Twijfelde even of het pakketjes moesten zijnquote:
Oke boomer.quote:Op maandag 30 december 2024 21:58 schreef Ama het volgende:
Oke kappen graag nu buiten met dat vuurwerk.
Nee.quote:Op maandag 30 december 2024 21:58 schreef Ama het volgende:
Oke kappen graag nu buiten met dat vuurwerk.
Ja ik heb een wekker gezet voor morgen maar ik vermoed dat het helemaal niet nodig is en dat ik wel eerder wakker ben.quote:Op maandag 30 december 2024 22:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als ik het zo hoor buiten, is het vandaag al de 31e.
quote:Op maandag 30 december 2024 21:47 schreef DeZwabber het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je weer uit aan het stellen?quote:Op maandag 30 december 2024 22:01 schreef Nattekat het volgende:
Wtf, die nachttrein is begin juni al niet meer beschikbaar.
En ik kan 1 januari pas de terugreis boeken, 2 dagen wachten
Laatste tijd vooral pakketpunt voor de buren.quote:Op maandag 30 december 2024 21:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Twijfelde even of het pakketjes moesten zijn
Heb je ook weer een goede daad gedaanquote:Op maandag 30 december 2024 22:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Laatste tijd vooral pakketpunt voor de buren.
Wat heb je besteld?quote:Op maandag 30 december 2024 22:03 schreef mschol het volgende:
eten besteld.. eens kijken of dit wat is
Overzicht genoeg zo?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ze laten je maar 6 maanden van tevoren boeken, dus ik moet wachten tot m'n terugreis ook beschikbaar is.quote:Op maandag 30 december 2024 22:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je weer uit aan het stellen?
quote:Op maandag 30 december 2024 22:01 schreef DaMart het volgende:
[..]Hier ben ik ook een ster in. Meestal klikt het dan tussen de vijf á tien jaar later op een willekeurig moment ineens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 december 2024 22:01 schreef DaMart het volgende:
[..]Gergi snapt die hints ook niet. Hij heeft het ook helemaal niet door elke keer als vrouwen met 'm flirten. Zelfs als ze hun telefoonnummer gevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Achteraf mijn geluk geweest, anders was ie vast al bezet geweest toen ik 'm leerde kennen
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
Zo ben ikquote:Op maandag 30 december 2024 22:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je ook weer een goede daad gedaan
Oeh, klinkt goedquote:
wat voor hobby?quote:Op maandag 30 december 2024 22:05 schreef Nattekat het volgende:
Dit is echt zo'n hobby die ik maar niet kan begrijpen
Alleen sta ik er nu wel tegenwoordig op dat ze een briefje door de brievenbus gooien van de buren, want anders zit ik weer zo 2 weken tegen een pakket in de gang aan te kijken. Daar heb ik geen zin in.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |