Nou, ik geloof niet dat je dan met mij moet mee rijden, want ik krijg ook altijd te horen dat mijn schoen veel te laag is, gevolgd door veel gemopper.quote:Op maandag 30 december 2024 22:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb moeite met uit lage auto's stappen #OmaLife
quote:Op maandag 30 december 2024 22:19 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kan ook. Lekker van 19:00 tot 9:00 in zo'n kutstoel zitten. Kan je beter het vliegtuig naar LA pakken.
#LA2028
jawel nu weer wel.quote:Op maandag 30 december 2024 22:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Onze van Gerwen gaat dit potje toch wel winnen?
ook na diverse crashes?quote:Op maandag 30 december 2024 22:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik vlieg sowieso liever dan dat ik trein, maar dat komt omdat ik vliegen nou eenmaal heel erg leuk vind
Of 20 uur in een Flixbus, voor als je eens echt iets te klagen wilt hebben.quote:Op maandag 30 december 2024 22:19 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kan ook. Lekker van 19:00 tot 9:00 in zo'n kutstoel zitten. Kan je beter het vliegtuig naar LA pakken.
#LA2028
Ik heb ook auto met hoge instap uitgekozen.quote:Op maandag 30 december 2024 22:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb moeite met uit lage auto's stappen #OmaLife
Jij hebt die keuze tenminste. Ik moet nu naar de Macquote:Op maandag 30 december 2024 22:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben aan het twijfelen om een bakje kwark te eten; of toch maar party-snacks in de oven.
als het 30 graden is en de airco van de bus stuk is.quote:Op maandag 30 december 2024 22:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of 20 uur in een Flixbus, voor als je eens echt iets te klagen wilt hebben.
ooit 1x naar parijs geweest in de bus.. het is dat ik niet de financieen had om last minute een trein terug te boeken, anders had ik dat gedaanquote:Op maandag 30 december 2024 22:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Na die rit van Parijs naar Amsterdam ben ik al helemaal genezen daarvanquote:Op maandag 30 december 2024 22:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
was op top2000quote:Op maandag 30 december 2024 22:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
?
Kan beter op het dak gaan zitten, kan ik er lekker makkelijk afglijden bij aankomstquote:Op maandag 30 december 2024 22:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, ik geloof niet dat je dan met mij moet mee rijden, want ik krijg ook altijd te horen dat mijn schoen veel te laag is, gevolgd door veel gemopper.![]()
Ja sorry dat ik geen verhoogde pausmobiel heb.
Ja, lekker boeiend, je kunt er toch niets aan doen als je neerstort.quote:
thats the spiritquote:Op maandag 30 december 2024 22:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, lekker boeiend, je kunt er toch niets aan doen als je neerstort.
Kan je niet een glijbaantje meenemen?quote:Op maandag 30 december 2024 22:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kan beter op het dak gaan zitten, kan ik er lekker makkelijk afglijden bij aankomst![]()
Iedereen hoort me ook altijd kreunen en steunen als ik uit de cabrio moet stappen. En dan krijg ik commentaar(!). "Zo'n elegante auto, en moet je nou kijken hoe jij eruit stapt, dat ziet er toch niet uit". Ik rol er inderdaad ook half uit
Nice. Nice.quote:
Ik vind dit 100x beter dan vliegen. Lekker 20 minuten van tevoren aankomen in Amsterdam, een bedje uitzoeken en bijna de hele rit slapen en relatief uitgerust op bestemming aan komen.quote:Op maandag 30 december 2024 22:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik vlieg sowieso liever dan dat ik trein, maar dat komt omdat ik vliegen nou eenmaal heel erg leuk vind
Of als je wel moet zitten op de wc omdat het hokje te laag en te krap is je en in het schemerdonker niet ziet dat de bril ondergeplast is.quote:Op maandag 30 december 2024 22:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
als het 30 graden is en de airco van de bus stuk is.
We zijn nu op de leeftijd dat we voor comfort kiezen CEquote:Op maandag 30 december 2024 22:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb ook auto met hoge instap uitgekozen.
*klimt via dakraam naar binnen*quote:Op maandag 30 december 2024 22:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb ook auto met hoge instap uitgekozen.
Zou wel zo'n glijbaantje als in een vliegtuig willen. Dat je aan een touwtje trekt en *poef!*.quote:Op maandag 30 december 2024 22:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan je niet een glijbaantje meenemen?
Ze was gewoon duidelijk... ik hoefde dus niet echt iets te ontcijferenquote:Op maandag 30 december 2024 22:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nice. Nice.
Maar wat was de hint die je deed beseffen wat de bedoeling was hier?
Ik zie het bij mij al gebeuren. "Oh, wil je een keertje mee de donkere kamer in, ja hoor?" en dan twee uur lang fotoprints maken.
quote:Op maandag 30 december 2024 22:22 schreef mschol het volgende:
[..]
ooit 1x naar parijs geweest in de bus.. het is dat ik niet de financieen had om last minute een trein terug te boeken, anders had ik dat gedaan
Ritje van Krakow naar Budapest duurde 6 uur en was niet voor herhaling vatbaar.quote:Op maandag 30 december 2024 22:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Na die rit van Parijs naar Amsterdam ben ik al helemaal genezen daarvan
Nooit meer. En dat was slechts 6 uur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |