quote:Op woensdag 1 januari 2025 10:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
10 euro gewonnen met de staatsloterij.
En omdat ik het lot vorig jaar al gekocht heb, is dit de winst.#girlmath
De kosten drukken nog op het oude boekjaar.quote:
ja ik snap hem helemaalquote:Op woensdag 1 januari 2025 10:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De kosten drukken nog op het oude boekjaar.
Skispringenquote:Op woensdag 1 januari 2025 10:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb langlaufen maar opgezet op Eurosport. Verder is er toch ook niks op tv.
in engeland gingen ze nog wel eens voetballen op 1 januari, maar dat is ook niet meerquote:Op woensdag 1 januari 2025 10:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb langlaufen maar opgezet op Eurosport. Verder is er toch ook niks op tv.
beeldkwaliteit?quote:Op woensdag 1 januari 2025 10:58 schreef Nattekat het volgende:
Ben echt benieuwd of het aan mij ligt of dat tv echt zo veel slechter is tegenwoordig dan 10-15 jaar geleden
Ik kwam bijna niet meer vooruit vannachtquote:Op woensdag 1 januari 2025 10:58 schreef mschol het volgende:
flinke woei hier, ergens wel blij dat ik vannacht ben teruggefietst
Contentquote:Op woensdag 1 januari 2025 10:59 schreef mschol het volgende:
[..]
beeldkwaliteit?
de content?
de audio kwaliteit?
Denk slechterquote:Op woensdag 1 januari 2025 10:58 schreef Nattekat het volgende:
Ben echt benieuwd of het aan mij ligt of dat tv echt zo veel slechter is tegenwoordig dan 10-15 jaar geleden
ik had rug en zijwind..quote:Op woensdag 1 januari 2025 10:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kwam bijna niet meer vooruit vannacht
En @:haags maar zeggen dat er bijna geen wind was
ah, hmmm.quote:Op woensdag 1 januari 2025 11:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Content
Formule 1 is wel keihard achteruit gegaan qua beeldkwaliteit
Als het maar leuk wasquote:Op woensdag 1 januari 2025 10:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Niet. Ik houd het bij casual EDH. Weekend voor kerst nog sealed 2HG gespeeld voor het eerst. Alles verloren.
Ik ook niet. Alleen bij hoge uitzondering nog.quote:Op woensdag 1 januari 2025 11:01 schreef mschol het volgende:
[..]
ah, hmmm.
kan, al denk ik ook dat het aan jezelf ligt.. ik zelf kijk uberhaupt geen tv meer
Ligt niet aan jou hoor.quote:Op woensdag 1 januari 2025 10:58 schreef Nattekat het volgende:
Die is de windvlagen bij de kust gewendquote:Op woensdag 1 januari 2025 10:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 januari 2025 11:10 schreef LTVDK het volgende:
Staatsloterij ¤10,-, wordt maandag dus gewoon weer naar kantoor
Die was er ook niet, niet om 00.00 en ook niet om 02.30.quote:Op woensdag 1 januari 2025 10:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat je al ontslag had genomen en dat nu je baas staat te wachten met zijn gulp open en een tapvoetje.quote:Op woensdag 1 januari 2025 11:10 schreef LTVDK het volgende:
Staatsloterij ¤10,-, wordt maandag dus gewoon weer naar kantoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |