Als ik 'm nog pas een blauwe glitterpailletten galajurk geïnspireerd door de Era's Tour. En ander ga ik voor een roze zijde jurk.quote:
ohhhhquote:Op dinsdag 31 december 2024 03:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als ik 'm nog pas een blauwe glitterpailletten galajurk geïnspireerd door de Era's Tour. En ander ga ik voor een roze zijde jurk.
Nope. Er is één user die dat iets te leuk vindt.quote:Op dinsdag 31 december 2024 03:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohhhhklinkt wel super tof. Je gaat zeker geen foto posten van die jurk hier als je hem aan hebt?:P
quote:Op dinsdag 31 december 2024 03:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nope. Er is één user die dat iets te leuk vindt.
quote:Op dinsdag 31 december 2024 04:31 schreef bitterbal het volgende:
ze hebben hier oliebollen![]()
[ afbeelding ]
Heb je ze geproefd?quote:Op dinsdag 31 december 2024 04:31 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
tuigquote:Op dinsdag 31 december 2024 06:34 schreef kwiwi het volgende:
Op de 31e trekken de kinderen hier tussen 5:30 en 6:30 gezamelijk door het dorp, terwijl ze op pannen slaan, koeienbellen bij zich hebben, en aanbellen bij iedereen om het hele dorp wakker te maken. Rare traditie op dag dat de meesten tot na middernacht opblijvenHeb de deurbel gisteren al maar uitgezet
![]()
Zoiets dus, maar dan een grotere groep.
[ afbeelding ]
Same. Hier rijden er op het moment zoveel idioten rond.quote:Op dinsdag 31 december 2024 06:56 schreef Karzai het volgende:
zal blij zijn als het gewoon weer 2 januari is
Klinkt als Luilak, maar dat is pas rond Pinksterenquote:Op dinsdag 31 december 2024 06:34 schreef kwiwi het volgende:
Op de 31e trekken de kinderen hier tussen 5:30 en 6:30 gezamelijk door het dorp, terwijl ze op pannen slaan, koeienbellen bij zich hebben, en aanbellen bij iedereen om het hele dorp wakker te maken. Rare traditie op dag dat de meesten tot na middernacht opblijvenHeb de deurbel gisteren al maar uitgezet
![]()
[ afbeelding ]
Waaaaat. Zijn er Nederlanders op het eiland?quote:Op dinsdag 31 december 2024 04:31 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
jaquote:Op dinsdag 31 december 2024 07:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waaaaat. Zijn er Nederlanders op het eiland?
was wapenbezit daar niet legaal?quote:Op dinsdag 31 december 2024 06:34 schreef kwiwi het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
mja te weinig op dit eiland om dit voor elkaar te krijgen vrees ikquote:Op dinsdag 31 december 2024 07:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
G E K O L O N I S E E R D ! ! !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |