SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ja tactisch romanticus ik hoorquote:
Zo heb ik het ook opgelost ja, was geen twijfel mogelijk over m'n bedoelingenquote:Op maandag 30 december 2024 22:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze was gewoon duidelijk... ik hoefde dus niet echt iets te ontcijferen.
Of je gaat gewoon niet de hele tijd lapo-huntenquote:Op maandag 30 december 2024 22:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom zijn die TT's niet gewoon wat langer?
Ja, ineens andere dingen die belangrijk worden.quote:Op maandag 30 december 2024 22:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We zijn nu op de leeftijd dat we voor comfort kiezen CE
Prima auto'squote:Op maandag 30 december 2024 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja nee, eerder die tweede reden en ook geen Tesla of een Polestar![]()
@:wereldgozer
Oh gelukkig maar.quote:Op maandag 30 december 2024 22:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze was gewoon duidelijk... ik hoefde dus niet echt iets te ontcijferen.
Ja hallo.quote:
*scherpt tanden en trekt kisten aanquote:
Aiaiaiaiquote:Op maandag 30 december 2024 22:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*scherpt tanden en trekt kisten aan
*voorziet het hele dorp van ME pakken en schildenquote:Op maandag 30 december 2024 22:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*scherpt tanden en trekt kisten aan
quote:Op maandag 30 december 2024 22:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh gelukkig maar.
Dat je niet uiteindelijk zoiets hebt van "En naar wiens bruiloft gingen we vandaag zei je?" en dat je het dan pas snapt als je het altaar op gesleurd wordt.
En alsnog presteren mensen het om in zo'n auto altijd en overal in de weg te rijden.quote:Op maandag 30 december 2024 22:27 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Prima auto's
Als je zelf totaal incapabel bent om fatsoenlijk te rijden
WASSERKANONE JAquote:Op maandag 30 december 2024 22:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
*voorziet het hele dorp van ME pakken en schilden
Met zn allen morgen naar Veenquote:Op maandag 30 december 2024 22:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
*voorziet het hele dorp van ME pakken en schilden
Caramba?quote:
Eigenlijk moet je zo'n schepklep als in robot wars hebbenquote:Op maandag 30 december 2024 22:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En alsnog presteren mensen het om in zo'n auto altijd en overal in de weg te rijden.![]()
Heb je daar een illustratie bij, want ik heb geen beeld hierbijquote:Op maandag 30 december 2024 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je zo'n schepklep als in robot wars hebben
quote:Op maandag 30 december 2024 22:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je daar een illustratie bij, want ik heb geen beeld hierbij
quote:Op maandag 30 december 2024 22:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je daar een illustratie bij, want ik heb geen beeld hierbij
Of de vis erbij kon pakken?quote:Op maandag 30 december 2024 22:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zou soms willen dat ik een harpoen kan lanceren
Of een rode bokshandschoen
Nou goed.. teveel tekenfilms gekeken enz
Oh ja, dat lijkt me wel lachen.quote:
Is dit een running gag ergens van?quote:Op maandag 30 december 2024 22:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of de vis erbij kon pakken?
quote:Op maandag 30 december 2024 22:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met ÖBB?
Paar jaar geleden gedaan. Maar die tickets zijn inmiddels absurd duur geworden.
Je bent zelf nog steeds vrij.quote:Op maandag 30 december 2024 22:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vind het nog steeds vrij goedkoop.
Nou, laten we het maar wel even doen.quote:Betalen kan, maar hoeft nog niet.
Ik heb ook wel eens van die koekblikken bij het verkeerslicht wedstrijdje willenquote:Op maandag 30 december 2024 22:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En alsnog presteren mensen het om in zo'n auto altijd en overal in de weg te rijden.![]()
Had overigens wel vanochtend een wedstrijdje verloren met een Tesla, al had ie er wel moeite mee.
Maar goed, ik ga het toch nooit winnen van een elektrieke auto
quote:Op maandag 30 december 2024 22:38 schreef Haags het volgende:
[ x ]
Als onderzoek aantoont dat 1 sigaret je leven verkort met 20 minuten dan gaat heel Scheveningen na vanavond 20 jaar eerder dood...
En dan jij al muhahahahaha-end hen achterlaten in een grote stofwolk.quote:Op maandag 30 december 2024 22:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens van die koekblikken bij het verkeerslicht wedstrijdje willen
Zien niet dat ik elektrisch optrek
Patat afsluiten?quote:Op maandag 30 december 2024 22:39 schreef mschol het volgende:
bedrijven die nog steeds niet weten dat je patat niet helemaal moet afsluiten bij vervoer
dat was altijd leuk in de prius van mn pa..quote:Op maandag 30 december 2024 22:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens van die koekblikken bij het verkeerslicht wedstrijdje willen
Zien niet dat ik elektrisch optrek
Slappe patat.quote:
Huehuequote:Op maandag 30 december 2024 22:41 schreef mschol het volgende:
[..]
zak patat dicht houden krijg je slappe patat van
quote:Op maandag 30 december 2024 22:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dit een running gag ergens van?
Goorlel.quote:
Ohquote:
Ga je voor een eigen cabin of een couchette? Ik had destijds een cabin met eigen douche en toilet. Dat was erg comfyquote:Op maandag 30 december 2024 22:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vind het nog steeds vrij goedkoop.
Ja euhm... euhm..quote:Op maandag 30 december 2024 22:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat je wist wat hij bedoelde
Ik ben ooit in een vorig leven pizza/ maaltijdbezorger geweest in mn studententijd en daar zorgde we altijd voor dat de zakjes met patat open waren, anders kreeg je echt zeiknatte slappe patatquote:Op maandag 30 december 2024 22:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zinnen die alleen te begrijpen zijn als je hier volledig ingeburgerd bent.quote:Op maandag 30 december 2024 22:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
OhJa, nou volgende keer even een koelbox met vissen mee in de schoen.
Zat je toen op een klein brommertje?quote:Op maandag 30 december 2024 22:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben ooit in een vorig leven pizza/ maaltijdbezorger geweest in mn studententijd en daar zorgde we altijd voor dat de zakjes met patat open waren, anders kreeg je echt zeiknatte slappe patat
Niet in:quote:Op maandag 30 december 2024 22:45 schreef kwiwi het volgende:
Maar goed, nu heb ik zin in lekkere krokante frietjes
?quote:
Als je ooit slappe patat hebt gehad, vergeet je dat nooit meer.quote:Op maandag 30 december 2024 22:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ik hier niet volledig ingeburgerd ben?quote:Op maandag 30 december 2024 22:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zinnen die alleen te begrijpen zijn als je hier volledig ingeburgerd bent.
Chaos 2 is wel mijn all-time favoriet.quote:Op maandag 30 december 2024 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je zo'n schepklep als in robot wars hebben
quote:
Je begrijpt je eigen zin toch wel?quote:Op maandag 30 december 2024 22:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ik hier niet volledig ingeburgerd ben?![]()
*gaat leren voor het inburgeringsexamen
Moet je @mschol zn zak dicht knijpen heb ik gehoordquote:Op maandag 30 december 2024 22:45 schreef kwiwi het volgende:
Maar goed, nu heb ik zin in lekkere krokante frietjes
Dan krijg je alleen maar mayonaisequote:Op maandag 30 december 2024 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je @:mschol zn zak dicht knijpen heb ik gehoord
Ik bezorgde destijds met een auto.quote:Op maandag 30 december 2024 22:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zat je toen op een klein brommertje?
Lower your expectations.quote:Op maandag 30 december 2024 22:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je begrijpt je eigen zin toch wel?
quote:Op maandag 30 december 2024 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je @:mschol zn zak dicht knijpen heb ik gehoord
Stelletje goorlellen.quote:Op maandag 30 december 2024 22:47 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dan krijg je alleen maar mayonaise
Weet ik niet. Ik moet ook nog de inburgeringsexamen doen.quote:Op maandag 30 december 2024 22:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, wat lees ik nou weer allemaal.
quote:Op maandag 30 december 2024 22:49 schreef kwiwi het volgende:
Wat doe ik hier eigenlijk nog, het is al bijna 3u na bedtijd
Ja, ben je in een avond/ nachtmens aan het transformeren?quote:Op maandag 30 december 2024 22:49 schreef kwiwi het volgende:
Nou succes, we kunnen het.quote:Op maandag 30 december 2024 22:49 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik moet ook nog de inburgeringsexamen doen.
Ja ergens gaat er iets mis sinds ik vakantie heb.quote:Op maandag 30 december 2024 22:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ben je in een avond/ nachtmens aan het transformeren?
Dacht heel even DDRquote:
*side eyedquote:Op maandag 30 december 2024 22:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ergens gaat er iets mis sinds ik vakantie heb.
Sneue dateproblemen, agressieve autorijtechnieken, vechten met vis en zakmayo.quote:Op maandag 30 december 2024 22:49 schreef kwiwi het volgende:
Mag je morgen ook langer opblijven of maakt Gergi je wakker voor het vuurwerk?quote:Op maandag 30 december 2024 22:49 schreef kwiwi het volgende:
huehuequote:Op maandag 30 december 2024 22:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Sneue dateproblemen, agressieve autorijtechnieken, vechten met vis en zakmayo.
Waarom zou je hier niet langer blijven plakken?
En morgen weer om 4:30 het frisse dartelende boselfje uithangen als niemand het zietquote:Op maandag 30 december 2024 22:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Klinkt eigenlijk wel als een prima samenvattingquote:Op maandag 30 december 2024 22:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 30 december 2024 22:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, wat lees ik nou weer allemaal.
Ik zet de wekker om 23:55, dan kunnen we buiten even vuurwerk kijkenquote:Op maandag 30 december 2024 22:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mag je morgen ook langer opblijven of maakt Gergi je wakker voor het vuurwerk?
Ik ben eens benieuwd hoe laat ik in bed lig uiteindelijk.quote:Op maandag 30 december 2024 22:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zet de wekker om 23:55, dan kunnen we buiten even vuurwerk kijken
eigen bed is toch wel het lekkerst.quote:Op maandag 30 december 2024 22:56 schreef mschol het volgende:
bij mij zal de slaaptijd er vanaf hangen of ik daar blijf slapen of weer naar huis fiets..
klopt, maar midden in de nacht door de polder fietsen met de voorspelde wind is ook geen pretje en dan is blijven slapen wel makkelijkquote:Op maandag 30 december 2024 22:58 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
eigen bed is toch wel het lekkerst.
Ben benieuwd of code geel geldt.quote:Op maandag 30 december 2024 22:59 schreef mschol het volgende:
[..]
klopt, maar midden in de nacht door de polder fietsen met de voorspelde wind is ook geen pretje en dan is blijven slapen wel makkelijk
Om 0:00 mooi helder; om 1:00 regen en wind zodat iedereen lekker binnenblijft.quote:Op maandag 30 december 2024 23:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben benieuwd of code geel geldt.
Klinkt niet verkeerd.quote:Op maandag 30 december 2024 23:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Om 0:00 mooi helder; om 1:00 regen en wind zodat iedereen lekker binnenblijft.
Dan is je bed nog lekkerder !!quote:Op maandag 30 december 2024 22:59 schreef mschol het volgende:
[..]
klopt, maar midden in de nacht door de polder fietsen met de voorspelde wind is ook geen pretje en dan is blijven slapen wel makkelijk
Toink!quote:Op maandag 30 december 2024 23:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal even een balletje opgooien.
Kan ze nog niet echt overtuigen om er weer eens schaatsweer van te maken. Alleen maar schijtweer.quote:Op maandag 30 december 2024 23:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toink!
Zo richting de weergoden
Gooi je charmes in de strijd.quote:Op maandag 30 december 2024 23:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan ze nog niet echt overtuigen om er weer eens schaatsweer van te maken. Alleen maar schijtweer.
Neuhquote:Op maandag 30 december 2024 23:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gooi je charmes in de strijd.
We willen natuurlijk wel schaatsen op natuurijs.
Jawelquote:
Nee, ik kan niet schaatsenquote:
Ze heeft niet altijd door dat er eten isquote:Op maandag 30 december 2024 21:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm... dat klinkt niet goed of is het gewoon een periode?
Dan leer je het.quote:
Uhm, lijkt een beetje op Ylvi.quote:Op maandag 30 december 2024 23:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze heeft niet altijd door dat er eten isMoet haar er dan echt op wijzen.
Maar vanavond was ze weer even mentaal uitgecheckt geloof ik. Zit ze iets te eten en dan ineens is ze stuk en zit ze stil en doet ze ook niks. Schrikt niet. Kan haar gewoon aaien even. Heel maf. Maar dan doe ik later de tv uit dat ik naar bed ga en dan staat ze wel klaar voor de groenten.
Nou, oke danquote:Op maandag 30 december 2024 23:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan leer je het.
Doe niet zo flauw.
quote:Op maandag 30 december 2024 23:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze heeft niet altijd door dat er eten isMoet haar er dan echt op wijzen.
Maar vanavond was ze weer even mentaal uitgecheckt geloof ik. Zit ze iets te eten en dan ineens is ze stuk en zit ze stil en doet ze ook niks. Schrikt niet. Kan haar gewoon aaien even. Heel maf. Maar dan doe ik later de tv uit dat ik naar bed ga en dan staat ze wel klaar voor de groenten.
Oke, dat ging heel makkelijkquote:
Ben benieuwd of ik het nog kan, denk toch al wel zeker zo'n 15 jaar niet gedaan. Heb vroeger wel heel veel geskeelerdquote:
Ja, het is niet ik niet wil schaatsen, maar natuurijs is hier vrij schaarsquote:Op maandag 30 december 2024 23:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, dat ging heel makkelijk
Volgens mij heb ik in 2021, 2022 en 2023 (????) geschaatst, maar dat weet ik niet zekerquote:Op maandag 30 december 2024 23:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, het is niet ik niet wil schaatsen, maar natuurijs is hier vrij schaars
Ik heb laatst weer eens geskeelerd met mijn dochter. Zij was al 3 straten verderop en ik lag al 3 keer op m´n muil. Was geen succes.quote:Op maandag 30 december 2024 23:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ik het nog kan, denk toch al wel zeker zo'n 15 jaar niet gedaan. Heb vroeger wel heel veel geskeelerd
Dat heb ik ook ooit geprobeerd, maar daarvoor is het hier veel te heuvelachtig. Bergop skeeleren is gewoon niet leuk en bergaf was ik niet heel goed in remmenquote:Op maandag 30 december 2024 23:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ik het nog kan, denk toch al wel zeker zo'n 15 jaar niet gedaan. Heb vroeger wel heel veel geskeelerd
quote:Op maandag 30 december 2024 23:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb laatst weer eens geskeelerd met mijn dochter. Zij was al 3 straten verderop en ik lag al 3 keer op m´n muil. Was geen succes.
Ja, maar bij jullie kun je gewoon een laagje water op een weiland spuiten en je hebt een ijsbaanquote:Op maandag 30 december 2024 23:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik in 2021, 2022 en 2023 (????) geschaatst, maar dat weet ik niet zeker
2024, gaan we niet meer halen, helapika.
En dat is in Zuid-Limburg onmogelijk?quote:Op maandag 30 december 2024 23:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, maar bij jullie kun je gewoon een laagje water op een weiland spuiten en je hebt een ijsbaan
Ja, dat is wel vaker het probleem bij Decathlon. Ze hebben echt prima spullen voor de prijs, maar daardoor ook vaak niet op voorraad op de goede momentenquote:Op maandag 30 december 2024 23:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Moet ook nieuwe skates kopen
Was laatst in de Decathlon in de winkel, omdat ik ze wel wilde passen enz
Waren ze natuurlijk niet op voorraad
Huilen
Nja. Probeer maar een vlak weiland te vinden.quote:Op maandag 30 december 2024 23:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dat is in Zuid-Limburg onmogelijk?
Iemand probeerde dat daar ooit lang geleden en nu loopt de Maas daar. Helaas nog steeds geen ijsbaan.quote:Op maandag 30 december 2024 23:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dat is in Zuid-Limburg onmogelijk?
Vroeger ging ik gewoon zonder enige vorm van bescherming, zou ik nu ook niet meer durven denk ikquote:Op maandag 30 december 2024 23:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb laatst weer eens geskeelerd met mijn dochter. Zij was al 3 straten verderop en ik lag al 3 keer op m´n muil. Was geen succes.
Die hebben ze met een dag vervroegd omdat ze bang zijn voor de wind morgen dat weer half Scheveningen afbrandtquote:Op maandag 30 december 2024 23:30 schreef gianni61 het volgende:
Ik zie op TikTok een livestream van een brandende palletstapel. Is dat niet een dag te vroeg?
Echt hequote:Op maandag 30 december 2024 23:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vroeger ging ik gewoon zonder enige vorm van bescherming, zou ik nu ook niet meer durven denk ik
Ja en ik denk dat het wel aan mijn timing lag, want volgens mij ging ik net ergens voor april kijken ofzo..quote:Op maandag 30 december 2024 23:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, dat is wel vaker het probleem bij Decathlon. Ze hebben echt prima spullen voor de prijs, maar daardoor ook vaak niet op voorraad op de goede momenten
Polsbeschermers zijn ook wel handigquote:Op maandag 30 december 2024 23:31 schreef Haags het volgende:
[..]
Echt he![]()
Ik ook jongen, helm op, kniebeschermers alles. En nog bang zijn om te vallen ook
Oh ja, niet echt bij stil gestaanquote:Op maandag 30 december 2024 23:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nja. Probeer maar een vlak weiland te vinden.
En die cultuur is er ook wel minder daardoor
vaker dan dat ik ooit geschaatst of geskeelderd hebquote:Op maandag 30 december 2024 23:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik in 2021, 2022 en 2023 (????) geschaatst, maar dat weet ik niet zeker
2024, gaan we niet meer halen, helapika.
Moet je morgen even gaan dan maarquote:Op maandag 30 december 2024 23:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en ik denk dat het wel aan mijn timing lag, want volgens mij ging ik net ergens voor april kijken ofzo..
Is een dag vervroegd, wegens de weersvoorspelling.quote:Op maandag 30 december 2024 23:30 schreef gianni61 het volgende:
Ik zie op TikTok een livestream van een brandende palletstapel. Is dat niet een dag te vroeg?
Ah. Verstandig. Dat had ik niet achter ze gezocht.quote:Op maandag 30 december 2024 23:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die hebben ze met een dag vervroegd omdat ze bang zijn voor de wind morgen dat weer half Scheveningen afbrandt
Ja, voor fiets en wandelkleding moet je ook wel een beetje je moment kiezenquote:Op maandag 30 december 2024 23:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en ik denk dat het wel aan mijn timing lag, want volgens mij ging ik net ergens voor april kijken ofzo..
quote:Op maandag 30 december 2024 23:33 schreef mschol het volgende:
[..]
vaker dan dat ik ooit geschaatst of geskeelderd heb
in een grijs verleden hebben mn ouders het geprobeerd mij te leren (schaatsen)
dit werd helemaal niks, volledige kortsluiting
skeelers dus ook maar niet geprobeerd
Nou ja, moest toen wandelschoenen hebben en die hadden ze gelukkig ook in aprilquote:Op maandag 30 december 2024 23:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ah. Verstandig. Dat had ik niet achter ze gezocht.
[..]
Ja, voor fiets en wandelkleding moet je ook wel een beetje je moment kiezen
Nu nog welquote:Op maandag 30 december 2024 23:34 schreef Haags het volgende:
Die van Scheveningen fikt wel mooi en beheerst.
Ja. Ook van die kaarsrechte wegen met een sloot er naast en zo dat vind hier niet snel. Daarom denken die mensen ook dat ze hier in het buitenland op vakantie zijn.quote:Op maandag 30 december 2024 23:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, niet echt bij stil gestaan
quote:Op maandag 30 december 2024 23:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja. Ook van die kaarsrechte wegen met een sloot er naast en zo dat vind hier niet snel. Daarom denken die mensen ook dat ze hier in het buitenland op vakantie zijn.
En natuurlijk omdat we geen Nederlands kunnen spreken
Die zou ik dan weer nooit daar kopenquote:Op maandag 30 december 2024 23:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, moest toen wandelschoenen hebben en die hadden ze gelukkig ook in april
ik heb er verder niks mee, dat helpt ook niet echt denk ik..quote:Op maandag 30 december 2024 23:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ja, maar goed.. als je het ook niet kan, dan snap ik wel dat je het verder ook laat.
Ik vind het echt superleuk
Binnenkort maar weer eens naar de schaatsbaan(als er toch geen natuurijs in zit)
Ja eh.. waar koop je die dan wel? Ik had even geen inspi en die wandelschoenen bevielen gelukkig welquote:Op maandag 30 december 2024 23:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die zou ik dan weer nooit daar kopen
Maar dat is meer mijn probleem
Ach. Je verstond mij dus ik doe mn bestquote:
Nee, als je er niets mee hebt, dan gewoon niet doen.quote:Op maandag 30 december 2024 23:38 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb er verder niks mee, dat helpt ook niet echt denk ik..
ik ga het nu ook niet meer proberen te leren.. denk dat ik bij 1x vallen al in de kreukels lig
Deed je daar heel erg je best voor?quote:Op maandag 30 december 2024 23:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ach. Je verstond mij dus ik doe mn best
Ik wilde nooit de bever aanbevelen, maar de laatste keer daar ben ik heel goed geholpen.quote:Op maandag 30 december 2024 23:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja eh.. waar koop je die dan wel? Ik had even geen inspi en die wandelschoenen bevielen gelukkig wel
op schaatsen hebben ze dus geprobeerd bij mij.. volledig misluktquote:Op maandag 30 december 2024 23:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, als je er niets mee hebt, dan gewoon niet doen.
Ik werd vroeger gewoon op schaatsen en ski's gezet en: veel plezier en red jezelf er maar mee
Mijn geluk was wel dat ik het harstikke leuk vond
Anders heette dat vast kindermishandeling
Ja, ik moet er wel bij nadenkenquote:Op maandag 30 december 2024 23:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Deed je daar heel erg je best voor?
Skiën is leukquote:Op maandag 30 december 2024 23:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, als je er niets mee hebt, dan gewoon niet doen.
Ik werd vroeger gewoon op schaatsen en ski's gezet en: veel plezier en red jezelf er maar mee
Mijn geluk was wel dat ik het harstikke leuk vond
Anders heette dat vast kindermishandeling
Jeetje, dat klinkt profiquote:Op maandag 30 december 2024 23:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik wilde nooit de bever aanbevelen, maar de laatste keer daar ben ik heel goed geholpen.
Ik kreeg een 3d scan van mn voeten en een paar modellen en maten die daar bij zouden passen en de la sportiva schoentjes die ik toen mee naar huis heb genomen zijn wel echt heerlijk
Hm, heb een aantal jaar geleden nog wel gesnowboard voor het eerst. Vond dat wel doodeng, maar niet gevallenquote:Op maandag 30 december 2024 23:41 schreef mschol het volgende:
[..]
op schaatsen hebben ze dus geprobeerd bij mij.. volledig mislukt
ski's hadden wij niet en wij gingen ook niet op wintersport vakantie
"Hoe praat ik Nederlands."quote:
das wel knapquote:Op maandag 30 december 2024 23:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm, heb een aantal jaar geleden nog wel gesnowboard voor het eerst. Vond dat wel doodeng, maar niet gevallen
quote:Op maandag 30 december 2024 23:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm, heb een aantal jaar geleden nog wel gesnowboard voor het eerst. Vond dat wel doodeng, maar niet gevallen
Ja. Ik had dit niet verwacht.quote:
Ja, bedankt.quote:
Maar je fietst?quote:Op maandag 30 december 2024 23:44 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
ik moet gewoon niet aan sporten doen, ik ben er niet voor gemaakt, kindsaf aan al niet..
70 km op 1 dag?quote:Op maandag 30 december 2024 23:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja. Ik had dit niet verwacht.
Want de schoenen die ik daarvoor had gekocht was ik speciaal gaan halen bij een gerenommeerde wandelsport winkel en die bleken dus echt helemaal k*t.
Maar goed. Ik deze heb ik ook nog niet geprobeerd 70km te lopen..
Nou ja, als jij engels tegen iemand spreekt moet je toch ook wel eens nadenken? Nu is dit bij Nederlands natuurlijk minder, maar het is als nog voor mn gevoel mn 2e taalquote:Op maandag 30 december 2024 23:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Hoe praat ik Nederlands."
Zoiets?
Nee, ik blaat er gewoon maar wat uit.quote:Op maandag 30 december 2024 23:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nou ja, als jij engels tegen iemand spreekt moet je toch ook wel eens nadenken? Nu is dit bij Nederlands natuurlijk minder, maar het is als nog voor mn gevoel mn 2e taal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Technisch gezien op 2 dagen, maar jaquote:Op maandag 30 december 2024 23:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, bedankt.
Vond dat ook een hele prestatie, aangezien gewoon lopen soms al een uitdaging is
[..]
Maar je fietst?
[..]
70 km op 1 dag?
Ja, maar die dingen zijn ook ultra kak.. daar heb ik ook een trauma aan over gehouden.quote:
met het tempo dat ik fiets valt dat nauwelijks onder sporten..quote:Op maandag 30 december 2024 23:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, bedankt.
Vond dat ook een hele prestatie, aangezien gewoon lopen soms al een uitdaging is
[..]
Maar je fietst?
quote:Op maandag 30 december 2024 23:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik blaat er gewoon maar wat uit.
Ik kan ook amper coherente zinnen maken in het NL als ik mentaal uitgecheckt ben, blijkbaar.
Hm, 35 km... Alsnogquote:Op maandag 30 december 2024 23:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Technisch gezien op 2 dagen, maar ja
quote:Op maandag 30 december 2024 23:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar die dingen zijn ook ultra kak.. daar heb ik ook een trauma aan over gehouden.
Ben er niet afgevallen oid.. maar genoeg klasgenoten die er overheen vlogen met wat minder leuke gevolgen
Ja, maar je beweegt in elk geval.quote:Op maandag 30 december 2024 23:48 schreef mschol het volgende:
[..]
met het tempo dat ik fiets valt dat nauwelijks onder sporten..
ook zwemmen geldt dat voor.. hoe graag ik mijzelf ook voor de gek wil houden
Vind dat ding echt levensgevaarlijkquote:
eens. maar toch..quote:Op maandag 30 december 2024 23:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar je beweegt in elk geval.
Beter dan een bank-aardappel zijn, toch?
zijn ze ook, en ik snap ook niet dat al dat soort rare fratsen gebruikt mogen wordenquote:Op maandag 30 december 2024 23:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vind dat ding echt levensgevaarlijk
Had even een berichtje gestuurd, dan was ik wel mee gelopen.quote:Op maandag 30 december 2024 23:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm, 35 km... Alsnog![]()
Volgens mij heb ik een paar maanden geleden 28 km gelopen en toen was ik er al best klaar mee.
Gelijk in bad, wat gegeten en naar bed gegaan.
Begrijp wel wat je bedoelt, maar ik wandel ook en dan denk je.. oke wandelen is geen sporten, maar alsnog bouw je conditie op en vast ook wat spiermassa enz. Ook verbrand ik vast ook wel kcal en is het goed voor het mentale gedeelte.quote:
Nee, begrijp ik ook niet.. gelijk verbieden die hapquote:Op maandag 30 december 2024 23:51 schreef mschol het volgende:
[..]
zijn ze ook, en ik snap ook niet dat al dat soort rare fratsen gebruikt mogen worden
Meer stapjes is meer hapjesquote:Op maandag 30 december 2024 23:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Begrijp wel wat je bedoelt, maar ik wandel ook en dan denk je.. oke wandelen is geen sporten, maar alsnog bouw je conditie op en vast ook wat spiermassa enz. Ook verbrand ik vast ook wel kcal en is het goed voor het mentale gedeelte.
Dus ja.. alle beweging telt mee
Ja prima, kunnen we wel een keer doen.quote:Op maandag 30 december 2024 23:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Had even een berichtje gestuurd, dan was ik wel mee gelopen.
Maar ja, na zo'n toch je schoenen uittrekken, douchen en dan met bier en pizza op de bank ploffen is wel heerlijk
oh, nou doeiquote:Op maandag 30 december 2024 23:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, fucking laat weer ineens.
De groetjes.
Na die 70 moest ik wel echt naar de voordeur strompelen voor die pizza, maar ja.quote:Op maandag 30 december 2024 23:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja prima, kunnen we wel een keer doen.
Maar dat idd.. na zo'n wandeltocht is het heerlijk rustenOok eten, maar goed
kan altijd wel
Ik probeer het juist laat te maken om morgen ook 12 uur te halenquote:Op maandag 30 december 2024 23:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, fucking laat weer ineens.
De groetjes.
Ben ik ook al de hele week mee bezig, maar ga zo tocht echt mijn bed opzoekenquote:Op maandag 30 december 2024 23:57 schreef gianni61 het volgende:
Ik probeer het juist laat te maken om morgen ook 12 uur te halen
Avondmens zijnquote:Op maandag 30 december 2024 23:57 schreef gianni61 het volgende:
Ik probeer het juist laat te maken om morgen ook 12 uur te halen
Ja, ik het ook niet lang meer volhoudenquote:Op maandag 30 december 2024 23:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben ik ook al de hele week mee bezig, maar ga zo tocht echt mijn bed opzoeken
quote:Op maandag 30 december 2024 21:29 schreef Recce het volgende:
[..]Ik ga mooi op tijd naar bed!
Rekkie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
doe je voorzichtig met jezelf?
*weer onder koffer gaat op eiland
...
je brabbelt weer eens onzin, tijd voor bedquote:Op dinsdag 31 december 2024 00:32 schreef sacha het volgende:
Reactie op een vliegtuig-glijbaantje wens
• Op 30 december 2024 uitte een gebruiker genaamd 4EverBlackEyed de wens om een glijbaantje te hebben zoals in een vliegtuig, zoals te zien is in bericht KSC #18418.
• De gebruiker bevestigde in een reactie dat hij/zij zich er erg voor had ingespannen en reflecteerde op het omarmen van het onverwachte ('Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come').
mschol in GC / [KSC #18418] Zou wel zo'n glijbaantje als in een vliegtuig willen. Dat
Was schitterend joh! Vuurwerk vond ik echt een van de beste shows die ik gezien heb. Verder feest!quote:Op maandag 30 december 2024 22:43 schreef Haags het volgende:
Holy cowww tis wel focking druk daar @:liesje1979
Ik heb een galaquote:Op dinsdag 31 december 2024 03:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dimmiedebimmie![]()
Wat ga je vanaaf doen?
Als ik 'm nog pas een blauwe glitterpailletten galajurk geīnspireerd door de Era's Tour. En ander ga ik voor een roze zijde jurk.quote:
ohhhhquote:Op dinsdag 31 december 2024 03:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als ik 'm nog pas een blauwe glitterpailletten galajurk geīnspireerd door de Era's Tour. En ander ga ik voor een roze zijde jurk.
Nope. Er is één user die dat iets te leuk vindt.quote:Op dinsdag 31 december 2024 03:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohhhhklinkt wel super tof. Je gaat zeker geen foto posten van die jurk hier als je hem aan hebt?:P
quote:Op dinsdag 31 december 2024 03:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nope. Er is één user die dat iets te leuk vindt.
quote:Op dinsdag 31 december 2024 04:31 schreef bitterbal het volgende:
ze hebben hier oliebollen![]()
[ afbeelding ]
Heb je ze geproefd?quote:Op dinsdag 31 december 2024 04:31 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
tuigquote:Op dinsdag 31 december 2024 06:34 schreef kwiwi het volgende:
Op de 31e trekken de kinderen hier tussen 5:30 en 6:30 gezamelijk door het dorp, terwijl ze op pannen slaan, koeienbellen bij zich hebben, en aanbellen bij iedereen om het hele dorp wakker te maken. Rare traditie op dag dat de meesten tot na middernacht opblijvenHeb de deurbel gisteren al maar uitgezet
![]()
Zoiets dus, maar dan een grotere groep.
[ afbeelding ]
Same. Hier rijden er op het moment zoveel idioten rond.quote:Op dinsdag 31 december 2024 06:56 schreef Karzai het volgende:
zal blij zijn als het gewoon weer 2 januari is
Klinkt als Luilak, maar dat is pas rond Pinksterenquote:Op dinsdag 31 december 2024 06:34 schreef kwiwi het volgende:
Op de 31e trekken de kinderen hier tussen 5:30 en 6:30 gezamelijk door het dorp, terwijl ze op pannen slaan, koeienbellen bij zich hebben, en aanbellen bij iedereen om het hele dorp wakker te maken. Rare traditie op dag dat de meesten tot na middernacht opblijvenHeb de deurbel gisteren al maar uitgezet
![]()
[ afbeelding ]
Waaaaat. Zijn er Nederlanders op het eiland?quote:Op dinsdag 31 december 2024 04:31 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
jaquote:Op dinsdag 31 december 2024 07:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waaaaat. Zijn er Nederlanders op het eiland?
was wapenbezit daar niet legaal?quote:Op dinsdag 31 december 2024 06:34 schreef kwiwi het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
mja te weinig op dit eiland om dit voor elkaar te krijgen vrees ikquote:Op dinsdag 31 december 2024 07:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
G E K O L O N I S E E R D ! ! !
lekker boerenkool stamppotje met een speklap bij 30 gradenquote:Op dinsdag 31 december 2024 07:16 schreef bitterbal het volgende:
deze man heeft een restaurant en serveerde een tijd langs Nederlandse keuken. Heb er nooit gegeten.
Er is nog een Nederlandse jongen hier die inmiddels al 3 horeca zaken heeft
Ja. Het wieltje draait, maar de hamster is dood zeg maar.quote:Op maandag 30 december 2024 23:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm, lijkt een beetje op Ylvi.
Af en toen denk ik dat ze bij de geboorte zuurstoftekort heeft gehad
Inb4: heb je zelf
Maar die is af en toe ook van de categorie: het licht is wel aan, maar er is niemand thuis
Is Madelief ook zo?
Heeft ze dat altijd al gehad? Bij ons viel het op dat Ylvi gewoon vanaf jongs af aan al iets mankeerdequote:Op dinsdag 31 december 2024 08:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja. Het wieltje draait, maar de hamster is dood zeg maar.
Je moet vaak ook echt het koekje recht voor dr neus houden tot ze het snapt. En ze schrikt als ik haar wil aaien.
RIP aan de hamsterquote:Op dinsdag 31 december 2024 08:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja. Het wieltje draait, maar de hamster is dood zeg maar.
Je moet vaak ook echt het koekje recht voor dr neus houden tot ze het snapt. En ze schrikt als ik haar wil aaien.
quote:Op dinsdag 31 december 2024 08:02 schreef bitterbal het volgende:
zo maar even voorslapen voor het late opblijven vanavond
Super soaker klaarleggen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 06:34 schreef kwiwi het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Het wordt wel steeds erger heb ik het idee. Maar ze is ook tweedehands. Ik weet niet precies hoe oud ze is. Eergisteren had ik ze kooi schoongemaakt en was ze helemaal blij aan het pruttelen en op ontdekkingstocht en zaten ze allebei helemaal uitvoerig aan m'n hand te ruiken.quote:Op dinsdag 31 december 2024 08:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heeft ze dat altijd al gehad? Bij ons viel het op dat Ylvi gewoon vanaf jongs af aan al iets mankeerde
Alsof je helemaal nieuw bentquote:Op dinsdag 31 december 2024 08:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het wordt wel steeds erger heb ik het idee. Maar ze is ook tweedehands. Ik weet niet precies hoe oud ze is. Eergisteren had ik ze kooi schoongemaakt en was ze helemaal blij aan het pruttelen en op ontdekkingstocht en zaten ze allebei helemaal uitvoerig aan m'n hand te ruiken.
Misschien zijn ze gewoon niet zo van het onthouden, net als goudvissen of die demente Dory?quote:Op dinsdag 31 december 2024 08:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alsof je helemaal nieuw bent
Lol, en dan vond ik luilak al irritant.quote:Op dinsdag 31 december 2024 06:34 schreef kwiwi het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat je ze in moet zetten als historicus, neequote:Op dinsdag 31 december 2024 08:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien zijn ze gewoon niet zo van het onthouden, net als goudvissen of die demente Dory?
Ik vond die knetterende brommers om 5.00 uur als het Koninginnedag was, ook niet zo heel leuk.quote:Op dinsdag 31 december 2024 08:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lol, en dan vond ik luilak al irritant.
quote:Op dinsdag 31 december 2024 08:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je ze in moet zetten als historicus, nee
"Weet je nog?"
Caaf: nee.
Wa hedde gij gisteren gegeten?quote:Op dinsdag 31 december 2024 08:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je ze in moet zetten als historicus, nee
"Weet je nog?"
Caaf: nee.
Alleen het vreten dan net wel weer. "Nee mam, ik had gisteren al andijvie, flikker op hiermee"quote:Op dinsdag 31 december 2024 08:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wa hedde gij gisteren gegeten?
Ja da weeknie.
Ok.
quote:Op dinsdag 31 december 2024 08:44 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
tis ook een gewone werkdag in principe
Nah, een halfje is 't.quote:Op dinsdag 31 december 2024 08:44 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
tis ook een gewone werkdag in principe
Of je demente hamster.quote:Op dinsdag 31 december 2024 08:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of je hoort een vochtige tjoemp en dan zitten je duimen ertussen.
een uitsmijter met kaneel is volgens mij niet zo'n succesvolle combiquote:Op dinsdag 31 december 2024 08:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik had eigenlijk een uitsmijter met nog een toepassing van kaneel verwacht.
Ja en gemalen koperen muntjes en sterrenstof om je menstruatiecyclus te synchroniseren met die van een unicorn. Ik eigenlijk ook wel. Matig weerquote:Op dinsdag 31 december 2024 08:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik had eigenlijk een uitsmijter met nog een toepassing van kaneel verwacht.
Alleen als je hamster goed droog is.quote:Op dinsdag 31 december 2024 08:51 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
als je een demente hamster op het hout slaat, hoor je dan ook een helder geluid?
Wel als je hem eerst invriestquote:Op dinsdag 31 december 2024 08:51 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
als je een demente hamster op het hout slaat, hoor je dan ook een helder geluid?
Klinkt niet alsof je dit al geprobeerd hebtquote:Op dinsdag 31 december 2024 08:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
een uitsmijter met kaneel is volgens mij niet zo'n succesvolle combi
Idd, altijd eerst dat brullen, voordat je iets geprobeerd hebtquote:Op dinsdag 31 december 2024 08:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klinkt niet alsof je dit al geprobeerd hebt
kan het inderdaad niet met zekerheid zeggenquote:Op dinsdag 31 december 2024 08:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klinkt niet alsof je dit al geprobeerd hebt
Jammer dat mensen dat niet kunnenquote:
Hoog tijd voor de altijd en immer boeiende en ware weetjes van US, ter vermaak en glorie van het brein.quote:Op dinsdag 31 december 2024 08:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Komend jaar de UitStraling-scheurkalender?
Die hebben we al elke dagquote:Op dinsdag 31 december 2024 08:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Komend jaar de UitStraling-scheurkalender?
quote:Op dinsdag 31 december 2024 08:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoog tijd voor de altijd en immer boeiende en ware weetjes van US, ter vermaak en glorie van het brein.
Alektorofobie is de angst voor kippen. Op zich niet een heel raar fenomeen, aangezien kippen verre afstammelingen van de Tyrannosaurus Rex zijn.
Beetje gek tijdstip zo nog half in de late nacht.quote:Op dinsdag 31 december 2024 08:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ruik gelukkig geen oliebollen
Echt hequote:Op dinsdag 31 december 2024 08:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje gek tijdstip zo nog half in de late nacht.
Gewoon elk uur een weetje, behalve om drie uur ‘s nachts als UitStraling er, net als FOK!, even uit ligt.quote:Op dinsdag 31 december 2024 08:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die hebben we al elke dag
mi-ni-maal 23x (want het oog wil ook wat)
Hij dement en zij een halve.quote:Op dinsdag 31 december 2024 08:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Over demente hamsters gesproken
https://www.ad.nl/bizar/k(...)-autorijdt~ad0f18e4/
Wel knap dat ze blijkbaar nog zoveel in België gereden hebben ook.quote:Op dinsdag 31 december 2024 08:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Man wil de weg niet vragen en rijdt maar gewoon doorquote:Op dinsdag 31 december 2024 08:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Eerst nog even hard werken.quote:Op dinsdag 31 december 2024 08:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Echt he
Ik wil wel weer naar bed, eigenlijk.
Ja, stel je voor dat je de weg vraagt, zeg.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel knap dat ze blijkbaar nog zoveel in België gereden hebben ook.
*Veegt werkzweet wegquote:
quote:Het had veel erger kunnen aflopen.
Albert, beste vriend van Victor en Marie-Claire
En hij paste nog op de hond ookquote:
Naja, meer dat het ook weer niet zo'n enorm land is.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat je de weg vraagt, zeg.
* Recce doet voorzichtigquote:Op dinsdag 31 december 2024 00:16 schreef sacha het volgende:
[..]
Rekkie!![]()
doe je voorzichtig met jezelf?
*weer onder koffer gaat op eiland
Rondjes in België rijdenquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, meer dat het ook weer niet zo'n enorm land is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |