SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Ja is goed. Alleen is het idee van kraken wel dat het leeg staat. 🤔quote:Op maandag 30 december 2024 19:25 schreef EttovanBelgie het volgende: [..] zullen we Dimmy's barbiepaleis kraken?
Zetten we haar eerst buitenquote:Op maandag 30 december 2024 19:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja is goed. Alleen is het idee van kraken wel dat het leeg staat. 🤔
Nee geen lijst vandaag, chinees is dicht op maandagquote:
Met complete inboedel?quote:Op maandag 30 december 2024 19:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zetten we haar eerst buiten
56quote:Op maandag 30 december 2024 19:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hoeveel a4tjes heb je inmiddels van je lijst met aleeen mijn naam erop? Etto
Zo weinig.quote:
quote:Op maandag 30 december 2024 19:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zo weinig.
mmm Ik moet dus beter mijn best doen
dat ben jijquote:Op maandag 30 december 2024 19:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh had eerder 56 boeken aan papierwerk verwacht.
Maar wel met je penis enteren?quote:Op maandag 30 december 2024 19:37 schreef Karzai het volgende:
mijn excuus nog etto ik zal jouw lieve vlinder uiteraard nooit met een vinger aanraken
its coolquote:Op maandag 30 december 2024 19:37 schreef Karzai het volgende:
mijn excuus nog etto ik zal jouw lieve vlinder uiteraard nooit met een vinger aanraken
trouwes...quote:
mijn penis is helaas een andere entiteit, nee natuurlijk nietquote:Op maandag 30 december 2024 19:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar wel met je penis enteren?
Top2000 uurlijstje?quote:Op maandag 30 december 2024 19:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee geen lijst vandaag, chinees is dicht op maandag
Ja geduld, we zijn nog niet klaar met dit uurquote:
Absolute schoonheid.quote:Op maandag 30 december 2024 19:46 schreef Karzai het volgende:
geen idee hoe die hele vlinder eruit ziet, maar etto zit hier ons ook een beetje te fucken heur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |