Nou als elk jaar gaat zoals dit jaar teken ik ervoor.quote:Op woensdag 1 januari 2025 01:20 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wens dat jouw bedrijf dit jaar een echte financiele booster krijgt.
dat wordt dan om 5 uur gaan slapen ofzo hahaquote:Op woensdag 1 januari 2025 01:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben eigenlijk nooit echt moe; moet mezelf altijd dwingen om naar bed toe te gaan.
2x per jaar ga ik om kwiwi-tijd slapen en dat is het dan wel
jij ook, ja hier ook nog druktequote:Op woensdag 1 januari 2025 01:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
Gelukkig nieuwjaar allemaal, terwijl hier de shells nog de lucht in worden geschoten
Ja hier ook nog volop geknal en gebeukquote:Op woensdag 1 januari 2025 01:36 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
jij ook, ja hier ook nog drukte
Tegenwoordig game ik niet meer hele nachten, dus dan ga ik op een gegeven moment wel gewoon slapen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 01:34 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
dat wordt dan om 5 uur gaan slapen ofzo haha
leuk, welke ben je aan t kijken?quote:Op woensdag 1 januari 2025 01:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nu nog even documentaire afkijken en dan is het ook weer mooi geweest.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 1 januari 2025 01:55 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
leuk, welke ben je aan t kijken?
Zozoquote:Op woensdag 1 januari 2025 02:05 schreef CherryLips het volgende:
Er werd weer flink wat afgestoken hier in de wijk.
Ik heb een gratis kraslot gewonnen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 02:08 schreef mschol het volgende:
ik moet binnenkort 10 euro van een decemberkras kalender eff claimen
gewoon 10 euro.. kraskalender was kadootjequote:Op woensdag 1 januari 2025 02:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een gratis kraslot gewonnen.
Volgend jaar dus inwisselen voor een nieuwe kalender.
0000quote:Op woensdag 1 januari 2025 02:18 schreef Nattekat het volgende:
Opgelost, meteen ingesteld op die van m'n vorige simkaart
"Werd"?? Hier zijn ze nog bezigquote:Op woensdag 1 januari 2025 02:05 schreef CherryLips het volgende:
Er werd weer flink wat afgestoken hier in de wijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |