Alleen het vreten dan net wel weer. "Nee mam, ik had gisteren al andijvie, flikker op hiermee"quote:Op dinsdag 31 december 2024 08:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wa hedde gij gisteren gegeten?
Ja da weeknie.
Ok.
quote:Op dinsdag 31 december 2024 08:44 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
tis ook een gewone werkdag in principe
Nah, een halfje is 't.quote:Op dinsdag 31 december 2024 08:44 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
tis ook een gewone werkdag in principe
Of je demente hamster.quote:Op dinsdag 31 december 2024 08:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of je hoort een vochtige tjoemp en dan zitten je duimen ertussen.
een uitsmijter met kaneel is volgens mij niet zo'n succesvolle combiquote:Op dinsdag 31 december 2024 08:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik had eigenlijk een uitsmijter met nog een toepassing van kaneel verwacht.
Ja en gemalen koperen muntjes en sterrenstof om je menstruatiecyclus te synchroniseren met die van een unicorn. Ik eigenlijk ook wel. Matig weerquote:Op dinsdag 31 december 2024 08:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik had eigenlijk een uitsmijter met nog een toepassing van kaneel verwacht.
Alleen als je hamster goed droog is.quote:Op dinsdag 31 december 2024 08:51 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
als je een demente hamster op het hout slaat, hoor je dan ook een helder geluid?
Wel als je hem eerst invriestquote:Op dinsdag 31 december 2024 08:51 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
als je een demente hamster op het hout slaat, hoor je dan ook een helder geluid?
Klinkt niet alsof je dit al geprobeerd hebtquote:Op dinsdag 31 december 2024 08:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
een uitsmijter met kaneel is volgens mij niet zo'n succesvolle combi
Idd, altijd eerst dat brullen, voordat je iets geprobeerd hebtquote:Op dinsdag 31 december 2024 08:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klinkt niet alsof je dit al geprobeerd hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |