even expres vuurwerk afsteken in Drenthe, vooral emmenquote:Op maandag 30 december 2024 21:58 schreef Ama het volgende:
Oke kappen graag nu buiten met dat vuurwerk.
*gooit een cobra'tjequote:Op maandag 30 december 2024 21:58 schreef Ama het volgende:
Oke kappen graag nu buiten met dat vuurwerk.
En wat voor kip precies, gefrituurd of in een soort schotel ? En wat erbij?quote:Op maandag 30 december 2024 22:06 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben benieuwd, nog nooit besteld daar
Oh ik zet het gewoon bij de buren voor de deur als ik zie dat ze thuis zijn en bel aan, dan ben ik er vanafquote:Op maandag 30 december 2024 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alleen sta ik er nu wel tegenwoordig op dat ze een briefje door de brievenbus gooien van de buren, want anders zit ik weer zo 2 weken tegen een pakket in de gang aan te kijken. Daar heb ik geen zin in.
quote:Op maandag 30 december 2024 21:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier is het praktisch altijd dezelfde buurman die graag allerlei dingen in elkaar knutselt.quote:Op maandag 30 december 2024 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alleen sta ik er nu wel tegenwoordig op dat ze een briefje door de brievenbus gooien van de buren, want anders zit ik weer zo 2 weken tegen een pakket in de gang aan te kijken. Daar heb ik geen zin in.
quote:Op maandag 30 december 2024 22:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
even expres vuurwerk afsteken in Drenthe, vooral emmen
Wat zijn jullie toch aardig.quote:
Ik las laatst dat iemand zo'n handen eraf had geknald en was overleden toen hij een cobra door de brievenbus van iemand wilde gooien.quote:
Naar?quote:Op maandag 30 december 2024 22:01 schreef Nattekat het volgende:
Wtf, die nachttrein is begin juni al niet meer beschikbaar.
En ik kan 1 januari pas de terugreis boeken, 2 dagen wachten
chicken wrap met honing mosterd saus..quote:Op maandag 30 december 2024 22:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En wat voor kip precies, gefrituurd of in een soort schotel ? En wat erbij?
Ja, dat doe ik ook vaak, maar zo'n briefje kan geen kwaad.quote:Op maandag 30 december 2024 22:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik zet het gewoon bij de buren voor de deur als ik zie dat ze thuis zijn en bel aan, dan ben ik er vanaf
Brandende lont erin en keihard wegrennen.quote:Op maandag 30 december 2024 22:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik zet het gewoon bij de buren voor de deur als ik zie dat ze thuis zijn en bel aan, dan ben ik er vanaf
Nou ja zeg.quote:Op maandag 30 december 2024 22:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Brandende lont erin en keihard wegrennen.
Pun intended?quote:Op maandag 30 december 2024 22:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik las laatst dat iemand zo'n handen eraf had geknald en was overleden toen hij een cobra door de brievenbus van iemand wilde gooien.
Niet zo'n handige actie.
1 ding scheelt: ik doe dat alleen virtueel..quote:
Wat ben je baldadig zeg Budaquote:Op maandag 30 december 2024 22:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Brandende lont erin en keihard wegrennen.
Oehhhh curly friesquote:Op maandag 30 december 2024 22:08 schreef mschol het volgende:
[..]
chicken wrap met honing mosterd saus..
met twister patat erbij
Ja, duhquote:
quote:Op maandag 30 december 2024 22:07 schreef Recce het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Misschien een vlaagje midlifecrisisquote:Op maandag 30 december 2024 22:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat ben je baldadig zeg BudaWordt nog wat morgenavond
Je bent een rund...quote:Op maandag 30 december 2024 22:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik las laatst dat iemand zo'n handen eraf had geknald en was overleden toen hij een cobra door de brievenbus van iemand wilde gooien.
Niet zo'n handige actie.
Mijn vrouw is ook blij dat ik die hints niet snel oppikte bij anderenquote:Op maandag 30 december 2024 22:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gergi snapt die hints ook niet. Hij heeft het ook helemaal niet door elke keer als vrouwen met 'm flirten. Zelfs als ze hun telefoonnummer gevenAchteraf mijn geluk geweest, anders was ie vast al bezet geweest toen ik 'm leerde kennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |