Inclusief shinkansen?quote:Op maandag 30 december 2024 22:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Treinreizen is enkel nog voor de rijken!
Wat gaf dan uiteindelijk de doorslag?quote:Op maandag 30 december 2024 22:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn vrouw is ook blij dat ik die hints niet snel oppikte bij anderen.
Die tafelindeling was wel legendarischquote:Op maandag 30 december 2024 22:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Precies dezelfde tafelindeling aanhouden.
Dat is de voornaamste reden dat je er geen hebt.quote:Op maandag 30 december 2024 22:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind een Porsche vaak toch lelijk, niet dat ik zulke auto's kan betalen, maar alsnog.
quote:Op maandag 30 december 2024 22:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook wel eens gehad, stond ik met een meisje waar ik al wel verliefd op was samen op een boot. Was een schoolreisje en alle klasgenoten gingen snel naar binnen en toen stonden we samen op het dek. Kwam ze tegen me aan staan 'koud hier he', en toen zei ik met mijn domme kop iets van 'ja wat een kutweer, ik ga naar binnen'
als mij zo'n situatie al zou overkomen zou dat exact mijn reactie zijnquote:Op maandag 30 december 2024 22:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook wel eens gehad, stond ik met een meisje waar ik al wel verliefd op was samen op een boot. Was een schoolreisje en alle klasgenoten gingen snel naar binnen en toen stonden we samen op het dek. Kwam ze tegen me aan staan 'koud hier he', en toen zei ik met mijn domme kop iets van 'ja wat een kutweer, ik ga naar binnen'
quote:
Naast de landschapsarchitectuur op kleine schaal, komt er natuurlijk ook techniek bij kijken, met name bij onderhoud en verhelpen van storingen. En het is gewoon leuk om de treinen te laten rijdenquote:Op maandag 30 december 2024 22:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je kan beter vragen wat ik er wel aan snap
Het bouwaspect is dat. Maar als het er eenmaal is allemaal ben je me kwijt
Ja nee, eerder die tweede reden en ook geen Tesla of een Polestarquote:Op maandag 30 december 2024 22:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is de voornaamste reden dat je er geen hebt.
Ik denk dat het toch geen midlifecrisis is, Kwiwi.quote:Op maandag 30 december 2024 22:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Navelpiercing en crop top bij de hot pants dan maar. Er zit niks anders op.
Ik ben aan het twijfelen om een bakje kwark te eten; of toch maar party-snacks in de oven.quote:Op maandag 30 december 2024 22:17 schreef Nattekat het volgende:
Kut, ik ben kwark vergeten in de chaos vanmiddag
Dat wordt verhongeren.
Ik heb moeite met uit lage auto's stappen #OmaLifequote:Op maandag 30 december 2024 22:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind een Porsche vaak toch lelijk, niet dat ik zulke auto's kan betalen, maar alsnog.
High heels?quote:Op maandag 30 december 2024 22:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Navelpiercing en crop top bij de hot pants dan maar. Er zit niks anders op.
Aahhhhhquote:Op maandag 30 december 2024 22:17 schreef Nattekat het volgende:
Kut, ik ben kwark vergeten in de chaos vanmiddag
Dat wordt verhongeren.
Prima hoorquote:Op maandag 30 december 2024 22:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Dr_Flash hoe gaat het bij het darten?
quote:Op maandag 30 december 2024 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
zou godverdomme wat zijn zeg. 17 Nederlanders aan de start en de enige die de QF haalt speelt voor Zweden
Nou daar was je snel van genezen.quote:Op maandag 30 december 2024 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat het toch geen midlifecrisis is, Kwiwi.
Ik had mijn treinen laten zienquote:Op maandag 30 december 2024 22:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat gaf dan uiteindelijk de doorslag?
Nou, ik geloof niet dat je dan met mij moet mee rijden, want ik krijg ook altijd te horen dat mijn schoen veel te laag is, gevolgd door veel gemopper.quote:Op maandag 30 december 2024 22:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb moeite met uit lage auto's stappen #OmaLife
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |