abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216131099
14 jarige jongen overleden door vuurwerk in rotterdam
pi_216131100
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2025 06:13 schreef Karzai het volgende:
14 jarige jongen overleden door vuurwerk in rotterdam
ja las het. echt verschrikkelijk zoiets -O-
pi_216131102
amsterdam vrij rustig, hier en daar wat relletjes en brandjes lees ik
https://www.at5.nl/artike(...)erliep-jaarwisseling
pi_216131104
ik ga nog even liggen :z :O oO<
pi_216131105
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2025 06:19 schreef Karzai het volgende:
ik ga nog even liggen :z :O oO<
:Z
  Moderator woensdag 1 januari 2025 @ 06:54:23 #106
388664 crew  Dotteke
pi_216131180
De allerbeste, liefdevolle en gezonde wensen voor 2025 :*
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_216131192
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2025 06:54 schreef Dotteke het volgende:
De allerbeste, liefdevolle en gezonde wensen voor 2025 :*
Jij ook Dotteke :Y
  Moderator woensdag 1 januari 2025 @ 07:00:40 #108
388664 crew  Dotteke
pi_216131195
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2025 06:59 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Jij ook Dotteke :Y
Dank je, daar nog veel geknal met oud en nieuw?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_216131199
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2025 07:00 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Dank je, daar nog veel geknal met oud en nieuw?
ja was een grote vuurwerkshow. En sommige thai hadden zelf wat vuurwerk maar niet zoals Nederland.
  Moderator woensdag 1 januari 2025 @ 07:02:47 #110
388664 crew  Dotteke
pi_216131202
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2025 07:01 schreef bitterbal het volgende:

[..]
ja was een grote vuurwerkshow. En sommige thai hadden zelf wat vuurwerk maar niet zoals Nederland.
O mooi, hier was het zoveel geknal niet meer leuk, kon met goed fatsoen geen tv verstaan
Ondanks het vuurwerkverbod :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_216131251
Tja tis nogal kansloos dat verbod zolang het niet landelijk wordt ingesteld
pi_216131252
Slapen lukt niet meer vrees ik
  Moderator woensdag 1 januari 2025 @ 07:23:46 #113
388664 crew  Dotteke
pi_216131254
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2025 07:20 schreef Karzai het volgende:
Slapen lukt niet meer vrees ik
Morguh Karzai :W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_216131259
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2025 07:23 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Morguh Karzai :W
Moin, de beste wensen voor dit nieuwe jaar dotteke.
pi_216131260
ik moet hier stofzuigen maar wil niet opstaan :p
  Moderator woensdag 1 januari 2025 @ 07:26:07 #116
388664 crew  Dotteke
pi_216131261
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2025 07:25 schreef Karzai het volgende:

[..]
Moin, de beste wensen voor dit nieuwe jaar dotteke.
Dank je wel Karzai, ook voor jou de alleberste wensen voor het komende jaar :*
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator woensdag 1 januari 2025 @ 07:26:38 #117
388664 crew  Dotteke
pi_216131263
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2025 07:25 schreef bitterbal het volgende:
ik moet hier stofzuigen maar wil niet opstaan :p
Voordeel is dat de rommel niet wegloopt, het blijft wel liggen tot je zin hebt om op te staan :P
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_216131264
Ik lig nog in bed met radio 1 aan.
  Moderator woensdag 1 januari 2025 @ 07:28:36 #119
388664 crew  Dotteke
pi_216131267
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2025 07:26 schreef Karzai het volgende:
Ik lig nog in bed met radio 1 aan.
Lekker toch. IK ben al gedoucht en al beneden lekker met een bak koffie
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_216131268
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2025 07:26 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Voordeel is dat de rommel niet wegloopt, het blijft wel liggen tot je zin hebt om op te staan :P
ja das wel een goede gedachte :D
pi_216131270
Ik heb gisteren het huishouden gedaan en boodschappen gehaald.
pi_216131273
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2025 07:28 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Lekker toch. IK ben al gedoucht en al beneden lekker met een bak koffie
Ik zat om half zes al aan de koffie, maar ben nog maar even gaan liggen.
  Moderator woensdag 1 januari 2025 @ 07:30:55 #123
388664 crew  Dotteke
pi_216131275
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2025 07:28 schreef bitterbal het volgende:

[..]
ja das wel een goede gedachte :D
Heel soms heb ik die wel :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator woensdag 1 januari 2025 @ 07:31:22 #124
388664 crew  Dotteke
pi_216131276
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2025 07:30 schreef Karzai het volgende:

[..]
Ik zat om half zes al aan de koffie, maar ben nog maar even gaan liggen.
O lekker toch. Ik heb bijna niet geslapen, zoveel geknal hier
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_216131288
Nul oliebollen gegeten en de champagne zit ook nog dicht.

Ik ben nog een paar dagen vrij, maar even van mijn museumkaart en bioscoopkaart gebruik maken de komende dagen.

Ben sinds september 1 keer naar een museum geweest en heb 1 film gezien.

Dus ik moet het er de komende 9 maanden wel uithalen anders is het weggegooid geld
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')