Nou succes, we kunnen het.quote:Op maandag 30 december 2024 22:49 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik moet ook nog de inburgeringsexamen doen.
Ja ergens gaat er iets mis sinds ik vakantie heb.quote:Op maandag 30 december 2024 22:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ben je in een avond/ nachtmens aan het transformeren?
Dacht heel even DDRquote:
*side eyedquote:Op maandag 30 december 2024 22:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ergens gaat er iets mis sinds ik vakantie heb.
Sneue dateproblemen, agressieve autorijtechnieken, vechten met vis en zakmayo.quote:Op maandag 30 december 2024 22:49 schreef kwiwi het volgende:
Wat doe ik hier eigenlijk nog, het is al bijna 3u na bedtijd
Mag je morgen ook langer opblijven of maakt Gergi je wakker voor het vuurwerk?quote:Op maandag 30 december 2024 22:49 schreef kwiwi het volgende:
Wat doe ik hier eigenlijk nog, het is al bijna 3u na bedtijd
huehuequote:Op maandag 30 december 2024 22:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Sneue dateproblemen, agressieve autorijtechnieken, vechten met vis en zakmayo.
Waarom zou je hier niet langer blijven plakken?
En morgen weer om 4:30 het frisse dartelende boselfje uithangen als niemand het zietquote:Op maandag 30 december 2024 22:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Klinkt eigenlijk wel als een prima samenvattingquote:Op maandag 30 december 2024 22:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 30 december 2024 22:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, wat lees ik nou weer allemaal.
Ik zet de wekker om 23:55, dan kunnen we buiten even vuurwerk kijkenquote:Op maandag 30 december 2024 22:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mag je morgen ook langer opblijven of maakt Gergi je wakker voor het vuurwerk?
Ik ben eens benieuwd hoe laat ik in bed lig uiteindelijk.quote:Op maandag 30 december 2024 22:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zet de wekker om 23:55, dan kunnen we buiten even vuurwerk kijken
eigen bed is toch wel het lekkerst.quote:Op maandag 30 december 2024 22:56 schreef mschol het volgende:
bij mij zal de slaaptijd er vanaf hangen of ik daar blijf slapen of weer naar huis fiets..
klopt, maar midden in de nacht door de polder fietsen met de voorspelde wind is ook geen pretje en dan is blijven slapen wel makkelijkquote:Op maandag 30 december 2024 22:58 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
eigen bed is toch wel het lekkerst.
Ben benieuwd of code geel geldt.quote:Op maandag 30 december 2024 22:59 schreef mschol het volgende:
[..]
klopt, maar midden in de nacht door de polder fietsen met de voorspelde wind is ook geen pretje en dan is blijven slapen wel makkelijk
Om 0:00 mooi helder; om 1:00 regen en wind zodat iedereen lekker binnenblijft.quote:Op maandag 30 december 2024 23:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben benieuwd of code geel geldt.
Klinkt niet verkeerd.quote:Op maandag 30 december 2024 23:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Om 0:00 mooi helder; om 1:00 regen en wind zodat iedereen lekker binnenblijft.
Dan is je bed nog lekkerder !!quote:Op maandag 30 december 2024 22:59 schreef mschol het volgende:
[..]
klopt, maar midden in de nacht door de polder fietsen met de voorspelde wind is ook geen pretje en dan is blijven slapen wel makkelijk
Toink!quote:Op maandag 30 december 2024 23:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal even een balletje opgooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |