Iets moet toch het begin zijn. Je zou voor kunnen stellen om gewoon te gaan werkenquote:Op woensdag 1 januari 2025 09:27 schreef Haags het volgende:
1 januari is altijd de meest nutteloze dag van het jaar.
Was bitterbal in de buurt gespot?quote:Op woensdag 1 januari 2025 08:13 schreef kwiwi het volgende:
GoedemorgenHier is zo te zien buiten een schoorsteenbrand vannacht verder niks gebeurd. Al het nieuws over doden en gewonden gaat over Nederland en Duitsland. In Duitsland heeft blijkbaar iemand met zelfgemaakt vuurwerk een zelfgemaakte bom z'n ledematen eraf geblazen
Even bij de schoonouders op bezoek.quote:Op woensdag 1 januari 2025 09:27 schreef Haags het volgende:
Je mag gewoon doen waar je zin in hebt op deze vrije dag hoorquote:Op woensdag 1 januari 2025 09:27 schreef Haags het volgende:
Vorig jaar had ik een kater, toen is er absoluut niet gebeurd waar ik zin in hadquote:Op woensdag 1 januari 2025 09:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je mag gewoon doen waar je zin in hebt op deze vrije dag hoor
Dat zeg ik, nutteloze dag.quote:Op woensdag 1 januari 2025 09:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even bij de schoonouders op bezoek.
Wil je erover praten?quote:Op woensdag 1 januari 2025 09:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik een kater, toen is er absoluut niet gebeurd waar ik zin in had
Hoe doe je dat?quote:Op woensdag 1 januari 2025 09:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben wel blij dat we niet meer verplicht naar alle familie moeten op deze dag.
quote:Op woensdag 1 januari 2025 10:12 schreef kwiwi het volgende:
Na dagenlang vorst, ziet alles er zo uit hier![]()
[ afbeelding ]
Mooi. Jammer dat dat hier tegenwoordig niet meer gebeurtquote:Op woensdag 1 januari 2025 10:12 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Goedkoop scoren dit.quote:Op woensdag 1 januari 2025 10:16 schreef dud0r het volgende:
Gelukkig nieuwjaar endezootjes vriendinnetjes en vriendjes en @:haags
Daar is ie weer!quote:Op woensdag 1 januari 2025 10:16 schreef dud0r het volgende:
Gelukkig nieuwjaar endezootjes vriendinnetjes en vriendjes en @:haags
Immer en altijd broeder van een ander poederquote:
Wie? Waar?quote:
Er is wat ruzie tussen de broers en zussen (mijn vader, ooms en tantes), waardoor het niet meer gedaan wordt.quote:
Mooi.quote:Op woensdag 1 januari 2025 10:12 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Zegt me niksquote:
Wanneer ga je cEDH spelen?quote:
Niet. Ik houd het bij casual EDH. Weekend voor kerst nog sealed 2HG gespeeld voor het eerst. Alles verloren.quote:Op woensdag 1 januari 2025 10:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zegt me niks
[..]
Wanneer ga je cEDH spelen?
Volgende toernooi komt er weer aan in Haarlem.
quote:Op woensdag 1 januari 2025 10:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
10 euro gewonnen met de staatsloterij.
En omdat ik het lot vorig jaar al gekocht heb, is dit de winst.#girlmath
De kosten drukken nog op het oude boekjaar.quote:
ja ik snap hem helemaalquote:Op woensdag 1 januari 2025 10:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De kosten drukken nog op het oude boekjaar.
Skispringenquote:Op woensdag 1 januari 2025 10:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb langlaufen maar opgezet op Eurosport. Verder is er toch ook niks op tv.
in engeland gingen ze nog wel eens voetballen op 1 januari, maar dat is ook niet meerquote:Op woensdag 1 januari 2025 10:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb langlaufen maar opgezet op Eurosport. Verder is er toch ook niks op tv.
beeldkwaliteit?quote:Op woensdag 1 januari 2025 10:58 schreef Nattekat het volgende:
Ben echt benieuwd of het aan mij ligt of dat tv echt zo veel slechter is tegenwoordig dan 10-15 jaar geleden
Ik kwam bijna niet meer vooruit vannachtquote:Op woensdag 1 januari 2025 10:58 schreef mschol het volgende:
flinke woei hier, ergens wel blij dat ik vannacht ben teruggefietst
Contentquote:Op woensdag 1 januari 2025 10:59 schreef mschol het volgende:
[..]
beeldkwaliteit?
de content?
de audio kwaliteit?
Denk slechterquote:Op woensdag 1 januari 2025 10:58 schreef Nattekat het volgende:
Ben echt benieuwd of het aan mij ligt of dat tv echt zo veel slechter is tegenwoordig dan 10-15 jaar geleden
ik had rug en zijwind..quote:Op woensdag 1 januari 2025 10:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kwam bijna niet meer vooruit vannacht
En @:haags maar zeggen dat er bijna geen wind was
ah, hmmm.quote:Op woensdag 1 januari 2025 11:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Content
Formule 1 is wel keihard achteruit gegaan qua beeldkwaliteit
Als het maar leuk wasquote:Op woensdag 1 januari 2025 10:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Niet. Ik houd het bij casual EDH. Weekend voor kerst nog sealed 2HG gespeeld voor het eerst. Alles verloren.
Ik ook niet. Alleen bij hoge uitzondering nog.quote:Op woensdag 1 januari 2025 11:01 schreef mschol het volgende:
[..]
ah, hmmm.
kan, al denk ik ook dat het aan jezelf ligt.. ik zelf kijk uberhaupt geen tv meer
Ligt niet aan jou hoor.quote:Op woensdag 1 januari 2025 10:58 schreef Nattekat het volgende:
Die is de windvlagen bij de kust gewendquote:Op woensdag 1 januari 2025 10:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 januari 2025 11:10 schreef LTVDK het volgende:
Staatsloterij ¤10,-, wordt maandag dus gewoon weer naar kantoor
Die was er ook niet, niet om 00.00 en ook niet om 02.30.quote:Op woensdag 1 januari 2025 10:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat je al ontslag had genomen en dat nu je baas staat te wachten met zijn gulp open en een tapvoetje.quote:Op woensdag 1 januari 2025 11:10 schreef LTVDK het volgende:
Om 2:00 zat ik op de fietsquote:Op woensdag 1 januari 2025 11:11 schreef Haags het volgende:
[..]
Die was er ook niet, niet om 00.00 en ook niet om 02.30.
Daarna misschien en nu wel ja.
Anders had ik al een ticket naar de zon geboektquote:
Dat wel. En ook wel wat leuke pulls. Ezio Auditore de Firenze, Damnation (special guest versie) en Necrodominance.quote:
Ja, hier ook, maar dan op woensdag weer beginnen en dan donderdag naar kantoor.quote:Op woensdag 1 januari 2025 11:10 schreef LTVDK het volgende:
Elke dag een taartje eten op een terrasje met mooi uitzicht?quote:Op woensdag 1 januari 2025 11:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet je toch werken aan een meer buddhistische levenshouding
ZENNNN YING-YANG-PONGquote:Op woensdag 1 januari 2025 11:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 januari 2025 11:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Elke dag een QWARQtaartje eten op een terrasje met mooi uitzicht?
Oehquote:Op woensdag 1 januari 2025 11:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Elke dag een taartje eten op een terrasje met mooi uitzicht?
ja daar heb je gelijk. maar is erg ingewikkeldquote:Op woensdag 1 januari 2025 11:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb nog kwarktaart staan die over is gebleven gisterquote:
Hoe waren de bollen daar eigenlijk?quote:
Denk aan ledlampjes en andere fijne dingen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 11:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja daar heb je gelijk. maar is erg ingewikkeld
quote:Op woensdag 1 januari 2025 11:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb nog kwarktaart staan die over is gebleven gister
is dat de kunst van het mediteren?quote:Op woensdag 1 januari 2025 11:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk aan ledlampjes en andere fijne dingen.
Dat is maar 50 cent ofzo? Zijn betere prijzen dan in NLquote:
Bereik verlichting met meditatie over ledlampjes.quote:Op woensdag 1 januari 2025 11:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is dat de kunst van het mediteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |