Ga je naar familie?quote:Op maandag 30 december 2024 21:20 schreef mschol het volgende:
[..]
van huis uit: niet klassiek avondeten hier, wel stokbrood en allerlei hapjes erbij (sla e.d.)
daarna later pas oliebollen enzo..
morgen eerst gourmet, later oliebollen
Kan er alleen nooit iets vinden, zit een bijzonder soort logica in die winkelquote:
Ben ik dan nu een afvallige?quote:Op maandag 30 december 2024 21:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Keurig.Jouw inburgering hier is uit het boekje hoor.
Weer terug naar de haven ipv zijn hippe nieuwe pand?quote:Op maandag 30 december 2024 21:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik hoorde trouwens dat de bakker weer naar zijn oude stek gaat
Ik heb een halve zolderkamer in gebruik... baan is nog niet af, maar dat zijn modelbanen zelden natuurlijk... ik zie mezelf ook nog wel een keer opnieuw beginnen met een grotere baanquote:Op maandag 30 december 2024 20:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja ik koester hoop dat ik volgend jaar tijd heb om een baantje in een bureaublad in te bouwen.
Voor jouw baan heb je wel een dedicated kamer nodig ja.
Dat is niet het plan maar kan het ook niet helemaal uitsluiten. Wil eigenlijk morgen ook nog wat energie hebben. Maar wie weet.quote:Op maandag 30 december 2024 21:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Ga je tot diep in de nacht feestvieren?
Je hebt er altijd wel een rebel tussen zittenquote:
Lol, een soort midlifecrisis dus.quote:Op maandag 30 december 2024 21:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, we beschouwen het als rumspringa, zoals bij de Amish.
Naar het schijntquote:Op maandag 30 december 2024 21:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weer terug naar de haven ipv zijn hippe nieuwe pand?
Vond die tv programma's waarbij ze gevolgd werden in die periode altijd interessant.quote:Op maandag 30 december 2024 21:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, we beschouwen het als rumspringa, zoals bij de Amish.
Mijn rebelname is "blij ei".quote:Op maandag 30 december 2024 21:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je hebt er altijd wel een rebel tussen zitten
Ik ga nu erg op mijn woorden passenquote:Op maandag 30 december 2024 21:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol, een soort midlifecrisis dus.
quote:Op maandag 30 december 2024 21:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga nu erg op mijn woorden passen
Ik vind alles over de Amish erg interessantquote:Op maandag 30 december 2024 21:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vond die tv programma's waarbij ze gevolgd werden in die periode altijd interessant.
quote:Op maandag 30 december 2024 21:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is niet het plan maar kan het ook niet helemaal uitsluiten. Wil eigenlijk morgen ook nog wat energie hebben. Maar wie weet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ik was live getuige van je midlife crisis?quote:Op maandag 30 december 2024 21:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]![]()
Mijn midlifecrisis ligt alweer een paar jaar achter me. Dat was de dag van de neuspiercing.
Was je gelukkiger geweest als je in die gemeenschap was geboren?quote:Op maandag 30 december 2024 21:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind alles over de Amish erg interessant![]()
Ooit nog een dagje op ze gejaagd
quote:Op maandag 30 december 2024 21:29 schreef Recce het volgende:
[..]Ik ga mooi op tijd naar bed!
Wat een subtiele manier om te zeggen dat het weer aan is Recs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd.![]()
met een lans?quote:Op maandag 30 december 2024 21:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind alles over de Amish erg interessant![]()
Ooit nog een dagje op ze gejaagd
Denk dat mijn midlifecrisis was toen ik een paar druppeltjes wietolie probeerde van mijn vader.quote:Op maandag 30 december 2024 21:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]![]()
Mijn midlifecrisis ligt alweer een paar jaar achter me. Dat was de dag van de neuspiercing.
quote:Op maandag 30 december 2024 21:29 schreef Recce het volgende:
[..]Ik ga mooi op tijd naar bed!
Hè wat? Jullie zijn weer samen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |