SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ja tactisch romanticus ik hoorquote:
Zo heb ik het ook opgelost ja, was geen twijfel mogelijk over m'n bedoelingenquote:Op maandag 30 december 2024 22:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze was gewoon duidelijk... ik hoefde dus niet echt iets te ontcijferen.
Of je gaat gewoon niet de hele tijd lapo-huntenquote:Op maandag 30 december 2024 22:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom zijn die TT's niet gewoon wat langer?
Ja, ineens andere dingen die belangrijk worden.quote:Op maandag 30 december 2024 22:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We zijn nu op de leeftijd dat we voor comfort kiezen CE
Prima auto'squote:Op maandag 30 december 2024 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja nee, eerder die tweede reden en ook geen Tesla of een Polestar![]()
@:wereldgozer
Oh gelukkig maar.quote:Op maandag 30 december 2024 22:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze was gewoon duidelijk... ik hoefde dus niet echt iets te ontcijferen.
Ja hallo.quote:
*scherpt tanden en trekt kisten aanquote:
Aiaiaiaiquote:Op maandag 30 december 2024 22:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*scherpt tanden en trekt kisten aan
*voorziet het hele dorp van ME pakken en schildenquote:Op maandag 30 december 2024 22:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*scherpt tanden en trekt kisten aan
quote:Op maandag 30 december 2024 22:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh gelukkig maar.
Dat je niet uiteindelijk zoiets hebt van "En naar wiens bruiloft gingen we vandaag zei je?" en dat je het dan pas snapt als je het altaar op gesleurd wordt.
En alsnog presteren mensen het om in zo'n auto altijd en overal in de weg te rijden.quote:Op maandag 30 december 2024 22:27 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Prima auto's
Als je zelf totaal incapabel bent om fatsoenlijk te rijden
WASSERKANONE JAquote:Op maandag 30 december 2024 22:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
*voorziet het hele dorp van ME pakken en schilden
Met zn allen morgen naar Veenquote:Op maandag 30 december 2024 22:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
*voorziet het hele dorp van ME pakken en schilden
Caramba?quote:
Eigenlijk moet je zo'n schepklep als in robot wars hebbenquote:Op maandag 30 december 2024 22:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En alsnog presteren mensen het om in zo'n auto altijd en overal in de weg te rijden.![]()
Heb je daar een illustratie bij, want ik heb geen beeld hierbijquote:Op maandag 30 december 2024 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je zo'n schepklep als in robot wars hebben
quote:Op maandag 30 december 2024 22:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je daar een illustratie bij, want ik heb geen beeld hierbij
quote:Op maandag 30 december 2024 22:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je daar een illustratie bij, want ik heb geen beeld hierbij
Of de vis erbij kon pakken?quote:Op maandag 30 december 2024 22:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zou soms willen dat ik een harpoen kan lanceren
Of een rode bokshandschoen
Nou goed.. teveel tekenfilms gekeken enz
Oh ja, dat lijkt me wel lachen.quote:
Is dit een running gag ergens van?quote:Op maandag 30 december 2024 22:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of de vis erbij kon pakken?
quote:Op maandag 30 december 2024 22:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met ÖBB?
Paar jaar geleden gedaan. Maar die tickets zijn inmiddels absurd duur geworden.
Je bent zelf nog steeds vrij.quote:Op maandag 30 december 2024 22:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vind het nog steeds vrij goedkoop.
Nou, laten we het maar wel even doen.quote:Betalen kan, maar hoeft nog niet.
Ik heb ook wel eens van die koekblikken bij het verkeerslicht wedstrijdje willenquote:Op maandag 30 december 2024 22:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En alsnog presteren mensen het om in zo'n auto altijd en overal in de weg te rijden.![]()
Had overigens wel vanochtend een wedstrijdje verloren met een Tesla, al had ie er wel moeite mee.
Maar goed, ik ga het toch nooit winnen van een elektrieke auto
quote:Op maandag 30 december 2024 22:38 schreef Haags het volgende:
[ x ]
Als onderzoek aantoont dat 1 sigaret je leven verkort met 20 minuten dan gaat heel Scheveningen na vanavond 20 jaar eerder dood...
En dan jij al muhahahahaha-end hen achterlaten in een grote stofwolk.quote:Op maandag 30 december 2024 22:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens van die koekblikken bij het verkeerslicht wedstrijdje willen
Zien niet dat ik elektrisch optrek
Patat afsluiten?quote:Op maandag 30 december 2024 22:39 schreef mschol het volgende:
bedrijven die nog steeds niet weten dat je patat niet helemaal moet afsluiten bij vervoer
dat was altijd leuk in de prius van mn pa..quote:Op maandag 30 december 2024 22:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens van die koekblikken bij het verkeerslicht wedstrijdje willen
Zien niet dat ik elektrisch optrek
Slappe patat.quote:
Huehuequote:Op maandag 30 december 2024 22:41 schreef mschol het volgende:
[..]
zak patat dicht houden krijg je slappe patat van
quote:Op maandag 30 december 2024 22:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dit een running gag ergens van?
Goorlel.quote:
Ohquote:
Ga je voor een eigen cabin of een couchette? Ik had destijds een cabin met eigen douche en toilet. Dat was erg comfyquote:Op maandag 30 december 2024 22:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vind het nog steeds vrij goedkoop.
Ja euhm... euhm..quote:Op maandag 30 december 2024 22:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat je wist wat hij bedoelde
Ik ben ooit in een vorig leven pizza/ maaltijdbezorger geweest in mn studententijd en daar zorgde we altijd voor dat de zakjes met patat open waren, anders kreeg je echt zeiknatte slappe patatquote:Op maandag 30 december 2024 22:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zinnen die alleen te begrijpen zijn als je hier volledig ingeburgerd bent.quote:Op maandag 30 december 2024 22:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
OhJa, nou volgende keer even een koelbox met vissen mee in de schoen.
Zat je toen op een klein brommertje?quote:Op maandag 30 december 2024 22:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben ooit in een vorig leven pizza/ maaltijdbezorger geweest in mn studententijd en daar zorgde we altijd voor dat de zakjes met patat open waren, anders kreeg je echt zeiknatte slappe patat
Niet in:quote:Op maandag 30 december 2024 22:45 schreef kwiwi het volgende:
Maar goed, nu heb ik zin in lekkere krokante frietjes
?quote:
Als je ooit slappe patat hebt gehad, vergeet je dat nooit meer.quote:Op maandag 30 december 2024 22:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ik hier niet volledig ingeburgerd ben?quote:Op maandag 30 december 2024 22:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zinnen die alleen te begrijpen zijn als je hier volledig ingeburgerd bent.
Chaos 2 is wel mijn all-time favoriet.quote:Op maandag 30 december 2024 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je zo'n schepklep als in robot wars hebben
quote:
Je begrijpt je eigen zin toch wel?quote:Op maandag 30 december 2024 22:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ik hier niet volledig ingeburgerd ben?![]()
*gaat leren voor het inburgeringsexamen
Moet je @mschol zn zak dicht knijpen heb ik gehoordquote:Op maandag 30 december 2024 22:45 schreef kwiwi het volgende:
Maar goed, nu heb ik zin in lekkere krokante frietjes
Dan krijg je alleen maar mayonaisequote:Op maandag 30 december 2024 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je @:mschol zn zak dicht knijpen heb ik gehoord
Ik bezorgde destijds met een auto.quote:Op maandag 30 december 2024 22:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zat je toen op een klein brommertje?
Lower your expectations.quote:Op maandag 30 december 2024 22:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je begrijpt je eigen zin toch wel?
quote:Op maandag 30 december 2024 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je @:mschol zn zak dicht knijpen heb ik gehoord
Stelletje goorlellen.quote:Op maandag 30 december 2024 22:47 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dan krijg je alleen maar mayonaise
Weet ik niet. Ik moet ook nog de inburgeringsexamen doen.quote:Op maandag 30 december 2024 22:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, wat lees ik nou weer allemaal.
quote:Op maandag 30 december 2024 22:49 schreef kwiwi het volgende:
Wat doe ik hier eigenlijk nog, het is al bijna 3u na bedtijd
Ja, ben je in een avond/ nachtmens aan het transformeren?quote:Op maandag 30 december 2024 22:49 schreef kwiwi het volgende:
Nou succes, we kunnen het.quote:Op maandag 30 december 2024 22:49 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik moet ook nog de inburgeringsexamen doen.
Ja ergens gaat er iets mis sinds ik vakantie heb.quote:Op maandag 30 december 2024 22:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ben je in een avond/ nachtmens aan het transformeren?
Dacht heel even DDRquote:
*side eyedquote:Op maandag 30 december 2024 22:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ergens gaat er iets mis sinds ik vakantie heb.
Sneue dateproblemen, agressieve autorijtechnieken, vechten met vis en zakmayo.quote:Op maandag 30 december 2024 22:49 schreef kwiwi het volgende:
Mag je morgen ook langer opblijven of maakt Gergi je wakker voor het vuurwerk?quote:Op maandag 30 december 2024 22:49 schreef kwiwi het volgende:
huehuequote:Op maandag 30 december 2024 22:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Sneue dateproblemen, agressieve autorijtechnieken, vechten met vis en zakmayo.
Waarom zou je hier niet langer blijven plakken?
En morgen weer om 4:30 het frisse dartelende boselfje uithangen als niemand het zietquote:Op maandag 30 december 2024 22:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Klinkt eigenlijk wel als een prima samenvattingquote:Op maandag 30 december 2024 22:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 30 december 2024 22:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, wat lees ik nou weer allemaal.
Ik zet de wekker om 23:55, dan kunnen we buiten even vuurwerk kijkenquote:Op maandag 30 december 2024 22:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mag je morgen ook langer opblijven of maakt Gergi je wakker voor het vuurwerk?
Ik ben eens benieuwd hoe laat ik in bed lig uiteindelijk.quote:Op maandag 30 december 2024 22:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zet de wekker om 23:55, dan kunnen we buiten even vuurwerk kijken
eigen bed is toch wel het lekkerst.quote:Op maandag 30 december 2024 22:56 schreef mschol het volgende:
bij mij zal de slaaptijd er vanaf hangen of ik daar blijf slapen of weer naar huis fiets..
klopt, maar midden in de nacht door de polder fietsen met de voorspelde wind is ook geen pretje en dan is blijven slapen wel makkelijkquote:Op maandag 30 december 2024 22:58 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
eigen bed is toch wel het lekkerst.
Ben benieuwd of code geel geldt.quote:Op maandag 30 december 2024 22:59 schreef mschol het volgende:
[..]
klopt, maar midden in de nacht door de polder fietsen met de voorspelde wind is ook geen pretje en dan is blijven slapen wel makkelijk
Om 0:00 mooi helder; om 1:00 regen en wind zodat iedereen lekker binnenblijft.quote:Op maandag 30 december 2024 23:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben benieuwd of code geel geldt.
Klinkt niet verkeerd.quote:Op maandag 30 december 2024 23:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Om 0:00 mooi helder; om 1:00 regen en wind zodat iedereen lekker binnenblijft.
Dan is je bed nog lekkerder !!quote:Op maandag 30 december 2024 22:59 schreef mschol het volgende:
[..]
klopt, maar midden in de nacht door de polder fietsen met de voorspelde wind is ook geen pretje en dan is blijven slapen wel makkelijk
Toink!quote:Op maandag 30 december 2024 23:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal even een balletje opgooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |