lekker boerenkool stamppotje met een speklap bij 30 gradenquote:Op dinsdag 31 december 2024 07:16 schreef bitterbal het volgende:
deze man heeft een restaurant en serveerde een tijd langs Nederlandse keuken. Heb er nooit gegeten.
Er is nog een Nederlandse jongen hier die inmiddels al 3 horeca zaken heeft
Ja. Het wieltje draait, maar de hamster is dood zeg maar.quote:Op maandag 30 december 2024 23:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm, lijkt een beetje op Ylvi.
Af en toen denk ik dat ze bij de geboorte zuurstoftekort heeft gehad
Inb4: heb je zelf
Maar die is af en toe ook van de categorie: het licht is wel aan, maar er is niemand thuis
Is Madelief ook zo?
Heeft ze dat altijd al gehad? Bij ons viel het op dat Ylvi gewoon vanaf jongs af aan al iets mankeerdequote:Op dinsdag 31 december 2024 08:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja. Het wieltje draait, maar de hamster is dood zeg maar.
Je moet vaak ook echt het koekje recht voor dr neus houden tot ze het snapt. En ze schrikt als ik haar wil aaien.
RIP aan de hamsterquote:Op dinsdag 31 december 2024 08:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja. Het wieltje draait, maar de hamster is dood zeg maar.
Je moet vaak ook echt het koekje recht voor dr neus houden tot ze het snapt. En ze schrikt als ik haar wil aaien.
quote:Op dinsdag 31 december 2024 08:02 schreef bitterbal het volgende:
zo maar even voorslapen voor het late opblijven vanavond
Super soaker klaarleggen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 06:34 schreef kwiwi het volgende:
Op de 31e trekken de kinderen hier tussen 5:30 en 6:30 gezamelijk door het dorp, terwijl ze op pannen slaan, koeienbellen bij zich hebben, en aanbellen bij iedereen om het hele dorp wakker te maken. Rare traditie op dag dat de meesten tot na middernacht opblijvenHeb de deurbel gisteren al maar uitgezet
![]()
Zoiets dus, maar dan een grotere groep.
[ afbeelding ]
Het wordt wel steeds erger heb ik het idee. Maar ze is ook tweedehands. Ik weet niet precies hoe oud ze is. Eergisteren had ik ze kooi schoongemaakt en was ze helemaal blij aan het pruttelen en op ontdekkingstocht en zaten ze allebei helemaal uitvoerig aan m'n hand te ruiken.quote:Op dinsdag 31 december 2024 08:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heeft ze dat altijd al gehad? Bij ons viel het op dat Ylvi gewoon vanaf jongs af aan al iets mankeerde
Alsof je helemaal nieuw bentquote:Op dinsdag 31 december 2024 08:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het wordt wel steeds erger heb ik het idee. Maar ze is ook tweedehands. Ik weet niet precies hoe oud ze is. Eergisteren had ik ze kooi schoongemaakt en was ze helemaal blij aan het pruttelen en op ontdekkingstocht en zaten ze allebei helemaal uitvoerig aan m'n hand te ruiken.
Misschien zijn ze gewoon niet zo van het onthouden, net als goudvissen of die demente Dory?quote:Op dinsdag 31 december 2024 08:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alsof je helemaal nieuw bent
Lol, en dan vond ik luilak al irritant.quote:Op dinsdag 31 december 2024 06:34 schreef kwiwi het volgende:
Op de 31e trekken de kinderen hier tussen 5:30 en 6:30 gezamelijk door het dorp, terwijl ze op pannen slaan, koeienbellen bij zich hebben, en aanbellen bij iedereen om het hele dorp wakker te maken. Rare traditie op dag dat de meesten tot na middernacht opblijvenHeb de deurbel gisteren al maar uitgezet
![]()
Zoiets dus, maar dan een grotere groep.
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat je ze in moet zetten als historicus, neequote:Op dinsdag 31 december 2024 08:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien zijn ze gewoon niet zo van het onthouden, net als goudvissen of die demente Dory?
Ik vond die knetterende brommers om 5.00 uur als het Koninginnedag was, ook niet zo heel leuk.quote:Op dinsdag 31 december 2024 08:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lol, en dan vond ik luilak al irritant.
quote:Op dinsdag 31 december 2024 08:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je ze in moet zetten als historicus, nee
"Weet je nog?"
Caaf: nee.
Wa hedde gij gisteren gegeten?quote:Op dinsdag 31 december 2024 08:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je ze in moet zetten als historicus, nee
"Weet je nog?"
Caaf: nee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |