Zeg je nou dat ik hier niet volledig ingeburgerd ben?quote:Op maandag 30 december 2024 22:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zinnen die alleen te begrijpen zijn als je hier volledig ingeburgerd bent.
Chaos 2 is wel mijn all-time favoriet.quote:Op maandag 30 december 2024 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je zo'n schepklep als in robot wars hebben
quote:
Je begrijpt je eigen zin toch wel?quote:Op maandag 30 december 2024 22:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ik hier niet volledig ingeburgerd ben?![]()
*gaat leren voor het inburgeringsexamen
Moet je @mschol zn zak dicht knijpen heb ik gehoordquote:Op maandag 30 december 2024 22:45 schreef kwiwi het volgende:
Maar goed, nu heb ik zin in lekkere krokante frietjes
Dan krijg je alleen maar mayonaisequote:Op maandag 30 december 2024 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je @:mschol zn zak dicht knijpen heb ik gehoord
Ik bezorgde destijds met een auto.quote:Op maandag 30 december 2024 22:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zat je toen op een klein brommertje?
Lower your expectations.quote:Op maandag 30 december 2024 22:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je begrijpt je eigen zin toch wel?
quote:Op maandag 30 december 2024 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je @:mschol zn zak dicht knijpen heb ik gehoord
Stelletje goorlellen.quote:Op maandag 30 december 2024 22:47 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dan krijg je alleen maar mayonaise
Weet ik niet. Ik moet ook nog de inburgeringsexamen doen.quote:Op maandag 30 december 2024 22:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, wat lees ik nou weer allemaal.
quote:Op maandag 30 december 2024 22:49 schreef kwiwi het volgende:
Wat doe ik hier eigenlijk nog, het is al bijna 3u na bedtijd
Ja, ben je in een avond/ nachtmens aan het transformeren?quote:Op maandag 30 december 2024 22:49 schreef kwiwi het volgende:
Nou succes, we kunnen het.quote:Op maandag 30 december 2024 22:49 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik moet ook nog de inburgeringsexamen doen.
Ja ergens gaat er iets mis sinds ik vakantie heb.quote:Op maandag 30 december 2024 22:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ben je in een avond/ nachtmens aan het transformeren?
Dacht heel even DDRquote:
*side eyedquote:Op maandag 30 december 2024 22:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ergens gaat er iets mis sinds ik vakantie heb.
Sneue dateproblemen, agressieve autorijtechnieken, vechten met vis en zakmayo.quote:Op maandag 30 december 2024 22:49 schreef kwiwi het volgende:
Mag je morgen ook langer opblijven of maakt Gergi je wakker voor het vuurwerk?quote:Op maandag 30 december 2024 22:49 schreef kwiwi het volgende:
huehuequote:Op maandag 30 december 2024 22:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Sneue dateproblemen, agressieve autorijtechnieken, vechten met vis en zakmayo.
Waarom zou je hier niet langer blijven plakken?
En morgen weer om 4:30 het frisse dartelende boselfje uithangen als niemand het zietquote:Op maandag 30 december 2024 22:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Klinkt eigenlijk wel als een prima samenvattingquote:Op maandag 30 december 2024 22:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 30 december 2024 22:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, wat lees ik nou weer allemaal.
Ik zet de wekker om 23:55, dan kunnen we buiten even vuurwerk kijkenquote:Op maandag 30 december 2024 22:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mag je morgen ook langer opblijven of maakt Gergi je wakker voor het vuurwerk?
Ik ben eens benieuwd hoe laat ik in bed lig uiteindelijk.quote:Op maandag 30 december 2024 22:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zet de wekker om 23:55, dan kunnen we buiten even vuurwerk kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |