Ja, ik moet er wel bij nadenkenquote:Op maandag 30 december 2024 23:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Deed je daar heel erg je best voor?
Skiën is leukquote:Op maandag 30 december 2024 23:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, als je er niets mee hebt, dan gewoon niet doen.
Ik werd vroeger gewoon op schaatsen en ski's gezet en: veel plezier en red jezelf er maar mee
Mijn geluk was wel dat ik het harstikke leuk vond
Anders heette dat vast kindermishandeling
Jeetje, dat klinkt profiquote:Op maandag 30 december 2024 23:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik wilde nooit de bever aanbevelen, maar de laatste keer daar ben ik heel goed geholpen.
Ik kreeg een 3d scan van mn voeten en een paar modellen en maten die daar bij zouden passen en de la sportiva schoentjes die ik toen mee naar huis heb genomen zijn wel echt heerlijk
Hm, heb een aantal jaar geleden nog wel gesnowboard voor het eerst. Vond dat wel doodeng, maar niet gevallenquote:Op maandag 30 december 2024 23:41 schreef mschol het volgende:
[..]
op schaatsen hebben ze dus geprobeerd bij mij.. volledig mislukt
ski's hadden wij niet en wij gingen ook niet op wintersport vakantie
"Hoe praat ik Nederlands."quote:
das wel knapquote:Op maandag 30 december 2024 23:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm, heb een aantal jaar geleden nog wel gesnowboard voor het eerst. Vond dat wel doodeng, maar niet gevallen
quote:Op maandag 30 december 2024 23:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm, heb een aantal jaar geleden nog wel gesnowboard voor het eerst. Vond dat wel doodeng, maar niet gevallen
Ja. Ik had dit niet verwacht.quote:
Ja, bedankt.quote:
Maar je fietst?quote:Op maandag 30 december 2024 23:44 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
ik moet gewoon niet aan sporten doen, ik ben er niet voor gemaakt, kindsaf aan al niet..
70 km op 1 dag?quote:Op maandag 30 december 2024 23:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja. Ik had dit niet verwacht.
Want de schoenen die ik daarvoor had gekocht was ik speciaal gaan halen bij een gerenommeerde wandelsport winkel en die bleken dus echt helemaal k*t.
Maar goed. Ik deze heb ik ook nog niet geprobeerd 70km te lopen..
Nou ja, als jij engels tegen iemand spreekt moet je toch ook wel eens nadenken? Nu is dit bij Nederlands natuurlijk minder, maar het is als nog voor mn gevoel mn 2e taalquote:Op maandag 30 december 2024 23:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Hoe praat ik Nederlands."
Zoiets?
Nee, ik blaat er gewoon maar wat uit.quote:Op maandag 30 december 2024 23:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nou ja, als jij engels tegen iemand spreekt moet je toch ook wel eens nadenken? Nu is dit bij Nederlands natuurlijk minder, maar het is als nog voor mn gevoel mn 2e taal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
Technisch gezien op 2 dagen, maar jaquote:Op maandag 30 december 2024 23:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, bedankt.
Vond dat ook een hele prestatie, aangezien gewoon lopen soms al een uitdaging is
[..]
Maar je fietst?
[..]
70 km op 1 dag?
Ja, maar die dingen zijn ook ultra kak.. daar heb ik ook een trauma aan over gehouden.quote:
met het tempo dat ik fiets valt dat nauwelijks onder sporten..quote:Op maandag 30 december 2024 23:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, bedankt.
Vond dat ook een hele prestatie, aangezien gewoon lopen soms al een uitdaging is
[..]
Maar je fietst?
quote:Op maandag 30 december 2024 23:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik blaat er gewoon maar wat uit.
Ik kan ook amper coherente zinnen maken in het NL als ik mentaal uitgecheckt ben, blijkbaar.
Hm, 35 km... Alsnogquote:Op maandag 30 december 2024 23:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Technisch gezien op 2 dagen, maar ja
quote:Op maandag 30 december 2024 23:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar die dingen zijn ook ultra kak.. daar heb ik ook een trauma aan over gehouden.
Ben er niet afgevallen oid.. maar genoeg klasgenoten die er overheen vlogen met wat minder leuke gevolgen
Ja, maar je beweegt in elk geval.quote:Op maandag 30 december 2024 23:48 schreef mschol het volgende:
[..]
met het tempo dat ik fiets valt dat nauwelijks onder sporten..
ook zwemmen geldt dat voor.. hoe graag ik mijzelf ook voor de gek wil houden
Vind dat ding echt levensgevaarlijkquote:
eens. maar toch..quote:Op maandag 30 december 2024 23:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar je beweegt in elk geval.
Beter dan een bank-aardappel zijn, toch?
zijn ze ook, en ik snap ook niet dat al dat soort rare fratsen gebruikt mogen wordenquote:Op maandag 30 december 2024 23:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vind dat ding echt levensgevaarlijk
Had even een berichtje gestuurd, dan was ik wel mee gelopen.quote:Op maandag 30 december 2024 23:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm, 35 km... Alsnog![]()
Volgens mij heb ik een paar maanden geleden 28 km gelopen en toen was ik er al best klaar mee.
Gelijk in bad, wat gegeten en naar bed gegaan.
Begrijp wel wat je bedoelt, maar ik wandel ook en dan denk je.. oke wandelen is geen sporten, maar alsnog bouw je conditie op en vast ook wat spiermassa enz. Ook verbrand ik vast ook wel kcal en is het goed voor het mentale gedeelte.quote:
Nee, begrijp ik ook niet.. gelijk verbieden die hapquote:Op maandag 30 december 2024 23:51 schreef mschol het volgende:
[..]
zijn ze ook, en ik snap ook niet dat al dat soort rare fratsen gebruikt mogen worden
Meer stapjes is meer hapjesquote:Op maandag 30 december 2024 23:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Begrijp wel wat je bedoelt, maar ik wandel ook en dan denk je.. oke wandelen is geen sporten, maar alsnog bouw je conditie op en vast ook wat spiermassa enz. Ook verbrand ik vast ook wel kcal en is het goed voor het mentale gedeelte.
Dus ja.. alle beweging telt mee
Ja prima, kunnen we wel een keer doen.quote:Op maandag 30 december 2024 23:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Had even een berichtje gestuurd, dan was ik wel mee gelopen.
Maar ja, na zo'n toch je schoenen uittrekken, douchen en dan met bier en pizza op de bank ploffen is wel heerlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |