Iets moet toch het begin zijn. Je zou voor kunnen stellen om gewoon te gaan werkenquote:Op woensdag 1 januari 2025 09:27 schreef Haags het volgende:
1 januari is altijd de meest nutteloze dag van het jaar.
Was bitterbal in de buurt gespot?quote:Op woensdag 1 januari 2025 08:13 schreef kwiwi het volgende:
GoedemorgenHier is zo te zien buiten een schoorsteenbrand vannacht verder niks gebeurd. Al het nieuws over doden en gewonden gaat over Nederland en Duitsland. In Duitsland heeft blijkbaar iemand met zelfgemaakt vuurwerk een zelfgemaakte bom z'n ledematen eraf geblazen
Even bij de schoonouders op bezoek.quote:Op woensdag 1 januari 2025 09:27 schreef Haags het volgende:
Je mag gewoon doen waar je zin in hebt op deze vrije dag hoorquote:Op woensdag 1 januari 2025 09:27 schreef Haags het volgende:
Vorig jaar had ik een kater, toen is er absoluut niet gebeurd waar ik zin in hadquote:Op woensdag 1 januari 2025 09:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je mag gewoon doen waar je zin in hebt op deze vrije dag hoor
Dat zeg ik, nutteloze dag.quote:Op woensdag 1 januari 2025 09:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even bij de schoonouders op bezoek.
Wil je erover praten?quote:Op woensdag 1 januari 2025 09:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik een kater, toen is er absoluut niet gebeurd waar ik zin in had
Hoe doe je dat?quote:Op woensdag 1 januari 2025 09:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben wel blij dat we niet meer verplicht naar alle familie moeten op deze dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |