Nee, begrijp ik ook niet.. gelijk verbieden die hapquote:Op maandag 30 december 2024 23:51 schreef mschol het volgende:
[..]
zijn ze ook, en ik snap ook niet dat al dat soort rare fratsen gebruikt mogen worden
Meer stapjes is meer hapjesquote:Op maandag 30 december 2024 23:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Begrijp wel wat je bedoelt, maar ik wandel ook en dan denk je.. oke wandelen is geen sporten, maar alsnog bouw je conditie op en vast ook wat spiermassa enz. Ook verbrand ik vast ook wel kcal en is het goed voor het mentale gedeelte.
Dus ja.. alle beweging telt mee
Ja prima, kunnen we wel een keer doen.quote:Op maandag 30 december 2024 23:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Had even een berichtje gestuurd, dan was ik wel mee gelopen.
Maar ja, na zo'n toch je schoenen uittrekken, douchen en dan met bier en pizza op de bank ploffen is wel heerlijk
oh, nou doeiquote:Op maandag 30 december 2024 23:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, fucking laat weer ineens.
De groetjes.
Na die 70 moest ik wel echt naar de voordeur strompelen voor die pizza, maar ja.quote:Op maandag 30 december 2024 23:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja prima, kunnen we wel een keer doen.
Maar dat idd.. na zo'n wandeltocht is het heerlijk rustenOok eten, maar goed
kan altijd wel
Ik probeer het juist laat te maken om morgen ook 12 uur te halenquote:Op maandag 30 december 2024 23:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, fucking laat weer ineens.
De groetjes.
Ben ik ook al de hele week mee bezig, maar ga zo tocht echt mijn bed opzoekenquote:Op maandag 30 december 2024 23:57 schreef gianni61 het volgende:
Ik probeer het juist laat te maken om morgen ook 12 uur te halen
Avondmens zijnquote:Op maandag 30 december 2024 23:57 schreef gianni61 het volgende:
Ik probeer het juist laat te maken om morgen ook 12 uur te halen
Ja, ik het ook niet lang meer volhoudenquote:Op maandag 30 december 2024 23:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben ik ook al de hele week mee bezig, maar ga zo tocht echt mijn bed opzoeken
quote:Op maandag 30 december 2024 21:29 schreef Recce het volgende:
[..]Ik ga mooi op tijd naar bed!
Rekkie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
doe je voorzichtig met jezelf?
*weer onder koffer gaat op eiland
...
je brabbelt weer eens onzin, tijd voor bedquote:Op dinsdag 31 december 2024 00:32 schreef sacha het volgende:
Reactie op een vliegtuig-glijbaantje wens
• Op 30 december 2024 uitte een gebruiker genaamd 4EverBlackEyed de wens om een glijbaantje te hebben zoals in een vliegtuig, zoals te zien is in bericht KSC #18418.
• De gebruiker bevestigde in een reactie dat hij/zij zich er erg voor had ingespannen en reflecteerde op het omarmen van het onverwachte ('Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come').
mschol in GC / [KSC #18418] Zou wel zo'n glijbaantje als in een vliegtuig willen. Dat
Was schitterend joh! Vuurwerk vond ik echt een van de beste shows die ik gezien heb. Verder feest!quote:Op maandag 30 december 2024 22:43 schreef Haags het volgende:
Holy cowww tis wel focking druk daar @:liesje1979
Ik heb een galaquote:Op dinsdag 31 december 2024 03:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dimmiedebimmie![]()
Wat ga je vanaaf doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |