SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
hoe onverwachtquote:Op woensdag 1 januari 2025 01:04 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Schijnt in Amersfoort ook heel veel vuurwerk afgestoken te zijn, zo'n verbod helpt niet.
Ah ja. Ik kan aan de nieuwe scheurkalender beginnenquote:Op woensdag 1 januari 2025 01:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eerste dingen in de nieuwe agenda gaan schrijven alvast?
quote:Op woensdag 1 januari 2025 01:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eerste dingen in de nieuwe agenda gaan schrijven alvast?
Welke heb je?quote:Op woensdag 1 januari 2025 01:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ah ja. Ik kan aan de nieuwe scheurkalender beginnen
quote:Op woensdag 1 januari 2025 01:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien is het wel helemaal niet gebeurd.
is wel heel makkelijk, iets meer dan 1 uur is er nog maar om.quote:Op woensdag 1 januari 2025 01:07 schreef UitStraling het volgende:
Zijn er nog mensen die stoppen met roken, alcohol of ongezond eten hier?
jij ook Ettoquote:Op woensdag 1 januari 2025 01:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
De beste wensen allemaal! Moge 2025 een prachtig jaar worden voor jullie allemaal.
The history of marvel. Met elke dag een ander weetje over een superheld van Marvel.quote:Op woensdag 1 januari 2025 01:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Welke heb je?
En welke heeft @:Dr_Flash eigenlijk dit jaar?
Hoe check je dat? Die site ligt plat bij mij.quote:Op woensdag 1 januari 2025 01:08 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb minimaal ¤2,50 gewonnen
Heb m'n loten niet bij de hand, dus geen idee verder
kak, was het vergeten te kopenquote:Op woensdag 1 januari 2025 01:08 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb minimaal ¤2,50 gewonnen
Heb m'n loten niet bij de hand, dus geen idee verder
Geen hele zak chips, maar een halve zak chips.quote:Op woensdag 1 januari 2025 01:07 schreef UitStraling het volgende:
Zijn er nog mensen die stoppen met roken, alcohol of ongezond eten hier?
dag 1: wist je dat het niet een echt persoon is dag 2: etc.quote:Op woensdag 1 januari 2025 01:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
The history of marvel. Met elke dag een ander weetje over een superheld van Marvel.
Net zo lang refreshen tot je een document kan downloaden.quote:Op woensdag 1 januari 2025 01:09 schreef Haags het volgende:
[..]
Hoe check je dat? Die site ligt plat bij mij.
De drie alcoholverslaafden hier zullen wel een droge januari inlassen en daarna weer inhalen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 01:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geen hele zak chips, maar een halve zak chips.
quote:Op woensdag 1 januari 2025 01:12 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
dag 1: wist je dat het niet een echt persoon is dag 2: etc.
Zou ik ook wel fijn vinden om te winnen.quote:
Ik weet niet waar die harde wind blijft waardoor de vuren gister al aan gestoken werden maar hier waait het nauwelijksquote:Op woensdag 1 januari 2025 01:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Net zo lang refreshen tot je een document kan downloaden.
Jouw bankrekening?quote:Op woensdag 1 januari 2025 01:14 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
als je dat hebt weet ik wel een leuke bestemming
In Amsterdam geen vuurwerk genotquote:Op woensdag 1 januari 2025 01:15 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik weet niet waar die harde wind blijft waardoor de vuren gister al aan gestoken werden maar hier waait het nauwelijks
ja die wind is inderdaad weer een tekeurstelling, voor jan lul van alles uit of afgesteldqquote:Op woensdag 1 januari 2025 01:15 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik weet niet waar die harde wind blijft waardoor de vuren gister al aan gestoken werden maar hier waait het nauwelijks
quote:
Je krijgt na 3 jaar elke keer hetzelfde liedje toch een beetje het idee dat ze het vanwege de politiebezetting doen elders in de stad.quote:Op woensdag 1 januari 2025 01:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja die wind is inderdaad weer een tekeurstelling, voor jan lul van alles uit of afgesteldq
die hebben dacht ik ook een verbod al zou niet iedereen wat aantrekken alhoewel de meest progressievelingen er ook niet echt van houdenquote:
Dat is wel zo ja. Helemaal van de leg nuquote:Op woensdag 1 januari 2025 01:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is al bijna Kwiwi-opstatijd ook
Andere jaren is het weer hartstikke mistig en wordt daarover geklaagd, tjaquote:Op woensdag 1 januari 2025 01:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja die wind is inderdaad weer een tekeurstelling, voor jan lul van alles uit of afgesteldq
Ik ben bang dat ze hier over paar uur weer een poging gaan wagen. Ga zo maar even opruimen en dan is het ook wel weer mooi geweest.quote:Op woensdag 1 januari 2025 01:25 schreef Budapestenaar het volgende:
De plaatselijke hardknaller lijkt zijn kruit eindelijk verschoten te hebben.
Slapen
Nou als elk jaar gaat zoals dit jaar teken ik ervoor.quote:Op woensdag 1 januari 2025 01:20 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wens dat jouw bedrijf dit jaar een echte financiele booster krijgt.
dat wordt dan om 5 uur gaan slapen ofzo hahaquote:Op woensdag 1 januari 2025 01:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben eigenlijk nooit echt moe; moet mezelf altijd dwingen om naar bed toe te gaan.
2x per jaar ga ik om kwiwi-tijd slapen en dat is het dan wel
jij ook, ja hier ook nog druktequote:Op woensdag 1 januari 2025 01:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
Gelukkig nieuwjaar allemaal, terwijl hier de shells nog de lucht in worden geschoten
Ja hier ook nog volop geknal en gebeukquote:Op woensdag 1 januari 2025 01:36 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
jij ook, ja hier ook nog drukte
Tegenwoordig game ik niet meer hele nachten, dus dan ga ik op een gegeven moment wel gewoon slapen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 01:34 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
dat wordt dan om 5 uur gaan slapen ofzo haha
leuk, welke ben je aan t kijken?quote:Op woensdag 1 januari 2025 01:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nu nog even documentaire afkijken en dan is het ook weer mooi geweest.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 1 januari 2025 01:55 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
leuk, welke ben je aan t kijken?
Zozoquote:Op woensdag 1 januari 2025 02:05 schreef CherryLips het volgende:
Er werd weer flink wat afgestoken hier in de wijk.
Ik heb een gratis kraslot gewonnen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 02:08 schreef mschol het volgende:
ik moet binnenkort 10 euro van een decemberkras kalender eff claimen
gewoon 10 euro.. kraskalender was kadootjequote:Op woensdag 1 januari 2025 02:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een gratis kraslot gewonnen.
Volgend jaar dus inwisselen voor een nieuwe kalender.
0000quote:Op woensdag 1 januari 2025 02:18 schreef Nattekat het volgende:
Opgelost, meteen ingesteld op die van m'n vorige simkaart
"Werd"?? Hier zijn ze nog bezigquote:Op woensdag 1 januari 2025 02:05 schreef CherryLips het volgende:
Er werd weer flink wat afgestoken hier in de wijk.
Hier is het al stil in m'n straat. Het was ook helemaal schoon.quote:
quote:Op woensdag 1 januari 2025 03:18 schreef LTVDK het volgende:
Weer veilig thuis, was lekker doorrijden
Ja wel grappigquote:Op woensdag 1 januari 2025 05:55 schreef Karzai het volgende:
[..]
hoe was jouw nieuwjaarsavond in thailand?
lekker drukquote:Op woensdag 1 januari 2025 05:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja wel grappig![]()
https://fb.watch/wQxaC9HSBg/
Dit was het strand waar we waren. Maar was blij toen ik weer naar huis kon. Ben te oud voor dit soort dingen. Moet je met een gedeelde taxi, wachten totdat die vol genoeg is en dan zit je met verschrikkelijk dronken britten in de taxi.
Daarna nog een stuk terug met de scooter , beetje bang voor andere weg gebruikersNou ja was leuk om een keer mee te maken maar weet niet of ik daar volgend jaar weer naar toe ga
ja zekerquote:Op woensdag 1 januari 2025 06:00 schreef Karzai het volgende:
nou ja leuk om een keer meegemaakt te hebben toch
ja die raken in paniek, zielig voor die beestjesquote:Op woensdag 1 januari 2025 06:02 schreef bitterbal het volgende:
Zijn weer veel honden vermist na het vuurwerkJe zag ze gisteren ook angstig over straat heen rennen
ja las het. echt verschrikkelijk zoietsquote:Op woensdag 1 januari 2025 06:13 schreef Karzai het volgende:
14 jarige jongen overleden door vuurwerk in rotterdam
Jij ook Dottekequote:Op woensdag 1 januari 2025 06:54 schreef Dotteke het volgende:
De allerbeste, liefdevolle en gezonde wensen voor 2025
Dank je, daar nog veel geknal met oud en nieuw?quote:
ja was een grote vuurwerkshow. En sommige thai hadden zelf wat vuurwerk maar niet zoals Nederland.quote:Op woensdag 1 januari 2025 07:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je, daar nog veel geknal met oud en nieuw?
O mooi, hier was het zoveel geknal niet meer leuk, kon met goed fatsoen geen tv verstaanquote:Op woensdag 1 januari 2025 07:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja was een grote vuurwerkshow. En sommige thai hadden zelf wat vuurwerk maar niet zoals Nederland.
Morguh Karzaiquote:
Dank je wel Karzai, ook voor jou de alleberste wensen voor het komende jaarquote:Op woensdag 1 januari 2025 07:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
Moin, de beste wensen voor dit nieuwe jaar dotteke.
Voordeel is dat de rommel niet wegloopt, het blijft wel liggen tot je zin hebt om op te staanquote:Op woensdag 1 januari 2025 07:25 schreef bitterbal het volgende:
ik moet hier stofzuigen maar wil niet opstaan :p
Lekker toch. IK ben al gedoucht en al beneden lekker met een bak koffiequote:
ja das wel een goede gedachtequote:Op woensdag 1 januari 2025 07:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voordeel is dat de rommel niet wegloopt, het blijft wel liggen tot je zin hebt om op te staan
Ik zat om half zes al aan de koffie, maar ben nog maar even gaan liggen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 07:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker toch. IK ben al gedoucht en al beneden lekker met een bak koffie
Heel soms heb ik die welquote:
O lekker toch. Ik heb bijna niet geslapen, zoveel geknal hierquote:Op woensdag 1 januari 2025 07:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik zat om half zes al aan de koffie, maar ben nog maar even gaan liggen.
Hier vrijwel geen geknalquote:Op woensdag 1 januari 2025 07:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker toch. Ik heb bijna niet geslapen, zoveel geknal hier
Hier was een vuurwerk verbod, maar er is hier in de wijk nog zoveel geknal geweestquote:
Ja dat zal best, wij zijn verwend met ons schone drinkwater in nederlandquote:Op woensdag 1 januari 2025 07:41 schreef bitterbal het volgende:
ik heb van die filters gekocht voor de douche en bidet . Heb begrepen dat het water toch niet zo schoon is
ja het is eigenlijk echt een onwijze luxe dat je gewoon uit de kraan kan drinken. Ik poets zelfs mijn tanden niet met kraanwater hierquote:Op woensdag 1 januari 2025 07:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja dat zal best, wij zijn verwend met ons schone drinkwater in nederland
Voor je het weet zit je aan de spuitkakquote:Op woensdag 1 januari 2025 07:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja het is eigenlijk echt een onwijze luxe dat je gewoon uit de kraan kan drinken. Ik poets zelfs mijn tanden niet met kraanwater hier
Nee helemaal niets, jij?quote:
O en het drinkwater ook niet?quote:Op woensdag 1 januari 2025 07:41 schreef bitterbal het volgende:
ik heb van die filters gekocht voor de douche en bidet . Heb begrepen dat het water toch niet zo schoon is
Jemigquote:Op woensdag 1 januari 2025 07:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja het is eigenlijk echt een onwijze luxe dat je gewoon uit de kraan kan drinken. Ik poets zelfs mijn tanden niet met kraanwater hier
Jij ook de beste wensen en slaap lekker voor zoquote:
Gezellig. Deed ik ook altijd op nieuwjaarsdag, helaas zijn ze er niet meerquote:Op woensdag 1 januari 2025 07:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ff een bakkie doen bij mijn moeder, verder niets vandaag
ja dat komt uit flessen die je gewoon in de winkel koopt maar uit de kraan is niet schoon nee. Mijn water hier in mijn huis komt uit een bron hier ergens in de grondquote:
mm dat is heel wat anders dan je gewend bent.quote:Op woensdag 1 januari 2025 07:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat komt uit flessen die je gewoon in de winkel koopt maar uit de kraan is niet schoon nee. Mijn water hier in mijn huis komt uit een bron hier ergens in de grond
Heb eerste jaar dat ik in thailand was altijd mijn tanden gepoetst met kraanwater. Ben zo ziek geworden dat doe ik nooit meer :pquote:Op woensdag 1 januari 2025 07:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
mm dat is heel wat anders dan je gewend bent.
ZOu het vannacht ook, niets van gehoord aan al dat geknal te horen was er niet veel aan de hand met het weerquote:Op woensdag 1 januari 2025 07:52 schreef Karzai het volgende:
Het gaat ook stormen vandaag lees ik op het weerbericht, er komt een bak regen aan
Het is niet gaan regenen inderdaadquote:Op woensdag 1 januari 2025 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZOu het vannacht ook, niets van gehoord aan al dat geknal te horen was er niet veel aan de hand met het weer
En die harde wind viel ook wel mee, tenminste hier.quote:
Ik ben sinds gistermiddag niet meer buiten geweestquote:Op woensdag 1 januari 2025 08:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En die harde wind viel ook wel mee, tenminste hier.
Ik ook nietquote:Op woensdag 1 januari 2025 08:02 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik ben sinds gistermiddag niet meer buiten geweest
Ik duim voor jequote:Op woensdag 1 januari 2025 08:04 schreef Karzai het volgende:
Eens kijken of ik nog wat heb gewonnen in de loterij en een ontbijtje maken
Zag wel bomen heen en weer gaan, maar verder nietsquote:Op woensdag 1 januari 2025 08:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook nietmaar als je naar buiten keek was er niet veel van te zien
Morguh Kwiwi de beste wensen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 08:13 schreef kwiwi het volgende:
GoedemorgenHier is zo te zien buiten een schoorsteenbrand vannacht verder niks gebeurd. Al het nieuws over doden en gewonden gaat over Nederland en Duitsland. In Duitsland heeft blijkbaar iemand met zelfgemaakt vuurwerk een zelfgemaakte bom z'n ledematen eraf geblazen
ohquote:Op woensdag 1 januari 2025 08:13 schreef kwiwi het volgende:
GoedemorgenHier is zo te zien buiten een schoorsteenbrand vannacht verder niks gebeurd. Al het nieuws over doden en gewonden gaat over Nederland en Duitsland. In Duitsland heeft blijkbaar iemand met zelfgemaakt vuurwerk een zelfgemaakte bom z'n ledematen eraf geblazen
Nee enige dat in Zwitserland gebeurd is vannacht zo te zien. En dankje, ook voor jou!quote:Op woensdag 1 januari 2025 08:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Kwiwi de beste wensen.
Schoorsteenbrand bij jou?
Geniaal welquote:Op woensdag 1 januari 2025 08:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee enige dat in Zwitserland gebeurd is vannacht zo te zien.
Dank jequote:Op woensdag 1 januari 2025 08:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee enige dat in Zwitserland gebeurd is vannacht zo te zien. En dankje, ool voor jou!
En dat heeft waarschijnlijk verder ook helemaal niks met vuurwerk te maken, dat gebeurt gewoon af en toequote:
quote:Op woensdag 1 januari 2025 08:13 schreef kwiwi het volgende:
O das jammer.quote:
Andere mentaliteit denk ik, gewoon in het algemeen. Hier hoor je ook geen vuurwerk tot op oudejaarsavond zelf.quote:Op woensdag 1 januari 2025 08:40 schreef bitterbal het volgende:
Ben wel nieuwsgierig waarom in Zwitserland het enige een schoorsteen brand is en in andere landen zoals bv Duitsland en Nederland de ME weer opgetrommeld moest worden
Ja maar het verschil is zo groot. Heeft Zwitserland bv ook geen baldadigheid met jonge mensen?quote:Op woensdag 1 januari 2025 08:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Andere mentaliteit denk ik, gewoon in het algemeen. Hier hoor je ook geen vuurwerk tot op oudejaarsavond zelf.
Jaquote:Op woensdag 1 januari 2025 08:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben je weer bij die nieuwe broodjeszaak?
Je hoort er weinig over eigenlijk.quote:Op woensdag 1 januari 2025 08:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar het verschil is zo groot. Heeft Zwitserland bv ook geen baldadigheid met jonge mensen?
O lekker, ziet er goed uitquote:Op woensdag 1 januari 2025 08:38 schreef Karzai het volgende:
Eitje met spek, broodje oude kaas, kwark en een stukkie fruit
[ afbeelding ]
Als ik vrij maak ik altijd wel een lekker ontbijtje, ook een paar biertjes op gisteren dus dan moet je ook goed eten.quote:
ALtijd goed voor jezelf zorgenquote:Op woensdag 1 januari 2025 08:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
Als ik vrij maak ik altijd wel een lekker ontbijtje, ook een paar biertjes op gisteren dus dan moet je ook goed eten.
Nou buikje vol en ben maar weer in bed gaan liggen
De baldadige mensen die gooien ze daar van een berg af.quote:Op woensdag 1 januari 2025 08:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is toch interessant waarom het jullie wel
Lukt
Morguh Haags, de beste wensenquote:
Mja in nederland zijn er geen bergenquote:Op woensdag 1 januari 2025 09:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De baldadige mensen die gooien ze daar van een berg af.
Ben je daarom vertrokken?quote:Op woensdag 1 januari 2025 09:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja in nederland zijn er geen bergen
Vast lekkerder dan afbakbrötchenquote:Op woensdag 1 januari 2025 08:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ga zo maar zelf brood bakken, geen bakkerij open vandaag hier
Maar het is voor een deel gewoon onze cultuur.quote:Op woensdag 1 januari 2025 09:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja in nederland zijn er geen bergen
Hoeveel bergen heb je daar al beklommen? Ik hoor alleen maar over strandquote:Op woensdag 1 januari 2025 09:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja.
was een groot gemis in mijn leven
West vs. oostquote:Op woensdag 1 januari 2025 09:22 schreef bitterbal het volgende:
ik weet niet waarom maar thai proberen heel vaak voor te dringen. Nu weer, ik en een andere vrouw stonden te wachten, schieten er 2 thaise dames zo voor in om te bestellen. Ik heb er wat van gezegd![]()
netjes wachten
is toch erg als onze cultuur bestaat uit bushokjes slopen met oud en nieuwquote:Op woensdag 1 januari 2025 09:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar het is voor een deel gewoon onze cultuur.
nog geen 1, kijk er liever naarquote:Op woensdag 1 januari 2025 09:24 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Hoeveel bergen heb je daar al beklommen? Ik hoor alleen maar over strand
Iets moet toch het begin zijn. Je zou voor kunnen stellen om gewoon te gaan werkenquote:Op woensdag 1 januari 2025 09:27 schreef Haags het volgende:
1 januari is altijd de meest nutteloze dag van het jaar.
Was bitterbal in de buurt gespot?quote:Op woensdag 1 januari 2025 08:13 schreef kwiwi het volgende:
Even bij de schoonouders op bezoek.quote:Op woensdag 1 januari 2025 09:27 schreef Haags het volgende:
Je mag gewoon doen waar je zin in hebt op deze vrije dag hoorquote:Op woensdag 1 januari 2025 09:27 schreef Haags het volgende:
Vorig jaar had ik een kater, toen is er absoluut niet gebeurd waar ik zin in hadquote:Op woensdag 1 januari 2025 09:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je mag gewoon doen waar je zin in hebt op deze vrije dag hoor
Dat zeg ik, nutteloze dag.quote:Op woensdag 1 januari 2025 09:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even bij de schoonouders op bezoek.
Wil je erover praten?quote:Op woensdag 1 januari 2025 09:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik een kater, toen is er absoluut niet gebeurd waar ik zin in had
Hoe doe je dat?quote:Op woensdag 1 januari 2025 09:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben wel blij dat we niet meer verplicht naar alle familie moeten op deze dag.
quote:Op woensdag 1 januari 2025 10:12 schreef kwiwi het volgende:
Na dagenlang vorst, ziet alles er zo uit hier![]()
[ afbeelding ]
Mooi. Jammer dat dat hier tegenwoordig niet meer gebeurtquote:Op woensdag 1 januari 2025 10:12 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Goedkoop scoren dit.quote:Op woensdag 1 januari 2025 10:16 schreef dud0r het volgende:
Gelukkig nieuwjaar endezootjes vriendinnetjes en vriendjes en @:haags
Daar is ie weer!quote:Op woensdag 1 januari 2025 10:16 schreef dud0r het volgende:
Gelukkig nieuwjaar endezootjes vriendinnetjes en vriendjes en @:haags
Immer en altijd broeder van een ander poederquote:
Wie? Waar?quote:
Er is wat ruzie tussen de broers en zussen (mijn vader, ooms en tantes), waardoor het niet meer gedaan wordt.quote:
Mooi.quote:Op woensdag 1 januari 2025 10:12 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Zegt me niksquote:
Wanneer ga je cEDH spelen?quote:
Niet. Ik houd het bij casual EDH. Weekend voor kerst nog sealed 2HG gespeeld voor het eerst. Alles verloren.quote:Op woensdag 1 januari 2025 10:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zegt me niks
[..]
Wanneer ga je cEDH spelen?
Volgende toernooi komt er weer aan in Haarlem.
quote:Op woensdag 1 januari 2025 10:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
10 euro gewonnen met de staatsloterij.
En omdat ik het lot vorig jaar al gekocht heb, is dit de winst.#girlmath
De kosten drukken nog op het oude boekjaar.quote:
ja ik snap hem helemaalquote:Op woensdag 1 januari 2025 10:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De kosten drukken nog op het oude boekjaar.
Skispringenquote:Op woensdag 1 januari 2025 10:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb langlaufen maar opgezet op Eurosport. Verder is er toch ook niks op tv.
in engeland gingen ze nog wel eens voetballen op 1 januari, maar dat is ook niet meerquote:Op woensdag 1 januari 2025 10:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb langlaufen maar opgezet op Eurosport. Verder is er toch ook niks op tv.
beeldkwaliteit?quote:Op woensdag 1 januari 2025 10:58 schreef Nattekat het volgende:
Ben echt benieuwd of het aan mij ligt of dat tv echt zo veel slechter is tegenwoordig dan 10-15 jaar geleden
Ik kwam bijna niet meer vooruit vannachtquote:Op woensdag 1 januari 2025 10:58 schreef mschol het volgende:
flinke woei hier, ergens wel blij dat ik vannacht ben teruggefietst
Contentquote:Op woensdag 1 januari 2025 10:59 schreef mschol het volgende:
[..]
beeldkwaliteit?
de content?
de audio kwaliteit?
Denk slechterquote:Op woensdag 1 januari 2025 10:58 schreef Nattekat het volgende:
Ben echt benieuwd of het aan mij ligt of dat tv echt zo veel slechter is tegenwoordig dan 10-15 jaar geleden
ik had rug en zijwind..quote:Op woensdag 1 januari 2025 10:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kwam bijna niet meer vooruit vannacht
En @:haags maar zeggen dat er bijna geen wind was
ah, hmmm.quote:Op woensdag 1 januari 2025 11:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Content
Formule 1 is wel keihard achteruit gegaan qua beeldkwaliteit
Als het maar leuk wasquote:Op woensdag 1 januari 2025 10:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Niet. Ik houd het bij casual EDH. Weekend voor kerst nog sealed 2HG gespeeld voor het eerst. Alles verloren.
Ik ook niet. Alleen bij hoge uitzondering nog.quote:Op woensdag 1 januari 2025 11:01 schreef mschol het volgende:
[..]
ah, hmmm.
kan, al denk ik ook dat het aan jezelf ligt.. ik zelf kijk uberhaupt geen tv meer
Ligt niet aan jou hoor.quote:Op woensdag 1 januari 2025 10:58 schreef Nattekat het volgende:
Die is de windvlagen bij de kust gewendquote:Op woensdag 1 januari 2025 10:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 januari 2025 11:10 schreef LTVDK het volgende:
Staatsloterij ¤10,-, wordt maandag dus gewoon weer naar kantoor
Die was er ook niet, niet om 00.00 en ook niet om 02.30.quote:Op woensdag 1 januari 2025 10:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat je al ontslag had genomen en dat nu je baas staat te wachten met zijn gulp open en een tapvoetje.quote:Op woensdag 1 januari 2025 11:10 schreef LTVDK het volgende:
Om 2:00 zat ik op de fietsquote:Op woensdag 1 januari 2025 11:11 schreef Haags het volgende:
[..]
Die was er ook niet, niet om 00.00 en ook niet om 02.30.
Daarna misschien en nu wel ja.
Anders had ik al een ticket naar de zon geboektquote:
Dat wel. En ook wel wat leuke pulls. Ezio Auditore de Firenze, Damnation (special guest versie) en Necrodominance.quote:
Ja, hier ook, maar dan op woensdag weer beginnen en dan donderdag naar kantoor.quote:Op woensdag 1 januari 2025 11:10 schreef LTVDK het volgende:
Elke dag een taartje eten op een terrasje met mooi uitzicht?quote:Op woensdag 1 januari 2025 11:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet je toch werken aan een meer buddhistische levenshouding
ZENNNN YING-YANG-PONGquote:Op woensdag 1 januari 2025 11:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 januari 2025 11:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Elke dag een QWARQtaartje eten op een terrasje met mooi uitzicht?
Oehquote:Op woensdag 1 januari 2025 11:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Elke dag een taartje eten op een terrasje met mooi uitzicht?
ja daar heb je gelijk. maar is erg ingewikkeldquote:Op woensdag 1 januari 2025 11:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb nog kwarktaart staan die over is gebleven gisterquote:
Hoe waren de bollen daar eigenlijk?quote:
Denk aan ledlampjes en andere fijne dingen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 11:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja daar heb je gelijk. maar is erg ingewikkeld
quote:Op woensdag 1 januari 2025 11:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb nog kwarktaart staan die over is gebleven gister
is dat de kunst van het mediteren?quote:Op woensdag 1 januari 2025 11:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk aan ledlampjes en andere fijne dingen.
Dat is maar 50 cent ofzo? Zijn betere prijzen dan in NLquote:
Bereik verlichting met meditatie over ledlampjes.quote:Op woensdag 1 januari 2025 11:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is dat de kunst van het mediteren?
Nee want dan gaat ze gelijk hysterisch shoppen naar alle lampjes die ze kan vindenquote:Op woensdag 1 januari 2025 11:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk aan ledlampjes en andere fijne dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |