quote:Op maandag 30 december 2024 22:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met ÖBB?
Paar jaar geleden gedaan. Maar die tickets zijn inmiddels absurd duur geworden.
Je bent zelf nog steeds vrij.quote:Op maandag 30 december 2024 22:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vind het nog steeds vrij goedkoop.
Nou, laten we het maar wel even doen.quote:Betalen kan, maar hoeft nog niet.
Ik heb ook wel eens van die koekblikken bij het verkeerslicht wedstrijdje willenquote:Op maandag 30 december 2024 22:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En alsnog presteren mensen het om in zo'n auto altijd en overal in de weg te rijden.![]()
Had overigens wel vanochtend een wedstrijdje verloren met een Tesla, al had ie er wel moeite mee.
Maar goed, ik ga het toch nooit winnen van een elektrieke auto
quote:Op maandag 30 december 2024 22:38 schreef Haags het volgende:
[ x ]
Als onderzoek aantoont dat 1 sigaret je leven verkort met 20 minuten dan gaat heel Scheveningen na vanavond 20 jaar eerder dood...
En dan jij al muhahahahaha-end hen achterlaten in een grote stofwolk.quote:Op maandag 30 december 2024 22:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens van die koekblikken bij het verkeerslicht wedstrijdje willen
Zien niet dat ik elektrisch optrek
Patat afsluiten?quote:Op maandag 30 december 2024 22:39 schreef mschol het volgende:
bedrijven die nog steeds niet weten dat je patat niet helemaal moet afsluiten bij vervoer
dat was altijd leuk in de prius van mn pa..quote:Op maandag 30 december 2024 22:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens van die koekblikken bij het verkeerslicht wedstrijdje willen
Zien niet dat ik elektrisch optrek
Slappe patat.quote:
Huehuequote:Op maandag 30 december 2024 22:41 schreef mschol het volgende:
[..]
zak patat dicht houden krijg je slappe patat van
quote:Op maandag 30 december 2024 22:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dit een running gag ergens van?
Goorlel.quote:
Ik vind het knap dat je wist wat hij bedoeldequote:
Ohquote:
Ga je voor een eigen cabin of een couchette? Ik had destijds een cabin met eigen douche en toilet. Dat was erg comfyquote:Op maandag 30 december 2024 22:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vind het nog steeds vrij goedkoop.
Ja euhm... euhm..quote:Op maandag 30 december 2024 22:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat je wist wat hij bedoelde
Ik ben ooit in een vorig leven pizza/ maaltijdbezorger geweest in mn studententijd en daar zorgde we altijd voor dat de zakjes met patat open waren, anders kreeg je echt zeiknatte slappe patatquote:Op maandag 30 december 2024 22:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zinnen die alleen te begrijpen zijn als je hier volledig ingeburgerd bent.quote:Op maandag 30 december 2024 22:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
OhJa, nou volgende keer even een koelbox met vissen mee in de schoen.
Zat je toen op een klein brommertje?quote:Op maandag 30 december 2024 22:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben ooit in een vorig leven pizza/ maaltijdbezorger geweest in mn studententijd en daar zorgde we altijd voor dat de zakjes met patat open waren, anders kreeg je echt zeiknatte slappe patat
Niet in:quote:Op maandag 30 december 2024 22:45 schreef kwiwi het volgende:
Maar goed, nu heb ik zin in lekkere krokante frietjes
?quote:
Even denken... hmm... neequote:
Als je ooit slappe patat hebt gehad, vergeet je dat nooit meer.quote:Op maandag 30 december 2024 22:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |