chicken wrap met honing mosterd saus..quote:Op maandag 30 december 2024 22:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En wat voor kip precies, gefrituurd of in een soort schotel ? En wat erbij?
Ja, dat doe ik ook vaak, maar zo'n briefje kan geen kwaad.quote:Op maandag 30 december 2024 22:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik zet het gewoon bij de buren voor de deur als ik zie dat ze thuis zijn en bel aan, dan ben ik er vanaf
Brandende lont erin en keihard wegrennen.quote:Op maandag 30 december 2024 22:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik zet het gewoon bij de buren voor de deur als ik zie dat ze thuis zijn en bel aan, dan ben ik er vanaf
Nou ja zeg.quote:Op maandag 30 december 2024 22:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Brandende lont erin en keihard wegrennen.
Pun intended?quote:Op maandag 30 december 2024 22:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik las laatst dat iemand zo'n handen eraf had geknald en was overleden toen hij een cobra door de brievenbus van iemand wilde gooien.
Niet zo'n handige actie.
1 ding scheelt: ik doe dat alleen virtueel..quote:
Wat ben je baldadig zeg Budaquote:Op maandag 30 december 2024 22:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Brandende lont erin en keihard wegrennen.
Oehhhh curly friesquote:Op maandag 30 december 2024 22:08 schreef mschol het volgende:
[..]
chicken wrap met honing mosterd saus..
met twister patat erbij
Ja, duhquote:
quote:Op maandag 30 december 2024 22:07 schreef Recce het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Misschien een vlaagje midlifecrisisquote:Op maandag 30 december 2024 22:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat ben je baldadig zeg BudaWordt nog wat morgenavond
Je bent een rund...quote:Op maandag 30 december 2024 22:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik las laatst dat iemand zo'n handen eraf had geknald en was overleden toen hij een cobra door de brievenbus van iemand wilde gooien.
Niet zo'n handige actie.
Mijn vrouw is ook blij dat ik die hints niet snel oppikte bij anderenquote:Op maandag 30 december 2024 22:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gergi snapt die hints ook niet. Hij heeft het ook helemaal niet door elke keer als vrouwen met 'm flirten. Zelfs als ze hun telefoonnummer gevenAchteraf mijn geluk geweest, anders was ie vast al bezet geweest toen ik 'm leerde kennen
Heb je de Budabolide al ingeruild voor een cabrio? Wel een uitstekende timing, qua weer, maar goedquote:Op maandag 30 december 2024 22:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien een vlaagje midlifecrisis
aha, naja ik snap het wel maar zit zelf natuurlijk in de legoquote:
Nou ik hoef ze ook niet direct te zien en ik steek geen vuurwerk afquote:Op maandag 30 december 2024 22:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je bent een rund...
Die reclames moeten weer terug op tv. Of kunnen de jonge tere zieltjes niet tegen die beelden?
Misschien ook een neuspiercing laten zetten danquote:Op maandag 30 december 2024 22:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien een vlaagje midlifecrisis
Treinreizen is enkel nog voor de rijken!quote:Op maandag 30 december 2024 22:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met ÖBB?
Paar jaar geleden gedaan. Maar die tickets zijn inmiddels absurd duur geworden.
Dat snap ik dan weer welquote:Op maandag 30 december 2024 22:12 schreef mschol het volgende:
[..]
aha, naja ik snap het wel maar zit zelf natuurlijk in de lego
Hotpants aan en gaanquote:Op maandag 30 december 2024 22:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien ook een neuspiercing laten zetten dan
Sire heeft de campagne ooit aan bureau Halt overgedragen. Ik weet niet of die het nog steeds doen. Maar in de bioscoop kreeg ik laatst wel reclames van iemand die een oog miste door vuurwerk, dat was dan een reclame voor het dragen van een vuurwerkbril.quote:Op maandag 30 december 2024 22:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je bent een rund...
Die reclames moeten weer terug op tv. Of kunnen de jonge tere zieltjes niet tegen die beelden?
Sexyquote:
Nee, dat lijkt me echt niksquote:Op maandag 30 december 2024 22:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je de Budabolide al ingeruild voor een cabrio? Wel een uitstekende timing, qua weer, maar goed
Buda met een neuspiercing. Dan moeten we snel een nieuwe vreetmeet regelen.quote:Op maandag 30 december 2024 22:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien ook een neuspiercing laten zetten dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |