Klassiekers zoals ons maken ze niet meer.quote:
Ja, zo zitten we opeens alweer ruim in 2 januari.quote:Op donderdag 2 januari 2025 01:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De klok heit 1 en alles is wel.
Het jaar is alweer bijna voorbij.quote:Op donderdag 2 januari 2025 01:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, zo zitten we opeens alweer ruim in 2 januari.
De meeste veelpostusers gaan weer een jaar in ruste.quote:Op donderdag 2 januari 2025 00:08 schreef Redefine het volgende:
Om iets positiefs te kunnen over @:Strani, hij heeft geprobeerd om in de Top 2000 topics mensen te werven voor de ESF SC.
Dat is mooi wel 5 minuten te laatquote:Op donderdag 2 januari 2025 01:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
klok papaquote:Op donderdag 2 januari 2025 01:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het viel mee, er heeft nog wel wat overleefd. Vooral blij dat ie niet ook nog op de tafel viel, dat was waarschijnlijk wat pijnlijker geweest dan half in de boom.quote:Op donderdag 2 januari 2025 00:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh jeeMeteen een advocaat ingeschakeld voor de schade neem ik aan?
En met aanzienlijk minder concurrentiequote:Op donderdag 2 januari 2025 12:21 schreef NailQueen het volgende:
We hadden het laatst over kerstmuziek maar Abba heeft ook best slim aangepakt door een nummer te maken met 'Happy New Year'.
Dan ben je ook elk jaar verzekerd van wat royalities.
[ afbeelding ]
Ja, de jaarwisseling is commercieel toch niet zo’n interessante gebeurtenis. Tenzij je alle inkomsten binnenharkt natuurlijk.quote:Op donderdag 2 januari 2025 12:23 schreef H_T het volgende:
[..]
En met aanzienlijk minder concurrentie
Maak je voor de minister van Financiën ook meteen een kofferversie?quote:Op donderdag 2 januari 2025 12:35 schreef Strani het volgende:
Daarom ga ik een liedje maken over Prinsjesdag. Elk jaar geld binnenharken
Inclusief triomfantelijke presentatie, natuurlijkquote:Op donderdag 2 januari 2025 12:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Maak je voor de minister van Financiën ook meteen een kofferversie?
Klopt.quote:Op donderdag 2 januari 2025 07:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De meeste veelpostusers gaan weer een jaar in ruste.
Lekt die dan ook te vroeg uit?quote:Op donderdag 2 januari 2025 12:35 schreef Strani het volgende:
Prinsjesdag - De Song. Misschien kan iemand het bij de aankondigingen zetten. Krijgt vast meer views en reacties dan die andere sneue posts.quote:Op donderdag 2 januari 2025 12:35 schreef Strani het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |