Kan ze nog niet echt overtuigen om er weer eens schaatsweer van te maken. Alleen maar schijtweer.quote:Op maandag 30 december 2024 23:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toink!
Zo richting de weergoden
Gooi je charmes in de strijd.quote:Op maandag 30 december 2024 23:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan ze nog niet echt overtuigen om er weer eens schaatsweer van te maken. Alleen maar schijtweer.
Neuhquote:Op maandag 30 december 2024 23:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gooi je charmes in de strijd.
We willen natuurlijk wel schaatsen op natuurijs.
Jawelquote:
Ze heeft niet altijd door dat er eten isquote:Op maandag 30 december 2024 21:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm... dat klinkt niet goed of is het gewoon een periode?
Dan leer je het.quote:
Uhm, lijkt een beetje op Ylvi.quote:Op maandag 30 december 2024 23:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze heeft niet altijd door dat er eten isMoet haar er dan echt op wijzen.
Maar vanavond was ze weer even mentaal uitgecheckt geloof ik. Zit ze iets te eten en dan ineens is ze stuk en zit ze stil en doet ze ook niks. Schrikt niet. Kan haar gewoon aaien even. Heel maf. Maar dan doe ik later de tv uit dat ik naar bed ga en dan staat ze wel klaar voor de groenten.
Nou, oke danquote:Op maandag 30 december 2024 23:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan leer je het.
Doe niet zo flauw.
quote:Op maandag 30 december 2024 23:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze heeft niet altijd door dat er eten isMoet haar er dan echt op wijzen.
Maar vanavond was ze weer even mentaal uitgecheckt geloof ik. Zit ze iets te eten en dan ineens is ze stuk en zit ze stil en doet ze ook niks. Schrikt niet. Kan haar gewoon aaien even. Heel maf. Maar dan doe ik later de tv uit dat ik naar bed ga en dan staat ze wel klaar voor de groenten.
Oke, dat ging heel makkelijkquote:
Ben benieuwd of ik het nog kan, denk toch al wel zeker zo'n 15 jaar niet gedaan. Heb vroeger wel heel veel geskeelerdquote:
Ja, het is niet ik niet wil schaatsen, maar natuurijs is hier vrij schaarsquote:Op maandag 30 december 2024 23:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, dat ging heel makkelijk
Volgens mij heb ik in 2021, 2022 en 2023 (????) geschaatst, maar dat weet ik niet zekerquote:Op maandag 30 december 2024 23:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, het is niet ik niet wil schaatsen, maar natuurijs is hier vrij schaars
Ik heb laatst weer eens geskeelerd met mijn dochter. Zij was al 3 straten verderop en ik lag al 3 keer op m´n muil. Was geen succes.quote:Op maandag 30 december 2024 23:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ik het nog kan, denk toch al wel zeker zo'n 15 jaar niet gedaan. Heb vroeger wel heel veel geskeelerd
Dat heb ik ook ooit geprobeerd, maar daarvoor is het hier veel te heuvelachtig. Bergop skeeleren is gewoon niet leuk en bergaf was ik niet heel goed in remmenquote:Op maandag 30 december 2024 23:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ik het nog kan, denk toch al wel zeker zo'n 15 jaar niet gedaan. Heb vroeger wel heel veel geskeelerd
quote:Op maandag 30 december 2024 23:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb laatst weer eens geskeelerd met mijn dochter. Zij was al 3 straten verderop en ik lag al 3 keer op m´n muil. Was geen succes.
Ja, maar bij jullie kun je gewoon een laagje water op een weiland spuiten en je hebt een ijsbaanquote:Op maandag 30 december 2024 23:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik in 2021, 2022 en 2023 (????) geschaatst, maar dat weet ik niet zeker
2024, gaan we niet meer halen, helapika.
En dat is in Zuid-Limburg onmogelijk?quote:Op maandag 30 december 2024 23:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, maar bij jullie kun je gewoon een laagje water op een weiland spuiten en je hebt een ijsbaan
Ja, dat is wel vaker het probleem bij Decathlon. Ze hebben echt prima spullen voor de prijs, maar daardoor ook vaak niet op voorraad op de goede momentenquote:Op maandag 30 december 2024 23:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Moet ook nieuwe skates kopen
Was laatst in de Decathlon in de winkel, omdat ik ze wel wilde passen enz
Waren ze natuurlijk niet op voorraad
Huilen
Nja. Probeer maar een vlak weiland te vinden.quote:Op maandag 30 december 2024 23:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dat is in Zuid-Limburg onmogelijk?
Iemand probeerde dat daar ooit lang geleden en nu loopt de Maas daar. Helaas nog steeds geen ijsbaan.quote:Op maandag 30 december 2024 23:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dat is in Zuid-Limburg onmogelijk?
Vroeger ging ik gewoon zonder enige vorm van bescherming, zou ik nu ook niet meer durven denk ikquote:Op maandag 30 december 2024 23:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb laatst weer eens geskeelerd met mijn dochter. Zij was al 3 straten verderop en ik lag al 3 keer op m´n muil. Was geen succes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |