even expres vuurwerk afsteken in Drenthe, vooral emmenquote:Op maandag 30 december 2024 21:58 schreef Ama het volgende:
Oke kappen graag nu buiten met dat vuurwerk.
*gooit een cobra'tjequote:Op maandag 30 december 2024 21:58 schreef Ama het volgende:
Oke kappen graag nu buiten met dat vuurwerk.
En wat voor kip precies, gefrituurd of in een soort schotel ? En wat erbij?quote:Op maandag 30 december 2024 22:06 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben benieuwd, nog nooit besteld daar
Oh ik zet het gewoon bij de buren voor de deur als ik zie dat ze thuis zijn en bel aan, dan ben ik er vanafquote:Op maandag 30 december 2024 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alleen sta ik er nu wel tegenwoordig op dat ze een briefje door de brievenbus gooien van de buren, want anders zit ik weer zo 2 weken tegen een pakket in de gang aan te kijken. Daar heb ik geen zin in.
quote:Op maandag 30 december 2024 21:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier is het praktisch altijd dezelfde buurman die graag allerlei dingen in elkaar knutselt.quote:Op maandag 30 december 2024 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alleen sta ik er nu wel tegenwoordig op dat ze een briefje door de brievenbus gooien van de buren, want anders zit ik weer zo 2 weken tegen een pakket in de gang aan te kijken. Daar heb ik geen zin in.
quote:Op maandag 30 december 2024 22:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
even expres vuurwerk afsteken in Drenthe, vooral emmen
Wat zijn jullie toch aardig.quote:
Ik las laatst dat iemand zo'n handen eraf had geknald en was overleden toen hij een cobra door de brievenbus van iemand wilde gooien.quote:
Naar?quote:Op maandag 30 december 2024 22:01 schreef Nattekat het volgende:
Wtf, die nachttrein is begin juni al niet meer beschikbaar.
En ik kan 1 januari pas de terugreis boeken, 2 dagen wachten
chicken wrap met honing mosterd saus..quote:Op maandag 30 december 2024 22:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En wat voor kip precies, gefrituurd of in een soort schotel ? En wat erbij?
Ja, dat doe ik ook vaak, maar zo'n briefje kan geen kwaad.quote:Op maandag 30 december 2024 22:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik zet het gewoon bij de buren voor de deur als ik zie dat ze thuis zijn en bel aan, dan ben ik er vanaf
Brandende lont erin en keihard wegrennen.quote:Op maandag 30 december 2024 22:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik zet het gewoon bij de buren voor de deur als ik zie dat ze thuis zijn en bel aan, dan ben ik er vanaf
Nou ja zeg.quote:Op maandag 30 december 2024 22:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Brandende lont erin en keihard wegrennen.
Pun intended?quote:Op maandag 30 december 2024 22:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik las laatst dat iemand zo'n handen eraf had geknald en was overleden toen hij een cobra door de brievenbus van iemand wilde gooien.
Niet zo'n handige actie.
1 ding scheelt: ik doe dat alleen virtueel..quote:
Wat ben je baldadig zeg Budaquote:Op maandag 30 december 2024 22:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Brandende lont erin en keihard wegrennen.
Oehhhh curly friesquote:Op maandag 30 december 2024 22:08 schreef mschol het volgende:
[..]
chicken wrap met honing mosterd saus..
met twister patat erbij
Ja, duhquote:
quote:Op maandag 30 december 2024 22:07 schreef Recce het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Misschien een vlaagje midlifecrisisquote:Op maandag 30 december 2024 22:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat ben je baldadig zeg BudaWordt nog wat morgenavond
Je bent een rund...quote:Op maandag 30 december 2024 22:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik las laatst dat iemand zo'n handen eraf had geknald en was overleden toen hij een cobra door de brievenbus van iemand wilde gooien.
Niet zo'n handige actie.
Mijn vrouw is ook blij dat ik die hints niet snel oppikte bij anderenquote:Op maandag 30 december 2024 22:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gergi snapt die hints ook niet. Hij heeft het ook helemaal niet door elke keer als vrouwen met 'm flirten. Zelfs als ze hun telefoonnummer gevenAchteraf mijn geluk geweest, anders was ie vast al bezet geweest toen ik 'm leerde kennen
Heb je de Budabolide al ingeruild voor een cabrio? Wel een uitstekende timing, qua weer, maar goedquote:Op maandag 30 december 2024 22:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien een vlaagje midlifecrisis
aha, naja ik snap het wel maar zit zelf natuurlijk in de legoquote:
Nou ik hoef ze ook niet direct te zien en ik steek geen vuurwerk afquote:Op maandag 30 december 2024 22:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je bent een rund...
Die reclames moeten weer terug op tv. Of kunnen de jonge tere zieltjes niet tegen die beelden?
Misschien ook een neuspiercing laten zetten danquote:Op maandag 30 december 2024 22:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien een vlaagje midlifecrisis
Treinreizen is enkel nog voor de rijken!quote:Op maandag 30 december 2024 22:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met ÖBB?
Paar jaar geleden gedaan. Maar die tickets zijn inmiddels absurd duur geworden.
Dat snap ik dan weer welquote:Op maandag 30 december 2024 22:12 schreef mschol het volgende:
[..]
aha, naja ik snap het wel maar zit zelf natuurlijk in de lego
Hotpants aan en gaanquote:Op maandag 30 december 2024 22:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien ook een neuspiercing laten zetten dan
Sire heeft de campagne ooit aan bureau Halt overgedragen. Ik weet niet of die het nog steeds doen. Maar in de bioscoop kreeg ik laatst wel reclames van iemand die een oog miste door vuurwerk, dat was dan een reclame voor het dragen van een vuurwerkbril.quote:Op maandag 30 december 2024 22:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je bent een rund...
Die reclames moeten weer terug op tv. Of kunnen de jonge tere zieltjes niet tegen die beelden?
Sexyquote:
Nee, dat lijkt me echt niksquote:Op maandag 30 december 2024 22:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je de Budabolide al ingeruild voor een cabrio? Wel een uitstekende timing, qua weer, maar goed
Buda met een neuspiercing. Dan moeten we snel een nieuwe vreetmeet regelen.quote:Op maandag 30 december 2024 22:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:
Ik vind een Porsche vaak toch lelijk, niet dat ik zulke auto's kan betalen, maar alsnog.quote:Op maandag 30 december 2024 22:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt me echt niks
Porsche (inclusief velg) doet me ook niks.
Mijn reukorgaan valt al voldoende opquote:Op maandag 30 december 2024 22:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou je die wel willen zien?quote:Op maandag 30 december 2024 22:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Buda met een neuspiercing. Dan moeten we snel een nieuwe vreetmeet regelen.
quote:Op maandag 30 december 2024 22:01 schreef DaMart het volgende:
[..]Zoiets heb ik ook wel eens gehad, stond ik met een meisje waar ik al wel verliefd op was samen op een boot. Was een schoolreisje en alle klasgenoten gingen snel naar binnen en toen stonden we samen op het dek. Kwam ze tegen me aan staan 'koud hier he', en toen zei ik met mijn domme kop iets van 'ja wat een kutweer, ik ga naar binnen'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Je kan beter vragen wat ik er wel aan snapquote:
Die hobby's zijn te combineren. Mijn zoontje heeft voor kerst een Legotrein gekregen. Ding reed gisteren bijna in volle vaart de trap af toen ik per ongeluk de controller aanraakte terwijl ik de rails neerlegde in zijn kamerquote:Op maandag 30 december 2024 22:12 schreef mschol het volgende:
[..]
aha, naja ik snap het wel maar zit zelf natuurlijk in de lego
Precies dezelfde tafelindeling aanhouden.quote:Op maandag 30 december 2024 22:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou je die wel willen zien?
Navelpiercing en crop top bij de hot pants dan maar. Er zit niks anders op.quote:Op maandag 30 december 2024 22:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn reukorgaan valt al voldoende op
Inclusief shinkansen?quote:Op maandag 30 december 2024 22:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Treinreizen is enkel nog voor de rijken!
Wat gaf dan uiteindelijk de doorslag?quote:Op maandag 30 december 2024 22:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn vrouw is ook blij dat ik die hints niet snel oppikte bij anderen.
Die tafelindeling was wel legendarischquote:Op maandag 30 december 2024 22:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Precies dezelfde tafelindeling aanhouden.
Dat is de voornaamste reden dat je er geen hebt.quote:Op maandag 30 december 2024 22:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind een Porsche vaak toch lelijk, niet dat ik zulke auto's kan betalen, maar alsnog.
quote:Op maandag 30 december 2024 22:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook wel eens gehad, stond ik met een meisje waar ik al wel verliefd op was samen op een boot. Was een schoolreisje en alle klasgenoten gingen snel naar binnen en toen stonden we samen op het dek. Kwam ze tegen me aan staan 'koud hier he', en toen zei ik met mijn domme kop iets van 'ja wat een kutweer, ik ga naar binnen'
als mij zo'n situatie al zou overkomen zou dat exact mijn reactie zijnquote:Op maandag 30 december 2024 22:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook wel eens gehad, stond ik met een meisje waar ik al wel verliefd op was samen op een boot. Was een schoolreisje en alle klasgenoten gingen snel naar binnen en toen stonden we samen op het dek. Kwam ze tegen me aan staan 'koud hier he', en toen zei ik met mijn domme kop iets van 'ja wat een kutweer, ik ga naar binnen'
quote:
Naast de landschapsarchitectuur op kleine schaal, komt er natuurlijk ook techniek bij kijken, met name bij onderhoud en verhelpen van storingen. En het is gewoon leuk om de treinen te laten rijdenquote:Op maandag 30 december 2024 22:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je kan beter vragen wat ik er wel aan snap
Het bouwaspect is dat. Maar als het er eenmaal is allemaal ben je me kwijt
Ja nee, eerder die tweede reden en ook geen Tesla of een Polestarquote:Op maandag 30 december 2024 22:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is de voornaamste reden dat je er geen hebt.
Ik denk dat het toch geen midlifecrisis is, Kwiwi.quote:Op maandag 30 december 2024 22:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Navelpiercing en crop top bij de hot pants dan maar. Er zit niks anders op.
Ik ben aan het twijfelen om een bakje kwark te eten; of toch maar party-snacks in de oven.quote:Op maandag 30 december 2024 22:17 schreef Nattekat het volgende:
Kut, ik ben kwark vergeten in de chaos vanmiddag
Dat wordt verhongeren.
Ik heb moeite met uit lage auto's stappen #OmaLifequote:Op maandag 30 december 2024 22:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind een Porsche vaak toch lelijk, niet dat ik zulke auto's kan betalen, maar alsnog.
High heels?quote:Op maandag 30 december 2024 22:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Navelpiercing en crop top bij de hot pants dan maar. Er zit niks anders op.
Aahhhhhquote:Op maandag 30 december 2024 22:17 schreef Nattekat het volgende:
Kut, ik ben kwark vergeten in de chaos vanmiddag
Dat wordt verhongeren.
Prima hoorquote:Op maandag 30 december 2024 22:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Dr_Flash hoe gaat het bij het darten?
quote:Op maandag 30 december 2024 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
zou godverdomme wat zijn zeg. 17 Nederlanders aan de start en de enige die de QF haalt speelt voor Zweden
Nou daar was je snel van genezen.quote:Op maandag 30 december 2024 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat het toch geen midlifecrisis is, Kwiwi.
Ik had mijn treinen laten zienquote:Op maandag 30 december 2024 22:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat gaf dan uiteindelijk de doorslag?
Nou, ik geloof niet dat je dan met mij moet mee rijden, want ik krijg ook altijd te horen dat mijn schoen veel te laag is, gevolgd door veel gemopper.quote:Op maandag 30 december 2024 22:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb moeite met uit lage auto's stappen #OmaLife
quote:Op maandag 30 december 2024 22:19 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kan ook. Lekker van 19:00 tot 9:00 in zo'n kutstoel zitten. Kan je beter het vliegtuig naar LA pakken.
#LA2028
jawel nu weer wel.quote:Op maandag 30 december 2024 22:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Onze van Gerwen gaat dit potje toch wel winnen?
ook na diverse crashes?quote:Op maandag 30 december 2024 22:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik vlieg sowieso liever dan dat ik trein, maar dat komt omdat ik vliegen nou eenmaal heel erg leuk vind
Of 20 uur in een Flixbus, voor als je eens echt iets te klagen wilt hebben.quote:Op maandag 30 december 2024 22:19 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kan ook. Lekker van 19:00 tot 9:00 in zo'n kutstoel zitten. Kan je beter het vliegtuig naar LA pakken.
#LA2028
Ik heb ook auto met hoge instap uitgekozen.quote:Op maandag 30 december 2024 22:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb moeite met uit lage auto's stappen #OmaLife
Jij hebt die keuze tenminste. Ik moet nu naar de Macquote:Op maandag 30 december 2024 22:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben aan het twijfelen om een bakje kwark te eten; of toch maar party-snacks in de oven.
als het 30 graden is en de airco van de bus stuk is.quote:Op maandag 30 december 2024 22:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of 20 uur in een Flixbus, voor als je eens echt iets te klagen wilt hebben.
ooit 1x naar parijs geweest in de bus.. het is dat ik niet de financieen had om last minute een trein terug te boeken, anders had ik dat gedaanquote:Op maandag 30 december 2024 22:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Na die rit van Parijs naar Amsterdam ben ik al helemaal genezen daarvanquote:Op maandag 30 december 2024 22:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
was op top2000quote:Op maandag 30 december 2024 22:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
?
Kan beter op het dak gaan zitten, kan ik er lekker makkelijk afglijden bij aankomstquote:Op maandag 30 december 2024 22:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, ik geloof niet dat je dan met mij moet mee rijden, want ik krijg ook altijd te horen dat mijn schoen veel te laag is, gevolgd door veel gemopper.![]()
Ja sorry dat ik geen verhoogde pausmobiel heb.
Ja, lekker boeiend, je kunt er toch niets aan doen als je neerstort.quote:
thats the spiritquote:Op maandag 30 december 2024 22:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, lekker boeiend, je kunt er toch niets aan doen als je neerstort.
Kan je niet een glijbaantje meenemen?quote:Op maandag 30 december 2024 22:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kan beter op het dak gaan zitten, kan ik er lekker makkelijk afglijden bij aankomst![]()
Iedereen hoort me ook altijd kreunen en steunen als ik uit de cabrio moet stappen. En dan krijg ik commentaar(!). "Zo'n elegante auto, en moet je nou kijken hoe jij eruit stapt, dat ziet er toch niet uit". Ik rol er inderdaad ook half uit
Nice. Nice.quote:
Ik vind dit 100x beter dan vliegen. Lekker 20 minuten van tevoren aankomen in Amsterdam, een bedje uitzoeken en bijna de hele rit slapen en relatief uitgerust op bestemming aan komen.quote:Op maandag 30 december 2024 22:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik vlieg sowieso liever dan dat ik trein, maar dat komt omdat ik vliegen nou eenmaal heel erg leuk vind
Of als je wel moet zitten op de wc omdat het hokje te laag en te krap is je en in het schemerdonker niet ziet dat de bril ondergeplast is.quote:Op maandag 30 december 2024 22:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
als het 30 graden is en de airco van de bus stuk is.
We zijn nu op de leeftijd dat we voor comfort kiezen CEquote:Op maandag 30 december 2024 22:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb ook auto met hoge instap uitgekozen.
*klimt via dakraam naar binnen*quote:Op maandag 30 december 2024 22:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb ook auto met hoge instap uitgekozen.
Zou wel zo'n glijbaantje als in een vliegtuig willen. Dat je aan een touwtje trekt en *poef!*.quote:Op maandag 30 december 2024 22:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan je niet een glijbaantje meenemen?
Ze was gewoon duidelijk... ik hoefde dus niet echt iets te ontcijferenquote:Op maandag 30 december 2024 22:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nice. Nice.
Maar wat was de hint die je deed beseffen wat de bedoeling was hier?
Ik zie het bij mij al gebeuren. "Oh, wil je een keertje mee de donkere kamer in, ja hoor?" en dan twee uur lang fotoprints maken.
quote:Op maandag 30 december 2024 22:22 schreef mschol het volgende:
[..]
ooit 1x naar parijs geweest in de bus.. het is dat ik niet de financieen had om last minute een trein terug te boeken, anders had ik dat gedaan
Ritje van Krakow naar Budapest duurde 6 uur en was niet voor herhaling vatbaar.quote:Op maandag 30 december 2024 22:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Na die rit van Parijs naar Amsterdam ben ik al helemaal genezen daarvan
Nooit meer. En dat was slechts 6 uur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |