Was je gelukkiger geweest als je in die gemeenschap was geboren?quote:Op maandag 30 december 2024 21:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind alles over de Amish erg interessant![]()
Ooit nog een dagje op ze gejaagd
quote:Op maandag 30 december 2024 21:29 schreef Recce het volgende:
[..]Ik ga mooi op tijd naar bed!
Wat een subtiele manier om te zeggen dat het weer aan is Recs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd.![]()
met een lans?quote:Op maandag 30 december 2024 21:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat mijn midlifecrisis was toen ik een paar druppeltjes wietolie probeerde van mijn vader.quote:Op maandag 30 december 2024 21:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]![]()
Mijn midlifecrisis ligt alweer een paar jaar achter me. Dat was de dag van de neuspiercing.
quote:Op maandag 30 december 2024 21:29 schreef Recce het volgende:
[..]Ik ga mooi op tijd naar bed!
Hè wat? Jullie zijn weer samen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
Had ik wel tussen gepastquote:Op maandag 30 december 2024 21:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Was je gelukkiger geweest als je in die gemeenschap was geboren?
Zou er dan eindelijk eentje hier in de gemeente komenquote:Op maandag 30 december 2024 21:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Naar het schijnt![]()
En er zou een Lidl komen
quote:Op maandag 30 december 2024 21:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]![]()
Mijn midlifecrisis ligt alweer een paar jaar achter me. Dat was de dag van de neuspiercing.
Thanks!quote:Op maandag 30 december 2024 21:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat een subtiele manier om te zeggen dat het weer aan is Recs.
Gefeliciteerd.
Jij hebt geen neuspiercing genomen?quote:Op maandag 30 december 2024 21:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat mijn midlifecrisis was toen ik een paar druppeltjes wietolie probeerde van mijn vader.
Waar?quote:Op maandag 30 december 2024 21:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 december 2024 21:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik was live getuige van je midlife crisis?
Ik wil niet nóg meer aandacht vestigen op mijn reukorgaanquote:Op maandag 30 december 2024 21:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij hebt geen neuspiercing genomen?
Ja.quote:Op maandag 30 december 2024 21:33 schreef Haags het volgende:
[..]
[ x ]
Is een oudje maar ik moet er nog steeds om lachen
Ik weet niet of ze die vuurwerkshow er vanavond nog bij doen. Vorig jaar wel en toen was het ook een dag eerder.quote:Op maandag 30 december 2024 21:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja.
Doei.
![]()
![]()
![]()
Enorme vuurwerkshow ook he? Vanavond?
Een beetje als Boeing crewcapsules. Zelfs al gaat het stuk, het komt uiteindelijk toch weer terug.quote:
Ik doe dat ook, maar dat is dan voor de stapjesquote:Op maandag 30 december 2024 21:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waar?
Ik zag ze wel vaker in new york. Dat ze in Rockefeller Center ook helemaal naar boven liepen omdat ze geen lift mochten gebruikenGeen idee hoe lang ze daarover gedaan hebben.
Rond Lancaster, Pennsylvania.quote:Op maandag 30 december 2024 21:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waar?
Ik zag ze wel vaker in new york. Dat ze in Rockefeller Center ook helemaal naar boven liepen omdat ze geen lift mochten gebruikenGeen idee hoe lang ze daarover gedaan hebben.
Paar uur geleden nog bericht gezien dat ze het aan het opbouwen waren die show.quote:Op maandag 30 december 2024 21:35 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze die vuurwerkshow er vanavond nog bij doen. Vorig jaar wel en toen was het ook een dag eerder.
Ik neem ook meestal de trap in plaats van de lift, maar geen 70 verdiepingen op en neerquote:Op maandag 30 december 2024 21:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik doe dat ook, maar dat is dan voor de stapjes(en ik ben nooit zo'n fan van liften)
Vorig jaar duurde die show 20 minuten. Lekker hoor.quote:Op maandag 30 december 2024 21:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Paar uur geleden nog bericht gezien dat ze het aan het opbouwen waren die show.
Oh ja daar wonen er veel, in Pennsylvaniaquote:Op maandag 30 december 2024 21:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Rond Lancaster, Pennsylvania.
Dat is een flinke klim
Hmmz, ja, goede vergelijking. Het aantal malfunctions is ook hetzelfde.quote:Op maandag 30 december 2024 21:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een beetje als Boeing crewcapsules. Zelfs al gaat het stuk, het komt uiteindelijk toch weer terug.
Halverwege het trappenhuis een tentje opzetten en een vuurtje stoken om de nacht door te komen.quote:Op maandag 30 december 2024 21:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik neem ook meestal de trap in laats van de lift, maar geen 70 verdiepingen op en neer
In dit topic staan er wel een paarquote:Op maandag 30 december 2024 21:27 schreef Nattekat het volgende:
Ik had meer pics van modelbanen verwacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |