SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Ja is goed. Alleen is het idee van kraken wel dat het leeg staat. 🤔quote:Op maandag 30 december 2024 19:25 schreef EttovanBelgie het volgende: [..] zullen we Dimmy's barbiepaleis kraken?
Zetten we haar eerst buitenquote:Op maandag 30 december 2024 19:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja is goed. Alleen is het idee van kraken wel dat het leeg staat. 🤔
Nee geen lijst vandaag, chinees is dicht op maandagquote:
Met complete inboedel?quote:Op maandag 30 december 2024 19:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zetten we haar eerst buiten
56quote:Op maandag 30 december 2024 19:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hoeveel a4tjes heb je inmiddels van je lijst met aleeen mijn naam erop? Etto
Zo weinig.quote:
quote:Op maandag 30 december 2024 19:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zo weinig.
mmm Ik moet dus beter mijn best doen
dat ben jijquote:Op maandag 30 december 2024 19:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh had eerder 56 boeken aan papierwerk verwacht.
Maar wel met je penis enteren?quote:Op maandag 30 december 2024 19:37 schreef Karzai het volgende:
mijn excuus nog etto ik zal jouw lieve vlinder uiteraard nooit met een vinger aanraken
its coolquote:Op maandag 30 december 2024 19:37 schreef Karzai het volgende:
mijn excuus nog etto ik zal jouw lieve vlinder uiteraard nooit met een vinger aanraken
trouwes...quote:
mijn penis is helaas een andere entiteit, nee natuurlijk nietquote:Op maandag 30 december 2024 19:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar wel met je penis enteren?
Top2000 uurlijstje?quote:Op maandag 30 december 2024 19:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee geen lijst vandaag, chinees is dicht op maandag
Ja geduld, we zijn nog niet klaar met dit uurquote:
Absolute schoonheid.quote:Op maandag 30 december 2024 19:46 schreef Karzai het volgende:
geen idee hoe die hele vlinder eruit ziet, maar etto zit hier ons ook een beetje te fucken heur
Ik zal het meteen even noteren.quote:Op maandag 30 december 2024 19:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
trouwes...
is het 'waaaaaauw' of 'woooooooooow'.
Hoe spreken we wow uit hier
....maar is het waaaaaaaaaaaaaauw of woooooooooooooooooooooow?quote:
Het zijn van die opwellingen van dingen die ik al jaren wil proberen en dan ineens terugkomen. De afgelopen weken ging het van foto's maken en weer in de doka foto's willen vergroten, m'n synthesizerkast uitbreiden, beginnen met een modelbaan te bouwen, en met latex willen knutselen.quote:Op maandag 30 december 2024 19:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vroeg gepiekt![]()
Tss, verzin dan ook iets wat wél kan!
Wat wil je allemaal maken?
Dat tweedequote:Op maandag 30 december 2024 19:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
....maar is het waaaaaaaaaaaaaauw of woooooooooooooooooooooow?
Zo komt die fusiereactor op zolder nooit af.quote:Op maandag 30 december 2024 19:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het zijn van die opwellingen van dingen die ik al jaren wil proberen en dan ineens terugkomen. De afgelopen weken ging het van foto's maken en weer in de doka foto's willen vergroten, m'n synthesizerkast uitbreiden, beginnen met een modelbaan te bouwen, en met latex willen knutselen.
Hopeloos.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 30 december 2024 19:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
....
dus zo van wooooooooooooooooooow.... met een o?
quote:Op maandag 30 december 2024 19:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
....
dus zo van wooooooooooooooooooow.... met een o?
Een Farnsworth fusor staat wel nog op de lijst om ooit te maken. Die zijn niet zo ingewikkeld.quote:Op maandag 30 december 2024 19:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo komt die fusiereactor op zolder nooit af.
Waarom kan met latex knutselen niet? En wat maak je daar dan van?quote:Op maandag 30 december 2024 19:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het zijn van die opwellingen van dingen die ik al jaren wil proberen en dan ineens terugkomen. De afgelopen weken ging het van foto's maken en weer in de doka foto's willen vergroten, m'n synthesizerkast uitbreiden, beginnen met een modelbaan te bouwen, en met latex willen knutselen.
Hopeloos.
heb het altijd als waaaaaaaaaaaaauw gelezen.quote:
quote:Op maandag 30 december 2024 20:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een Farnsworth fusor staat wel nog op de lijst om ooit te maken. Die zijn niet zo ingewikkeld.
Vind het knap dat je al die dingen juist gewoon doetquote:Op maandag 30 december 2024 19:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hopeloos.
Nou ja. Dit waren dan weer specifiek dingen die ik nu niet kan doen, vanwege uiteenlopende redenen.quote:Op maandag 30 december 2024 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind het knap dat je al die dingen juist gewoon doetIk heb vaak zat dat ik dingen bedenk die ik wil gaan doen maar waar nooit wat van terecht komt
En, hoe staat het met de modelbaan?quote:Op maandag 30 december 2024 19:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hopeloos.
Ik heb gisteren een plank opgehangen die ik 11 jaar geleden al wilde ophangenquote:Op maandag 30 december 2024 20:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou ja. Dit waren dan weer specifiek dingen die ik nu niet kan doen, vanwege uiteenlopende redenen.
Ben trots op je.quote:Op maandag 30 december 2024 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een plank opgehangen die ik 11 jaar geleden al wilde ophangen
Beter laat dan nooit, toch.quote:Op maandag 30 december 2024 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo te zien heb ik alles liggen om dat te maken incl vacuumpomp en manometer.quote:Op maandag 30 december 2024 20:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een Farnsworth fusor staat wel nog op de lijst om ooit te maken. Die zijn niet zo ingewikkeld.
Goed bezigquote:Op maandag 30 december 2024 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kleding ennzo. Maar dat ga ik niet aan de keukentafel doen met mijn moeder in huis.quote:Op maandag 30 december 2024 20:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom kan met latex knutselen niet? En wat maak je daar dan van?
quote:Ik heb ook een hele lijst van dingen die ik nog wil maken. Maar het meeste is van hout, en dan moet ik gergi eerst zo ver krijgen om al het hout te zagen. 'Kan' het niet zelf, snij met messen al constant in m'n vingers dus de electrische zagen mag ik niet aanraken![]()
Ik kan de beste maken om een reden die ik niet niet ga vertellen.quote:Op maandag 30 december 2024 20:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zo te zien heb ik alles liggen om dat te maken incl vacuumpomp en manometer.
Ja en gewoon elke keer weer een ander smoesje verzinnen om het uit te stellenquote:Op maandag 30 december 2024 20:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Goed bezigEr zijn hier in huis ook een paar dingen die al 2.5 jaar gedaan moeten worden.. maar uiteindelijk zie je het niet meer
Als je ooit een vrouw hebt hang je minimaal 10 plankjes per week op, zo werkt de wereld nu eenmaal.quote:Op maandag 30 december 2024 20:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en gewoon elke keer weer een ander smoesje verzinnen om het uit te stellen'heb niet de juiste boor' 'moet ik eerst schroeven halen' 'moet ik de plaat op maat zagen' etc.
Ik nog beter om meerdere redenen die ik niet eens kan vertellen.quote:Op maandag 30 december 2024 20:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kan de beste maken om een reden die ik niet niet ga vertellen.
Ze zijn niet moeilijk. Wel redelijk flinke dc hoogspanning, maar als je weet hoe dat moet is het ook niet heel spannend. Whehe.quote:Op maandag 30 december 2024 20:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zo te zien heb ik alles liggen om dat te maken incl vacuumpomp en manometer.
is dat een Techwood IF 22883?quote:Op maandag 30 december 2024 20:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Good news everyone!
[ afbeelding ]
Het ziet er spectaculair uit. Alleen daarom al.
Ja het neemt inderdaad veel ruimte in beslag. Wij doen dat meestal in de garage, of in de tuin als het niet zo koud is. Maar met al het zaagsel dat vervolgens overal ligt is de woonkamer sowieso niet echt ideaal neequote:Op maandag 30 december 2024 20:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kleding ennzo. Maar dat ga ik niet aan de keukentafel doen met mijn moeder in huis.En zelf hoef ik het niet aan te doen, dus heb er toch geen employ voor nu.
[..]
Ik deed vroeger veel meer houtbewerking. Staat nu ook allemaal stil. Heb er eigenlijk een werkplaatsje voor nodig, het neemt al snel meerdere dagen de woonkamer in beslag. En echt fijn is het niet voor m'n moeder.
Nee het zaag en freeswerk doe ik ook buiten hoorquote:Op maandag 30 december 2024 20:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja het neemt inderdaad veel ruimte in beslag. Wij doen dat meestal in de garage, of in de tuin als het niet zo koud is. Maar met al het zaagsel dat vervolgens overal ligt is de woonkamer sowieso niet echt ideaal nee
quote:Op maandag 30 december 2024 20:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee het zaag en freeswerk doe ik ook buiten hoorMaar toen ik de meubels voor m'n slaapkamer aan het bouwen was stond er soms zo een paar dagen een kast te drogen op schragen.
Ik heb mijn verwachtingen bijgeschaald.quote:Op maandag 30 december 2024 20:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
En, hoe staat het met de modelbaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op maandag 30 december 2024 20:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb mijn verwachtingen bijgeschaald.
Naar Z.LeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Wel een schaal om meer modelbaan in de beschikbare ruimte te krijgen dan ik heb met H0.
Veel plezierquote:Op maandag 30 december 2024 20:44 schreef liesje1979 het volgende:
Whiiiiiih even wat eten en dan rustig aan op de fiets stappen, onderweg nog een fles wijn halen en dan naar het vreugdevuur. Superveel zin in.
Thanks! Was vanochtend al met de kinderen van mijn werk even gaan kijken bij duindorp. Dat was al tof.quote:
Ja ik koester hoop dat ik volgend jaar tijd heb om een baantje in een bureaublad in te bouwen.quote:Op maandag 30 december 2024 20:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Leuk.
Wel een schaal om meer modelbaan in de beschikbare ruimte te krijgen dan ik heb met H0.
Die komt toch volgend jaar pas uit?quote:Op maandag 30 december 2024 20:58 schreef Haags het volgende:
de Karate kid film met Jackie Chan is het gewoon even net niet hé, mensen
Je hebt er ook eentje uit het jaar 20 eh... 08 of zo.quote:Op maandag 30 december 2024 20:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die komt toch volgend jaar pas uit?
Oh die heb ik volgens mij nooit gezien, of in ieder geval niet onthouden danquote:Op maandag 30 december 2024 21:00 schreef Haags het volgende:
[..]
Je hebt er ook eentje uit het jaar 20 eh... 08 of zo.
Is ook met Jaden Smith.quote:Op maandag 30 december 2024 21:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh die heb ik volgens mij nooit gezien, of in ieder geval niet onthouden dan
Hm, mijn lokale super was vanmiddag een oorlogsgebied. Heb het er nog nooit zo druk meegemaakt.quote:Op maandag 30 december 2024 20:55 schreef LTVDK het volgende:
Was wel een goed moment om nu nog even boodschappen te doen, heerlijk uitgestorven zo'n supermarkt in een dorp 's avonds, behalve dan dat je struikelt over de vakkenvullers
Jaden Smithquote:Op maandag 30 december 2024 21:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Is ook met Jaden Smith.
Hij is nu op rtl7.
Ik was vanmiddag bij de Dirk en AH in Budadorp, had ook een soort gazastrook verwacht, zeker bij de Dirk, maar het was hartstikke rustig voor daar. Ze hadden alleen de helft van de dingen die ik zocht niet dus kon ik net alsnog hier naar de AHquote:Op maandag 30 december 2024 21:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hm, mijn lokale super was vanmiddag een oorlogsgebied. Heb het er nog nooit zo druk meegemaakt.
*Sluit lening af voor verwarming.quote:Op maandag 30 december 2024 19:59 schreef UitStraling het volgende:
Extreem koud winterweer "de kleine ijstijd" vanaf 14-1, half januari ijskoude verwacht, Nederlanders bereid U zelve goed voor.
IT GIET OAN!!
Dirk daar is wel een mooie zaak. Bij mij is het een krusing tussen Ankara en Wroclaw.quote:Op maandag 30 december 2024 21:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik was vanmiddag bij de Dirk en AH in Budadorp, had ook een soort gazastrook verwacht, zeker bij de Dirk, maar het was hartstikke rustig voor daar. Ze hadden alleen de helft van de dingen die ik zocht niet dus kon ik net alsnog hier naar de AH
Het is best bizar dat de gasvoorraad voor Nederland op nog slechts 58% zit nu terwijl de winter amper begonnen is.quote:Op maandag 30 december 2024 21:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
*Sluit lening af voor verwarming.
Ja die is lekker 'modern'quote:Op maandag 30 december 2024 21:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dirk daar is wel een mooie zaak. Bij mij is het een krusing tussen Ankara en Wroclaw.
Ja hier ook.quote:Op maandag 30 december 2024 21:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hm, mijn lokale super was vanmiddag een oorlogsgebied. Heb het er nog nooit zo druk meegemaakt.
Rob zorgde tenminste voor een volle gasvooraad.quote:Op maandag 30 december 2024 21:11 schreef Haags het volgende:
[..]
Het is best bizar dat de gasvoorraad voor Nederland op nog slechts 58% zit nu terwijl de winter amper begonnen is.
Dit gaat pijn doen als er een hele lange periode van kou aan gaat komen.
geen last van gehad, mijn super was best stil daarstraksquote:Op maandag 30 december 2024 21:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lekker ruim opgezet ookquote:Op maandag 30 december 2024 21:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die is lekker 'modern'Ben ook wel eens in andere plaatsen geweest, dat is meestal meer alsof je met een tijdmachine naar de jaren '70 bent teruggegaan. Zou me niks verbazen als je daar nog met een girokaart kan betalen
Heerlijk. Van die mensen met een moordzuchtige blik in de ogen.quote:Op maandag 30 december 2024 21:14 schreef Haags het volgende:
Morgen wordt natuurlijk ook weer een drukke teringzooi in supermarkten. En allemaal gestresste mensen.
Leuk altijd die laatste dag van het jaar
Ja die mensen op zoek naar dat laatste zakje oliebollen, chips, biertje.quote:Op maandag 30 december 2024 21:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heerlijk. Van die mensen met een moordzuchtige blik in de ogen.
Dat sociale leven heb je toch wel afgebouwd nu je hier vaste klant bent?quote:Op maandag 30 december 2024 21:16 schreef Nattekat het volgende:
Weet niet eens meer hoe ik dat vorig jaar heb gedaan, toen ik mensen over de vloer kreeg.
Was volgens mij vrij laat op de dag in alle rust.
quote:Op maandag 30 december 2024 21:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat sociale leven heb je toch wel afgebouwd nu je hier vaste klant bent?
Ik werd op 24 december bijna weggebeukt met een winkelwagentje omdat één of ander oud lijk vond dat ik te lang naar de tompoucen keekquote:Op maandag 30 december 2024 21:17 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja die mensen op zoek naar dat laatste zakje oliebollen, chips, biertje.
quote:Op maandag 30 december 2024 21:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik werd op 24 december bijna weggebeukt met een winkelwagentje omdat één of ander oud lijk vond dat ik te lang naar de tompoucen keek
Kaasfondue.quote:Op maandag 30 december 2024 21:19 schreef Haags het volgende:
Is er iemand hier die morgen voordat de schaal met oliebollen ter tafel komt denkt; laat ik lekker gezond avondeten met groente en de hele mikmak?
Ik ken namelijk niemand die dat doet.
van huis uit: niet klassiek avondeten hier, wel stokbrood en allerlei hapjes erbij (sla e.d.)quote:Op maandag 30 december 2024 21:19 schreef Haags het volgende:
Is er iemand hier die morgen voordat de schaal met oliebollen ter tafel komt denkt; laat ik lekker gezond avondeten met groente en de hele mikmak?
Ik gaat ook aan de gourmet hier.quote:Op maandag 30 december 2024 21:20 schreef mschol het volgende:
[..]
van huis uit: niet klassiek avondeten hier, wel stokbrood en allerlei hapjes erbij (sla e.d.)
daarna later pas oliebollen enzo..
morgen eerst gourmet, later oliebollen
Neequote:Op maandag 30 december 2024 21:19 schreef Haags het volgende:
Ga je naar familie?quote:Op maandag 30 december 2024 21:20 schreef mschol het volgende:
[..]
van huis uit: niet klassiek avondeten hier, wel stokbrood en allerlei hapjes erbij (sla e.d.)
daarna later pas oliebollen enzo..
morgen eerst gourmet, later oliebollen
Kan er alleen nooit iets vinden, zit een bijzonder soort logica in die winkelquote:
Ben ik dan nu een afvallige?quote:Op maandag 30 december 2024 21:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Keurig.Jouw inburgering hier is uit het boekje hoor.
Weer terug naar de haven ipv zijn hippe nieuwe pand?quote:Op maandag 30 december 2024 21:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik hoorde trouwens dat de bakker weer naar zijn oude stek gaat
Ik heb een halve zolderkamer in gebruik... baan is nog niet af, maar dat zijn modelbanen zelden natuurlijk... ik zie mezelf ook nog wel een keer opnieuw beginnen met een grotere baanquote:Op maandag 30 december 2024 20:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja ik koester hoop dat ik volgend jaar tijd heb om een baantje in een bureaublad in te bouwen.
Voor jouw baan heb je wel een dedicated kamer nodig ja.
Dat is niet het plan maar kan het ook niet helemaal uitsluiten. Wil eigenlijk morgen ook nog wat energie hebben. Maar wie weet.quote:Op maandag 30 december 2024 21:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Ga je tot diep in de nacht feestvieren?
Lol, een soort midlifecrisis dus.quote:Op maandag 30 december 2024 21:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, we beschouwen het als rumspringa, zoals bij de Amish.
Naar het schijntquote:Op maandag 30 december 2024 21:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weer terug naar de haven ipv zijn hippe nieuwe pand?
Vond die tv programma's waarbij ze gevolgd werden in die periode altijd interessant.quote:Op maandag 30 december 2024 21:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, we beschouwen het als rumspringa, zoals bij de Amish.
Mijn rebelname is "blij ei".quote:Op maandag 30 december 2024 21:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je hebt er altijd wel een rebel tussen zitten
Ik ga nu erg op mijn woorden passenquote:Op maandag 30 december 2024 21:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol, een soort midlifecrisis dus.
quote:Op maandag 30 december 2024 21:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga nu erg op mijn woorden passen
Ik vind alles over de Amish erg interessantquote:Op maandag 30 december 2024 21:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vond die tv programma's waarbij ze gevolgd werden in die periode altijd interessant.
quote:Op maandag 30 december 2024 21:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is niet het plan maar kan het ook niet helemaal uitsluiten. Wil eigenlijk morgen ook nog wat energie hebben. Maar wie weet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ik was live getuige van je midlife crisis?quote:Op maandag 30 december 2024 21:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]![]()
Mijn midlifecrisis ligt alweer een paar jaar achter me. Dat was de dag van de neuspiercing.
Was je gelukkiger geweest als je in die gemeenschap was geboren?quote:Op maandag 30 december 2024 21:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind alles over de Amish erg interessant![]()
Ooit nog een dagje op ze gejaagd
quote:Op maandag 30 december 2024 21:29 schreef Recce het volgende:
[..]Ik ga mooi op tijd naar bed!
Wat een subtiele manier om te zeggen dat het weer aan is Recs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd.![]()
met een lans?quote:Op maandag 30 december 2024 21:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat mijn midlifecrisis was toen ik een paar druppeltjes wietolie probeerde van mijn vader.quote:Op maandag 30 december 2024 21:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]![]()
Mijn midlifecrisis ligt alweer een paar jaar achter me. Dat was de dag van de neuspiercing.
quote:Op maandag 30 december 2024 21:29 schreef Recce het volgende:
[..]Ik ga mooi op tijd naar bed!
Hè wat? Jullie zijn weer samen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had ik wel tussen gepastquote:Op maandag 30 december 2024 21:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Was je gelukkiger geweest als je in die gemeenschap was geboren?
Zou er dan eindelijk eentje hier in de gemeente komenquote:Op maandag 30 december 2024 21:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Naar het schijnt![]()
En er zou een Lidl komen
quote:Op maandag 30 december 2024 21:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]![]()
Thanks!quote:Op maandag 30 december 2024 21:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat een subtiele manier om te zeggen dat het weer aan is Recs.
Gefeliciteerd.
Jij hebt geen neuspiercing genomen?quote:Op maandag 30 december 2024 21:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat mijn midlifecrisis was toen ik een paar druppeltjes wietolie probeerde van mijn vader.
Waar?quote:Op maandag 30 december 2024 21:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 december 2024 21:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik was live getuige van je midlife crisis?
Ik wil niet nóg meer aandacht vestigen op mijn reukorgaanquote:Op maandag 30 december 2024 21:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij hebt geen neuspiercing genomen?
Ja.quote:Op maandag 30 december 2024 21:33 schreef Haags het volgende:
[..]
[ x ]
Is een oudje maar ik moet er nog steeds om lachen
Ik weet niet of ze die vuurwerkshow er vanavond nog bij doen. Vorig jaar wel en toen was het ook een dag eerder.quote:Op maandag 30 december 2024 21:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja.
Doei.
![]()
![]()
![]()
Enorme vuurwerkshow ook he? Vanavond?
Een beetje als Boeing crewcapsules. Zelfs al gaat het stuk, het komt uiteindelijk toch weer terug.quote:
Ik doe dat ook, maar dat is dan voor de stapjesquote:Op maandag 30 december 2024 21:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waar?
Ik zag ze wel vaker in new york. Dat ze in Rockefeller Center ook helemaal naar boven liepen omdat ze geen lift mochten gebruikenGeen idee hoe lang ze daarover gedaan hebben.
Rond Lancaster, Pennsylvania.quote:Op maandag 30 december 2024 21:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waar?
Ik zag ze wel vaker in new york. Dat ze in Rockefeller Center ook helemaal naar boven liepen omdat ze geen lift mochten gebruikenGeen idee hoe lang ze daarover gedaan hebben.
Paar uur geleden nog bericht gezien dat ze het aan het opbouwen waren die show.quote:Op maandag 30 december 2024 21:35 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze die vuurwerkshow er vanavond nog bij doen. Vorig jaar wel en toen was het ook een dag eerder.
Ik neem ook meestal de trap in plaats van de lift, maar geen 70 verdiepingen op en neerquote:Op maandag 30 december 2024 21:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik doe dat ook, maar dat is dan voor de stapjes(en ik ben nooit zo'n fan van liften)
Vorig jaar duurde die show 20 minuten. Lekker hoor.quote:Op maandag 30 december 2024 21:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Paar uur geleden nog bericht gezien dat ze het aan het opbouwen waren die show.
Oh ja daar wonen er veel, in Pennsylvaniaquote:Op maandag 30 december 2024 21:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Rond Lancaster, Pennsylvania.
Dat is een flinke klim
Hmmz, ja, goede vergelijking. Het aantal malfunctions is ook hetzelfde.quote:Op maandag 30 december 2024 21:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een beetje als Boeing crewcapsules. Zelfs al gaat het stuk, het komt uiteindelijk toch weer terug.
Halverwege het trappenhuis een tentje opzetten en een vuurtje stoken om de nacht door te komen.quote:Op maandag 30 december 2024 21:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik neem ook meestal de trap in laats van de lift, maar geen 70 verdiepingen op en neer
In dit topic staan er wel een paarquote:Op maandag 30 december 2024 21:27 schreef Nattekat het volgende:
Ik had meer pics van modelbanen verwacht.
Ze hadden grote picnicmanden bij zichquote:Op maandag 30 december 2024 21:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Halverwege het trappenhuis een tentje opzetten en een vuurtje stoken om de nacht door te komen.
Wel een heel gedoe om genoeg hooi en water voor de paarden mee te nemen.quote:Op maandag 30 december 2024 21:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Halverwege het trappenhuis een tentje opzetten en een vuurtje stoken om de nacht door te komen.
Ja is wel een beetje teveel van het goedequote:Op maandag 30 december 2024 21:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik neem ook meestal de trap in plaats van de lift, maar geen 70 verdiepingen op en neer
Hoeveel van je oude baan heb je kunnen hergebruiken?quote:Op maandag 30 december 2024 21:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb een halve zolderkamer in gebruik... baan is nog niet af, maar dat zijn modelbanen zelden natuurlijk... ik zie mezelf ook nog wel een keer opnieuw beginnen met een grotere baan.
Het materieel, rails, de meeste huisjes, lantaarns en aansturing van wissels en de treinen. Maar verder is de oude baan helemaal afgebroken en ben ik weer vanaf nul begonnen. Wel iets groter dan toenquote:Op maandag 30 december 2024 21:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoeveel van je oude baan heb je kunnen hergebruiken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Ah. Dat is dan weer wel nice.quote:Op maandag 30 december 2024 21:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het materieel, rails, de meeste huisjes, lantaarns en aansturing van wissels en de treinen. Maar verder is de oude baan helemaal afgebroken en ben ik weer vanaf nul begonnen. Wel iets groter dan toen.
quote:Op maandag 30 december 2024 21:47 schreef DeZwabber het volgende:
Ja, je bent inderdaad een sukkelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stuur haar op 1 januari een berichtje
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
go for itquote:Op maandag 30 december 2024 21:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ah. Dat is dan weer wel nice.En stiekem is het bouwen toch het leukse deel.
Neem nog een oliebol.quote:Op maandag 30 december 2024 21:50 schreef mschol het volgende:
ohja.. eten moest ik regelen.. euhm...
ja lego is lastig eten iddquote:Op maandag 30 december 2024 21:50 schreef mschol het volgende:
ohja.. eten moest ik regelen.. euhm...
Geen mooie overzichtenquote:Op maandag 30 december 2024 21:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
In dit topic staan er wel een paar.
HOB / Modelspoor, deel X
Ja, dat klopt wel. Een paar jaar geleden flinke vorderingen gemaakt, maar sindsdien af en toe bouwen en verder vooral rijden met de treinen of onderhoud plegen aan het materieel.quote:Op maandag 30 december 2024 21:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ah. Dat is dan weer wel nice.En stiekem is het bouwen toch het leukse deel.
Ik ben zo veelzijdig.quote:
Ja misschien maar beter. Ik nam me steeds voor "Later dit jaar, als ik wat minder in de stress zit met alle andere dingen." Maar het jaar is nu voorbij en minder werd de stress niet.quote:Stuur haar op 1 januari een berichtje
quote:Op maandag 30 december 2024 21:49 schreef Recce het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Uhm... dat klinkt niet goed of is het gewoon een periode?quote:Op maandag 30 december 2024 17:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of gehoor. Maar ze is traaaaaag.
3 wat? Oliebollen?quote:
Is wel waarheid.quote:Op maandag 30 december 2024 18:04 schreef rival het volgende:
[..]
“Ik reed op de linkerbaan en toen ik op het allerlaatste moment de afrit wilde pakken gebeurde er iets onverwachts op 1 van de rechterbanen en ik ga natuurlijk niet bovenop me rem staan en de rest tot last zijn”
Twijfelde even of het pakketjes moesten zijnquote:
Oke boomer.quote:Op maandag 30 december 2024 21:58 schreef Ama het volgende:
Oke kappen graag nu buiten met dat vuurwerk.
Nee.quote:Op maandag 30 december 2024 21:58 schreef Ama het volgende:
Ja ik heb een wekker gezet voor morgen maar ik vermoed dat het helemaal niet nodig is en dat ik wel eerder wakker ben.quote:Op maandag 30 december 2024 22:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als ik het zo hoor buiten, is het vandaag al de 31e.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je weer uit aan het stellen?quote:Op maandag 30 december 2024 22:01 schreef Nattekat het volgende:
Wtf, die nachttrein is begin juni al niet meer beschikbaar.
En ik kan 1 januari pas de terugreis boeken, 2 dagen wachten
Laatste tijd vooral pakketpunt voor de buren.quote:Op maandag 30 december 2024 21:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Twijfelde even of het pakketjes moesten zijn
Heb je ook weer een goede daad gedaanquote:Op maandag 30 december 2024 22:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Laatste tijd vooral pakketpunt voor de buren.
Wat heb je besteld?quote:Op maandag 30 december 2024 22:03 schreef mschol het volgende:
eten besteld.. eens kijken of dit wat is
Overzicht genoeg zo?quote:
Nee, ze laten je maar 6 maanden van tevoren boeken, dus ik moet wachten tot m'n terugreis ook beschikbaar is.quote:Op maandag 30 december 2024 22:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je weer uit aan het stellen?
quote:Op maandag 30 december 2024 22:01 schreef DaMart het volgende:
[..]Hier ben ik ook een ster in. Meestal klikt het dan tussen de vijf á tien jaar later op een willekeurig moment ineens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
[..]Gergi snapt die hints ook niet. Hij heeft het ook helemaal niet door elke keer als vrouwen met 'm flirten. Zelfs als ze hun telefoonnummer gevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Achteraf mijn geluk geweest, anders was ie vast al bezet geweest toen ik 'm leerde kennen
![]()
Zo ben ikquote:Op maandag 30 december 2024 22:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je ook weer een goede daad gedaan
Oeh, klinkt goedquote:
wat voor hobby?quote:Op maandag 30 december 2024 22:05 schreef Nattekat het volgende:
Dit is echt zo'n hobby die ik maar niet kan begrijpen
Alleen sta ik er nu wel tegenwoordig op dat ze een briefje door de brievenbus gooien van de buren, want anders zit ik weer zo 2 weken tegen een pakket in de gang aan te kijken. Daar heb ik geen zin in.quote:
even expres vuurwerk afsteken in Drenthe, vooral emmenquote:Op maandag 30 december 2024 21:58 schreef Ama het volgende:
*gooit een cobra'tjequote:Op maandag 30 december 2024 21:58 schreef Ama het volgende:
En wat voor kip precies, gefrituurd of in een soort schotel ? En wat erbij?quote:Op maandag 30 december 2024 22:06 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben benieuwd, nog nooit besteld daar
Oh ik zet het gewoon bij de buren voor de deur als ik zie dat ze thuis zijn en bel aan, dan ben ik er vanafquote:Op maandag 30 december 2024 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alleen sta ik er nu wel tegenwoordig op dat ze een briefje door de brievenbus gooien van de buren, want anders zit ik weer zo 2 weken tegen een pakket in de gang aan te kijken. Daar heb ik geen zin in.
quote:Op maandag 30 december 2024 21:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier is het praktisch altijd dezelfde buurman die graag allerlei dingen in elkaar knutselt.quote:Op maandag 30 december 2024 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alleen sta ik er nu wel tegenwoordig op dat ze een briefje door de brievenbus gooien van de buren, want anders zit ik weer zo 2 weken tegen een pakket in de gang aan te kijken. Daar heb ik geen zin in.
quote:Op maandag 30 december 2024 22:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
even expres vuurwerk afsteken in Drenthe, vooral emmen
Wat zijn jullie toch aardig.quote:
Ik las laatst dat iemand zo'n handen eraf had geknald en was overleden toen hij een cobra door de brievenbus van iemand wilde gooien.quote:
Naar?quote:Op maandag 30 december 2024 22:01 schreef Nattekat het volgende:
Wtf, die nachttrein is begin juni al niet meer beschikbaar.
En ik kan 1 januari pas de terugreis boeken, 2 dagen wachten
chicken wrap met honing mosterd saus..quote:Op maandag 30 december 2024 22:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En wat voor kip precies, gefrituurd of in een soort schotel ? En wat erbij?
Ja, dat doe ik ook vaak, maar zo'n briefje kan geen kwaad.quote:Op maandag 30 december 2024 22:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik zet het gewoon bij de buren voor de deur als ik zie dat ze thuis zijn en bel aan, dan ben ik er vanaf
Brandende lont erin en keihard wegrennen.quote:Op maandag 30 december 2024 22:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik zet het gewoon bij de buren voor de deur als ik zie dat ze thuis zijn en bel aan, dan ben ik er vanaf
Nou ja zeg.quote:Op maandag 30 december 2024 22:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Brandende lont erin en keihard wegrennen.
Pun intended?quote:Op maandag 30 december 2024 22:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik las laatst dat iemand zo'n handen eraf had geknald en was overleden toen hij een cobra door de brievenbus van iemand wilde gooien.
Niet zo'n handige actie.
1 ding scheelt: ik doe dat alleen virtueel..quote:
Wat ben je baldadig zeg Budaquote:Op maandag 30 december 2024 22:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Brandende lont erin en keihard wegrennen.
Oehhhh curly friesquote:Op maandag 30 december 2024 22:08 schreef mschol het volgende:
[..]
chicken wrap met honing mosterd saus..
met twister patat erbij
Ja, duhquote:
quote:Op maandag 30 december 2024 22:07 schreef Recce het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Misschien een vlaagje midlifecrisisquote:Op maandag 30 december 2024 22:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat ben je baldadig zeg BudaWordt nog wat morgenavond
Je bent een rund...quote:Op maandag 30 december 2024 22:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik las laatst dat iemand zo'n handen eraf had geknald en was overleden toen hij een cobra door de brievenbus van iemand wilde gooien.
Niet zo'n handige actie.
Mijn vrouw is ook blij dat ik die hints niet snel oppikte bij anderenquote:Op maandag 30 december 2024 22:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gergi snapt die hints ook niet. Hij heeft het ook helemaal niet door elke keer als vrouwen met 'm flirten. Zelfs als ze hun telefoonnummer gevenAchteraf mijn geluk geweest, anders was ie vast al bezet geweest toen ik 'm leerde kennen
Heb je de Budabolide al ingeruild voor een cabrio? Wel een uitstekende timing, qua weer, maar goedquote:Op maandag 30 december 2024 22:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien een vlaagje midlifecrisis
Nou ik hoef ze ook niet direct te zien en ik steek geen vuurwerk afquote:Op maandag 30 december 2024 22:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je bent een rund...
Die reclames moeten weer terug op tv. Of kunnen de jonge tere zieltjes niet tegen die beelden?
Misschien ook een neuspiercing laten zetten danquote:Op maandag 30 december 2024 22:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien een vlaagje midlifecrisis
Treinreizen is enkel nog voor de rijken!quote:Op maandag 30 december 2024 22:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met ÖBB?
Paar jaar geleden gedaan. Maar die tickets zijn inmiddels absurd duur geworden.
Dat snap ik dan weer welquote:Op maandag 30 december 2024 22:12 schreef mschol het volgende:
[..]
aha, naja ik snap het wel maar zit zelf natuurlijk in de lego
Hotpants aan en gaanquote:Op maandag 30 december 2024 22:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien ook een neuspiercing laten zetten dan
Sire heeft de campagne ooit aan bureau Halt overgedragen. Ik weet niet of die het nog steeds doen. Maar in de bioscoop kreeg ik laatst wel reclames van iemand die een oog miste door vuurwerk, dat was dan een reclame voor het dragen van een vuurwerkbril.quote:Op maandag 30 december 2024 22:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je bent een rund...
Die reclames moeten weer terug op tv. Of kunnen de jonge tere zieltjes niet tegen die beelden?
Nee, dat lijkt me echt niksquote:Op maandag 30 december 2024 22:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je de Budabolide al ingeruild voor een cabrio? Wel een uitstekende timing, qua weer, maar goed
Buda met een neuspiercing. Dan moeten we snel een nieuwe vreetmeet regelen.quote:Op maandag 30 december 2024 22:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:
Ik vind een Porsche vaak toch lelijk, niet dat ik zulke auto's kan betalen, maar alsnog.quote:Op maandag 30 december 2024 22:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt me echt niks
Porsche (inclusief velg) doet me ook niks.
Mijn reukorgaan valt al voldoende opquote:Op maandag 30 december 2024 22:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou je die wel willen zien?quote:Op maandag 30 december 2024 22:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Buda met een neuspiercing. Dan moeten we snel een nieuwe vreetmeet regelen.
[..]Zoiets heb ik ook wel eens gehad, stond ik met een meisje waar ik al wel verliefd op was samen op een boot. Was een schoolreisje en alle klasgenoten gingen snel naar binnen en toen stonden we samen op het dek. Kwam ze tegen me aan staan 'koud hier he', en toen zei ik met mijn domme kop iets van 'ja wat een kutweer, ik ga naar binnen'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Je kan beter vragen wat ik er wel aan snapquote:
Die hobby's zijn te combineren. Mijn zoontje heeft voor kerst een Legotrein gekregen. Ding reed gisteren bijna in volle vaart de trap af toen ik per ongeluk de controller aanraakte terwijl ik de rails neerlegde in zijn kamerquote:Op maandag 30 december 2024 22:12 schreef mschol het volgende:
[..]
aha, naja ik snap het wel maar zit zelf natuurlijk in de lego
Precies dezelfde tafelindeling aanhouden.quote:Op maandag 30 december 2024 22:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou je die wel willen zien?
Navelpiercing en crop top bij de hot pants dan maar. Er zit niks anders op.quote:Op maandag 30 december 2024 22:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn reukorgaan valt al voldoende op
Inclusief shinkansen?quote:Op maandag 30 december 2024 22:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Treinreizen is enkel nog voor de rijken!
Wat gaf dan uiteindelijk de doorslag?quote:Op maandag 30 december 2024 22:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn vrouw is ook blij dat ik die hints niet snel oppikte bij anderen.
Die tafelindeling was wel legendarischquote:Op maandag 30 december 2024 22:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Precies dezelfde tafelindeling aanhouden.
Dat is de voornaamste reden dat je er geen hebt.quote:Op maandag 30 december 2024 22:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind een Porsche vaak toch lelijk, niet dat ik zulke auto's kan betalen, maar alsnog.
quote:Op maandag 30 december 2024 22:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook wel eens gehad, stond ik met een meisje waar ik al wel verliefd op was samen op een boot. Was een schoolreisje en alle klasgenoten gingen snel naar binnen en toen stonden we samen op het dek. Kwam ze tegen me aan staan 'koud hier he', en toen zei ik met mijn domme kop iets van 'ja wat een kutweer, ik ga naar binnen'
als mij zo'n situatie al zou overkomen zou dat exact mijn reactie zijnquote:Op maandag 30 december 2024 22:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook wel eens gehad, stond ik met een meisje waar ik al wel verliefd op was samen op een boot. Was een schoolreisje en alle klasgenoten gingen snel naar binnen en toen stonden we samen op het dek. Kwam ze tegen me aan staan 'koud hier he', en toen zei ik met mijn domme kop iets van 'ja wat een kutweer, ik ga naar binnen'
quote:
Naast de landschapsarchitectuur op kleine schaal, komt er natuurlijk ook techniek bij kijken, met name bij onderhoud en verhelpen van storingen. En het is gewoon leuk om de treinen te laten rijdenquote:Op maandag 30 december 2024 22:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je kan beter vragen wat ik er wel aan snap
Het bouwaspect is dat. Maar als het er eenmaal is allemaal ben je me kwijt
Ja nee, eerder die tweede reden en ook geen Tesla of een Polestarquote:Op maandag 30 december 2024 22:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is de voornaamste reden dat je er geen hebt.
Ik denk dat het toch geen midlifecrisis is, Kwiwi.quote:Op maandag 30 december 2024 22:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Navelpiercing en crop top bij de hot pants dan maar. Er zit niks anders op.
Ik ben aan het twijfelen om een bakje kwark te eten; of toch maar party-snacks in de oven.quote:Op maandag 30 december 2024 22:17 schreef Nattekat het volgende:
Kut, ik ben kwark vergeten in de chaos vanmiddag
Dat wordt verhongeren.
Ik heb moeite met uit lage auto's stappen #OmaLifequote:Op maandag 30 december 2024 22:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind een Porsche vaak toch lelijk, niet dat ik zulke auto's kan betalen, maar alsnog.
High heels?quote:Op maandag 30 december 2024 22:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Navelpiercing en crop top bij de hot pants dan maar. Er zit niks anders op.
Aahhhhhquote:Op maandag 30 december 2024 22:17 schreef Nattekat het volgende:
Kut, ik ben kwark vergeten in de chaos vanmiddag
Dat wordt verhongeren.
Prima hoorquote:Op maandag 30 december 2024 22:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Dr_Flash hoe gaat het bij het darten?
quote:Op maandag 30 december 2024 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
zou godverdomme wat zijn zeg. 17 Nederlanders aan de start en de enige die de QF haalt speelt voor Zweden
Nou daar was je snel van genezen.quote:Op maandag 30 december 2024 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat het toch geen midlifecrisis is, Kwiwi.
Ik had mijn treinen laten zienquote:Op maandag 30 december 2024 22:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat gaf dan uiteindelijk de doorslag?
Nou, ik geloof niet dat je dan met mij moet mee rijden, want ik krijg ook altijd te horen dat mijn schoen veel te laag is, gevolgd door veel gemopper.quote:Op maandag 30 december 2024 22:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb moeite met uit lage auto's stappen #OmaLife
quote:Op maandag 30 december 2024 22:19 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kan ook. Lekker van 19:00 tot 9:00 in zo'n kutstoel zitten. Kan je beter het vliegtuig naar LA pakken.
#LA2028
jawel nu weer wel.quote:Op maandag 30 december 2024 22:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Onze van Gerwen gaat dit potje toch wel winnen?
ook na diverse crashes?quote:Op maandag 30 december 2024 22:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik vlieg sowieso liever dan dat ik trein, maar dat komt omdat ik vliegen nou eenmaal heel erg leuk vind
Of 20 uur in een Flixbus, voor als je eens echt iets te klagen wilt hebben.quote:Op maandag 30 december 2024 22:19 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kan ook. Lekker van 19:00 tot 9:00 in zo'n kutstoel zitten. Kan je beter het vliegtuig naar LA pakken.
#LA2028
Ik heb ook auto met hoge instap uitgekozen.quote:Op maandag 30 december 2024 22:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb moeite met uit lage auto's stappen #OmaLife
Jij hebt die keuze tenminste. Ik moet nu naar de Macquote:Op maandag 30 december 2024 22:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben aan het twijfelen om een bakje kwark te eten; of toch maar party-snacks in de oven.
als het 30 graden is en de airco van de bus stuk is.quote:Op maandag 30 december 2024 22:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of 20 uur in een Flixbus, voor als je eens echt iets te klagen wilt hebben.
ooit 1x naar parijs geweest in de bus.. het is dat ik niet de financieen had om last minute een trein terug te boeken, anders had ik dat gedaanquote:Op maandag 30 december 2024 22:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Na die rit van Parijs naar Amsterdam ben ik al helemaal genezen daarvanquote:Op maandag 30 december 2024 22:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
was op top2000quote:Op maandag 30 december 2024 22:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
?
Kan beter op het dak gaan zitten, kan ik er lekker makkelijk afglijden bij aankomstquote:Op maandag 30 december 2024 22:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, ik geloof niet dat je dan met mij moet mee rijden, want ik krijg ook altijd te horen dat mijn schoen veel te laag is, gevolgd door veel gemopper.![]()
Ja sorry dat ik geen verhoogde pausmobiel heb.
Ja, lekker boeiend, je kunt er toch niets aan doen als je neerstort.quote:
thats the spiritquote:Op maandag 30 december 2024 22:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, lekker boeiend, je kunt er toch niets aan doen als je neerstort.
Kan je niet een glijbaantje meenemen?quote:Op maandag 30 december 2024 22:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kan beter op het dak gaan zitten, kan ik er lekker makkelijk afglijden bij aankomst![]()
Iedereen hoort me ook altijd kreunen en steunen als ik uit de cabrio moet stappen. En dan krijg ik commentaar(!). "Zo'n elegante auto, en moet je nou kijken hoe jij eruit stapt, dat ziet er toch niet uit". Ik rol er inderdaad ook half uit
Nice. Nice.quote:
Ik vind dit 100x beter dan vliegen. Lekker 20 minuten van tevoren aankomen in Amsterdam, een bedje uitzoeken en bijna de hele rit slapen en relatief uitgerust op bestemming aan komen.quote:Op maandag 30 december 2024 22:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik vlieg sowieso liever dan dat ik trein, maar dat komt omdat ik vliegen nou eenmaal heel erg leuk vind
Of als je wel moet zitten op de wc omdat het hokje te laag en te krap is je en in het schemerdonker niet ziet dat de bril ondergeplast is.quote:Op maandag 30 december 2024 22:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
als het 30 graden is en de airco van de bus stuk is.
We zijn nu op de leeftijd dat we voor comfort kiezen CEquote:Op maandag 30 december 2024 22:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb ook auto met hoge instap uitgekozen.
*klimt via dakraam naar binnen*quote:Op maandag 30 december 2024 22:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb ook auto met hoge instap uitgekozen.
Zou wel zo'n glijbaantje als in een vliegtuig willen. Dat je aan een touwtje trekt en *poef!*.quote:Op maandag 30 december 2024 22:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan je niet een glijbaantje meenemen?
Ze was gewoon duidelijk... ik hoefde dus niet echt iets te ontcijferenquote:Op maandag 30 december 2024 22:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nice. Nice.
Maar wat was de hint die je deed beseffen wat de bedoeling was hier?
Ik zie het bij mij al gebeuren. "Oh, wil je een keertje mee de donkere kamer in, ja hoor?" en dan twee uur lang fotoprints maken.
quote:Op maandag 30 december 2024 22:22 schreef mschol het volgende:
[..]
ooit 1x naar parijs geweest in de bus.. het is dat ik niet de financieen had om last minute een trein terug te boeken, anders had ik dat gedaan
Ritje van Krakow naar Budapest duurde 6 uur en was niet voor herhaling vatbaar.quote:Op maandag 30 december 2024 22:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Na die rit van Parijs naar Amsterdam ben ik al helemaal genezen daarvan
Nooit meer. En dat was slechts 6 uur.
Ik zou alsnog gaan vliegenquote:Op maandag 30 december 2024 22:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind dit 100x beter dan vliegen. Lekker 20 minuten van tevoren aankomen in Amsterdam, een bedje uitzoeken en bijna de hele rit slapen en relatief uitgerust op bestemming aan komen.
De vlucht zou om 7:00 's ochtends vertrekken van Schiphol. Reken dan voor de grap maar uit hoe laat mijn wekker dan moet gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |