ja las het. echt verschrikkelijk zoietsquote:Op woensdag 1 januari 2025 06:13 schreef Karzai het volgende:
14 jarige jongen overleden door vuurwerk in rotterdam
Jij ook Dottekequote:Op woensdag 1 januari 2025 06:54 schreef Dotteke het volgende:
De allerbeste, liefdevolle en gezonde wensen voor 2025
Dank je, daar nog veel geknal met oud en nieuw?quote:
ja was een grote vuurwerkshow. En sommige thai hadden zelf wat vuurwerk maar niet zoals Nederland.quote:Op woensdag 1 januari 2025 07:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je, daar nog veel geknal met oud en nieuw?
O mooi, hier was het zoveel geknal niet meer leuk, kon met goed fatsoen geen tv verstaanquote:Op woensdag 1 januari 2025 07:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja was een grote vuurwerkshow. En sommige thai hadden zelf wat vuurwerk maar niet zoals Nederland.
Morguh Karzaiquote:
Dank je wel Karzai, ook voor jou de alleberste wensen voor het komende jaarquote:Op woensdag 1 januari 2025 07:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
Moin, de beste wensen voor dit nieuwe jaar dotteke.
Voordeel is dat de rommel niet wegloopt, het blijft wel liggen tot je zin hebt om op te staanquote:Op woensdag 1 januari 2025 07:25 schreef bitterbal het volgende:
ik moet hier stofzuigen maar wil niet opstaan :p
Lekker toch. IK ben al gedoucht en al beneden lekker met een bak koffiequote:
ja das wel een goede gedachtequote:Op woensdag 1 januari 2025 07:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voordeel is dat de rommel niet wegloopt, het blijft wel liggen tot je zin hebt om op te staan
Ik zat om half zes al aan de koffie, maar ben nog maar even gaan liggen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 07:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker toch. IK ben al gedoucht en al beneden lekker met een bak koffie
Heel soms heb ik die welquote:
O lekker toch. Ik heb bijna niet geslapen, zoveel geknal hierquote:Op woensdag 1 januari 2025 07:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik zat om half zes al aan de koffie, maar ben nog maar even gaan liggen.
Hier vrijwel geen geknalquote:Op woensdag 1 januari 2025 07:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker toch. Ik heb bijna niet geslapen, zoveel geknal hier
Hier was een vuurwerk verbod, maar er is hier in de wijk nog zoveel geknal geweestquote:
Ja dat zal best, wij zijn verwend met ons schone drinkwater in nederlandquote:Op woensdag 1 januari 2025 07:41 schreef bitterbal het volgende:
ik heb van die filters gekocht voor de douche en bidet . Heb begrepen dat het water toch niet zo schoon is
ja het is eigenlijk echt een onwijze luxe dat je gewoon uit de kraan kan drinken. Ik poets zelfs mijn tanden niet met kraanwater hierquote:Op woensdag 1 januari 2025 07:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja dat zal best, wij zijn verwend met ons schone drinkwater in nederland
Voor je het weet zit je aan de spuitkakquote:Op woensdag 1 januari 2025 07:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja het is eigenlijk echt een onwijze luxe dat je gewoon uit de kraan kan drinken. Ik poets zelfs mijn tanden niet met kraanwater hier
Nee helemaal niets, jij?quote:
O en het drinkwater ook niet?quote:Op woensdag 1 januari 2025 07:41 schreef bitterbal het volgende:
ik heb van die filters gekocht voor de douche en bidet . Heb begrepen dat het water toch niet zo schoon is
Jemigquote:Op woensdag 1 januari 2025 07:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja het is eigenlijk echt een onwijze luxe dat je gewoon uit de kraan kan drinken. Ik poets zelfs mijn tanden niet met kraanwater hier
Jij ook de beste wensen en slaap lekker voor zoquote:
Gezellig. Deed ik ook altijd op nieuwjaarsdag, helaas zijn ze er niet meerquote:Op woensdag 1 januari 2025 07:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ff een bakkie doen bij mijn moeder, verder niets vandaag
ja dat komt uit flessen die je gewoon in de winkel koopt maar uit de kraan is niet schoon nee. Mijn water hier in mijn huis komt uit een bron hier ergens in de grondquote:
mm dat is heel wat anders dan je gewend bent.quote:Op woensdag 1 januari 2025 07:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat komt uit flessen die je gewoon in de winkel koopt maar uit de kraan is niet schoon nee. Mijn water hier in mijn huis komt uit een bron hier ergens in de grond
Heb eerste jaar dat ik in thailand was altijd mijn tanden gepoetst met kraanwater. Ben zo ziek geworden dat doe ik nooit meer :pquote:Op woensdag 1 januari 2025 07:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
mm dat is heel wat anders dan je gewend bent.
ZOu het vannacht ook, niets van gehoord aan al dat geknal te horen was er niet veel aan de hand met het weerquote:Op woensdag 1 januari 2025 07:52 schreef Karzai het volgende:
Het gaat ook stormen vandaag lees ik op het weerbericht, er komt een bak regen aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |