor geen zaken nodig he, vieren kan gewoon zonder middelenquote:Op donderdag 2 januari 2025 00:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik wil dit succes gewoon met jou samen meemaken man.
Elk jaarquote:Op donderdag 2 januari 2025 00:08 schreef Redefine het volgende:
Om iets positiefs te kunnen over @:Strani, hij heeft geprobeerd om in de Top 2000 topics mensen te werven voor de ESF SC.
Zonder te proberen gebeurd er sowieso niets.quote:Op donderdag 2 januari 2025 00:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Elk jaarWerkt eigenlijk nooit, maar ja ik doe m'n best hè.
Oh jeequote:Op donderdag 2 januari 2025 00:20 schreef egeltje1985 het volgende:
Een vriend is zojuist gevallen, in mn woonkamer. Gelukkig is alles goed, raakte niks. Behalve de kerstboom. R.i.p. kerstballen.
Nog altijd jonger dan Redefine.quote:Op donderdag 2 januari 2025 00:31 schreef Momo het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Deze nummers zijn 40 jaar oud ondertussen
Klassiekers zoals ons maken ze niet meer.quote:
Ja, zo zitten we opeens alweer ruim in 2 januari.quote:Op donderdag 2 januari 2025 01:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De klok heit 1 en alles is wel.
Het jaar is alweer bijna voorbij.quote:Op donderdag 2 januari 2025 01:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, zo zitten we opeens alweer ruim in 2 januari.
De meeste veelpostusers gaan weer een jaar in ruste.quote:Op donderdag 2 januari 2025 00:08 schreef Redefine het volgende:
Om iets positiefs te kunnen over @:Strani, hij heeft geprobeerd om in de Top 2000 topics mensen te werven voor de ESF SC.
Dat is mooi wel 5 minuten te laatquote:Op donderdag 2 januari 2025 01:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
klok papaquote:Op donderdag 2 januari 2025 01:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het viel mee, er heeft nog wel wat overleefd. Vooral blij dat ie niet ook nog op de tafel viel, dat was waarschijnlijk wat pijnlijker geweest dan half in de boom.quote:Op donderdag 2 januari 2025 00:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh jeeMeteen een advocaat ingeschakeld voor de schade neem ik aan?
En met aanzienlijk minder concurrentiequote:Op donderdag 2 januari 2025 12:21 schreef NailQueen het volgende:
We hadden het laatst over kerstmuziek maar Abba heeft ook best slim aangepakt door een nummer te maken met 'Happy New Year'.
Dan ben je ook elk jaar verzekerd van wat royalities.
[ afbeelding ]
Ja, de jaarwisseling is commercieel toch niet zo’n interessante gebeurtenis. Tenzij je alle inkomsten binnenharkt natuurlijk.quote:Op donderdag 2 januari 2025 12:23 schreef H_T het volgende:
[..]
En met aanzienlijk minder concurrentie
Maak je voor de minister van Financiën ook meteen een kofferversie?quote:Op donderdag 2 januari 2025 12:35 schreef Strani het volgende:
Daarom ga ik een liedje maken over Prinsjesdag. Elk jaar geld binnenharken
Inclusief triomfantelijke presentatie, natuurlijkquote:Op donderdag 2 januari 2025 12:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Maak je voor de minister van Financiën ook meteen een kofferversie?
Klopt.quote:Op donderdag 2 januari 2025 07:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De meeste veelpostusers gaan weer een jaar in ruste.
Lekt die dan ook te vroeg uit?quote:Op donderdag 2 januari 2025 12:35 schreef Strani het volgende:
Prinsjesdag - De Song. Misschien kan iemand het bij de aankondigingen zetten. Krijgt vast meer views en reacties dan die andere sneue posts.quote:Op donderdag 2 januari 2025 12:35 schreef Strani het volgende:
Jij ook!quote:
Titel: "De Val van Strani"quote:Op donderdag 2 januari 2025 12:35 schreef Strani het volgende:
quote:Op donderdag 2 januari 2025 14:47 schreef ijs_beer het volgende:
Moet wel zeggen dat Chat GPT niet helemaal weet zo te zien waar ie een bridge moet plaasten. meh.
'Princeday' rijmt met Slay. Zo krijg je de jeugd ook mee (en dat rijmt ook)quote:Op donderdag 2 januari 2025 12:35 schreef Strani het volgende:
Toch ook logisch dat een lied genaamd "De val van Strani" een paar gaten in de bridge heeft?quote:Op donderdag 2 januari 2025 14:47 schreef ijs_beer het volgende:
Moet wel zeggen dat Chat GPT niet helemaal weet zo te zien waar ie een bridge moet plaasten. meh.
quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:35 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Toch ook logisch dat een lied genaamd "De val van Strani" een paar gaten in de bridge heeft?
Bruhquote:Op donderdag 2 januari 2025 15:21 schreef NailQueen het volgende:
[..]
'Princeday' rijmt met Slay. Zo krijg je de jeugd ook mee (en dat rijmt ook)
quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:48 schreef NailQueen het volgende:
Zo. Dat was de eerste werkdag na de vakantie.
Anders ik wel.quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:50 schreef Strani het volgende:
[..]Echt?? Ik dacht dat ik nog vrij was
Heel mooi, pinkt een traantje wegquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:18 schreef Fred_B het volgende:
Ik hoef geen Prince of Wales, ik wil geen Koning van Hispanië.
Want ik kom uit Netherlands, dus wil ik Willem van Oranje.
Ik wil zwaaien naar Maxima en ook naar WimLex.
Want met die twee in de koets is het geheid alles flex.
Ik wil geen Vollenhoven, Prinses Margriet,
En ook die schele zus van Bea, nee die ken ik toch niet.
Ik heb lang gewacht, op de dag van vandaag,
Dat ik ga zwaaien naar de koning in zijn koets in Den Haag,
Willem-Alexander, Koning als geen ander,
Royal Papa, Royal Papa.
Royal Papa, Royal Papa.
Royal Pa-pa-pa-pa-pa-pa-pa
Royal Pa-pa-pa, Hey!
Voilà, een unaniem belachelijk goed Prinsjesdag-lied
Probeer jij dat maar de rest van de avond. Dat is een mooi klusje.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heel mooi, pinkt een traantje weg![]()
Maar ik denk dat dit lastig is om te zingen op het ritme van Voilà.
Ik doe toch mee met de poule dus ik heb er 1 aangemaakt specifiek voor ESFquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:13 schreef NailQueen het volgende:
Oja nog even dit. Is er iemand die dit jaar de ESF-poule van de WIDM app wil overnemen? Ik ben eigenlijk niet van plan de app te downloaden. De afgelopen jaren vind ik Widm erg achteruit gaan en dus heb ik ook niet veel zin in het nieuwe seizoen. De eerste aflevering ga ik wel kijken maar daarna zie ik wel even hoe het bevalt.
Was er nog interesse voor een ESF poule? En wie zou dat willen overnemen?
Ik denk dat ik met je meedoe en de app niet ga downloaden. Het geeft een bepaalde druk om het programma zo snel mogelijk te kijken, ook als je het hele weekend geen tijd hebt, als je een berichtje krijgt dat de uitslag er is.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:13 schreef NailQueen het volgende:
Oja nog even dit. Is er iemand die dit jaar de ESF-poule van de WIDM app wil overnemen? Ik ben eigenlijk niet van plan de app te downloaden. De afgelopen jaren vind ik Widm erg achteruit gaan en dus heb ik ook niet veel zin in het nieuwe seizoen. De eerste aflevering ga ik wel kijken maar daarna zie ik wel even hoe het bevalt.
Was er nog interesse voor een ESF poule? En wie zou dat willen overnemen?
Jaaaaa Claudiaquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:53 schreef Dave het volgende:
The Traitors UK is weer begonnen, voor geïnteresseerden. Gisteren de eerste aflevering, om 21.00 uur de tweede op BBC 1.
Zit er meteen weer in. Waarom is dit zoveel beter dan de Nederlandse versie? Misschien alleen al om Claudia. 🥰
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Jaaaaa Claudia![]()
![]()
![]()
Wij nemen het op, denk dat we volgend weekend oid gaan bingen
Over vorig seizoen;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
Het huidige seizoen van De Mol vond ik het beste seizoen sinds het jubileumseizoen van Widm. Dus jazeker!quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik doe toch mee met de poule dus ik heb er 1 aangemaakt specifiek voor ESF![]()
https://app.wieisdemol.avrotros.nl/join?token=83HTC-AJNRQ
Kijk je nog wel de mol?
Ik doe mee!quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
Kijk je nog wel de mol?
quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Probeer jij dat maar de rest van de avond. Dat is een mooi klusje.
Huldequote:Op donderdag 2 januari 2025 18:18 schreef Fred_B het volgende:
Royal Papa, Royal Papa.
Royal Papa, Royal Papa.
Royal Pa-pa-pa, Hey!
Vraagje: moet je per poule een voorspelling doen als je in meer dan 1 poule zit? Of kan je ook gewoon met 1 keer invullen meteen klaar zijn?quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
Kijk je nog wel de mol?
Je vult een keer je verdachtmakingen in en die gelden voor al je poules.quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Vraagje: moet je per poule een voorspelling doen als je in meer dan 1 poule zit? Of kan je ook gewoon met 1 keer invullen meteen klaar zijn?
Wat zou een goed Nederlands alternatief zijn?quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:06 schreef Dave het volgende:
Maar goed, Claudia![]()
Naar zo’n type zou RTL op zoek moeten, Tijn en Evenblij vinden zichzelf veel te leuk en belangrijk.
Ik vind die opzet niet zo leuk meer. Zeker in grote poules win je alleen als je vanaf het begin al je punten op dezelfde kandidaat inzetquote:Op donderdag 2 januari 2025 23:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je vult een keer je verdachtmakingen in en die gelden voor al je poules.
Maar even, dit schud je gewoon zo uit je mouw. Het is een gavequote:Op donderdag 2 januari 2025 18:18 schreef Fred_B het volgende:
Royal Papa, Royal Papa.
Royal Papa, Royal Papa.
Royal Pa-pa-pa, Hey!
Goede vraag! Geen idee!quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Wat zou een goed Nederlands alternatief zijn?
Nul extra moeite dus. Mooiquote:Op donderdag 2 januari 2025 23:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je vult een keer je verdachtmakingen in en die gelden voor al je poules.
Eens. Ik heb 1 keer de FOK!-poule gewonnen, maar nu heb ik enkel als doel om te winnen van vrienden en familie die wel gewoon spreiden vanaf het begin en dat doe ik ook.quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:19 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vind die opzet niet zo leuk meer. Zeker in grote poules win je alleen als je vanaf het begin al je punten op dezelfde kandidaat inzetWissel je later dan kun je al niet meer winnen
Ik doe mee, maar zie dat het onder m’n eigen naam is.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
Kijk je nog wel de mol?
Het is 1 keer invullen en klaarquote:Op donderdag 2 januari 2025 23:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Vraagje: moet je per poule een voorspelling doen als je in meer dan 1 poule zit? Of kan je ook gewoon met 1 keer invullen meteen klaar zijn?
Ik heb altijd geweigerd all-in te gaan omdat ik het leuker vind om nog te kunnen blijven meedoen. Ik vind het ook nog steeds jammer dat de manier waarop de app in elkaar zit je eigenlijk blind iemand moet kiezen om te winnen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eens. Ik heb 1 keer de FOK!-poule gewonnen, maar nu heb ik enkel als doel om te winnen van vrienden en familie die wel gewoon spreiden vanaf het begin en dat doe ik ook.
Dat is ook veel leuker en realistischer ook. Als je zelf mee zou doen aan Widm dan spreid je ook.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 07:30 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik heb altijd geweigerd all-in te gaan omdat ik het leuker vind om nog te kunnen blijven meedoen. Ik vind het ook nog steeds jammer dat de manier waarop de app in elkaar zit je eigenlijk blind iemand moet kiezen om te winnen.
Nou ja, de melodie was er natuurlijk al, dat helpt nogalquote:Op donderdag 2 januari 2025 23:28 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Maar even, dit schud je gewoon zo uit je mouw. Het is een gave
Het zou sowieso beter zijn als je meerdere testvragen kreeg, in plaats van alleen de laatste.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 07:30 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik heb altijd geweigerd all-in te gaan omdat ik het leuker vind om nog te kunnen blijven meedoen. Ik vind het ook nog steeds jammer dat de manier waarop de app in elkaar zit je eigenlijk blind iemand moet kiezen om te winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |