Ze hadden grote picnicmanden bij zichquote:Op maandag 30 december 2024 21:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Halverwege het trappenhuis een tentje opzetten en een vuurtje stoken om de nacht door te komen.
Wel een heel gedoe om genoeg hooi en water voor de paarden mee te nemen.quote:Op maandag 30 december 2024 21:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Halverwege het trappenhuis een tentje opzetten en een vuurtje stoken om de nacht door te komen.
Ja is wel een beetje teveel van het goedequote:Op maandag 30 december 2024 21:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik neem ook meestal de trap in plaats van de lift, maar geen 70 verdiepingen op en neer
Hoeveel van je oude baan heb je kunnen hergebruiken?quote:Op maandag 30 december 2024 21:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb een halve zolderkamer in gebruik... baan is nog niet af, maar dat zijn modelbanen zelden natuurlijk... ik zie mezelf ook nog wel een keer opnieuw beginnen met een grotere baan.
Het materieel, rails, de meeste huisjes, lantaarns en aansturing van wissels en de treinen. Maar verder is de oude baan helemaal afgebroken en ben ik weer vanaf nul begonnen. Wel iets groter dan toenquote:Op maandag 30 december 2024 21:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoeveel van je oude baan heb je kunnen hergebruiken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Ah. Dat is dan weer wel nice.quote:Op maandag 30 december 2024 21:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het materieel, rails, de meeste huisjes, lantaarns en aansturing van wissels en de treinen. Maar verder is de oude baan helemaal afgebroken en ben ik weer vanaf nul begonnen. Wel iets groter dan toen.
quote:Op maandag 30 december 2024 21:47 schreef DeZwabber het volgende:
Ja, je bent inderdaad een sukkelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stuur haar op 1 januari een berichtje
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
quote:Op maandag 30 december 2024 21:47 schreef DeZwabber het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
go for itquote:Op maandag 30 december 2024 21:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ah. Dat is dan weer wel nice.En stiekem is het bouwen toch het leukse deel.
Neem nog een oliebol.quote:Op maandag 30 december 2024 21:50 schreef mschol het volgende:
ohja.. eten moest ik regelen.. euhm...
ja lego is lastig eten iddquote:Op maandag 30 december 2024 21:50 schreef mschol het volgende:
ohja.. eten moest ik regelen.. euhm...
Geen mooie overzichtenquote:Op maandag 30 december 2024 21:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
In dit topic staan er wel een paar.
HOB / Modelspoor, deel X
Ja, dat klopt wel. Een paar jaar geleden flinke vorderingen gemaakt, maar sindsdien af en toe bouwen en verder vooral rijden met de treinen of onderhoud plegen aan het materieel.quote:Op maandag 30 december 2024 21:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ah. Dat is dan weer wel nice.En stiekem is het bouwen toch het leukse deel.
Ik ben zo veelzijdig.quote:
Ja misschien maar beter. Ik nam me steeds voor "Later dit jaar, als ik wat minder in de stress zit met alle andere dingen." Maar het jaar is nu voorbij en minder werd de stress niet.quote:Stuur haar op 1 januari een berichtje
quote:Op maandag 30 december 2024 21:49 schreef Recce het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Uhm... dat klinkt niet goed of is het gewoon een periode?quote:Op maandag 30 december 2024 17:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of gehoor. Maar ze is traaaaaag.
3 wat? Oliebollen?quote:
Is wel waarheid.quote:Op maandag 30 december 2024 18:04 schreef rival het volgende:
[..]
“Ik reed op de linkerbaan en toen ik op het allerlaatste moment de afrit wilde pakken gebeurde er iets onverwachts op 1 van de rechterbanen en ik ga natuurlijk niet bovenop me rem staan en de rest tot last zijn”
Twijfelde even of het pakketjes moesten zijnquote:
Oke boomer.quote:Op maandag 30 december 2024 21:58 schreef Ama het volgende:
Oke kappen graag nu buiten met dat vuurwerk.
Nee.quote:Op maandag 30 december 2024 21:58 schreef Ama het volgende:
Oke kappen graag nu buiten met dat vuurwerk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |