SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Ja is goed. Alleen is het idee van kraken wel dat het leeg staat. 🤔quote:Op maandag 30 december 2024 19:25 schreef EttovanBelgie het volgende: [..] zullen we Dimmy's barbiepaleis kraken?
Zetten we haar eerst buitenquote:Op maandag 30 december 2024 19:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja is goed. Alleen is het idee van kraken wel dat het leeg staat. 🤔
Nee geen lijst vandaag, chinees is dicht op maandagquote:
Met complete inboedel?quote:Op maandag 30 december 2024 19:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zetten we haar eerst buiten
56quote:Op maandag 30 december 2024 19:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hoeveel a4tjes heb je inmiddels van je lijst met aleeen mijn naam erop? Etto
Zo weinig.quote:
quote:Op maandag 30 december 2024 19:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zo weinig.
mmm Ik moet dus beter mijn best doen
dat ben jijquote:Op maandag 30 december 2024 19:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh had eerder 56 boeken aan papierwerk verwacht.
Maar wel met je penis enteren?quote:Op maandag 30 december 2024 19:37 schreef Karzai het volgende:
mijn excuus nog etto ik zal jouw lieve vlinder uiteraard nooit met een vinger aanraken
its coolquote:Op maandag 30 december 2024 19:37 schreef Karzai het volgende:
mijn excuus nog etto ik zal jouw lieve vlinder uiteraard nooit met een vinger aanraken
trouwes...quote:
mijn penis is helaas een andere entiteit, nee natuurlijk nietquote:Op maandag 30 december 2024 19:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar wel met je penis enteren?
Top2000 uurlijstje?quote:Op maandag 30 december 2024 19:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee geen lijst vandaag, chinees is dicht op maandag
Ja geduld, we zijn nog niet klaar met dit uurquote:
Absolute schoonheid.quote:Op maandag 30 december 2024 19:46 schreef Karzai het volgende:
geen idee hoe die hele vlinder eruit ziet, maar etto zit hier ons ook een beetje te fucken heur
Ik zal het meteen even noteren.quote:Op maandag 30 december 2024 19:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
trouwes...
is het 'waaaaaauw' of 'woooooooooow'.
Hoe spreken we wow uit hier
....maar is het waaaaaaaaaaaaaauw of woooooooooooooooooooooow?quote:
Het zijn van die opwellingen van dingen die ik al jaren wil proberen en dan ineens terugkomen. De afgelopen weken ging het van foto's maken en weer in de doka foto's willen vergroten, m'n synthesizerkast uitbreiden, beginnen met een modelbaan te bouwen, en met latex willen knutselen.quote:Op maandag 30 december 2024 19:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vroeg gepiekt![]()
Tss, verzin dan ook iets wat wél kan!
Wat wil je allemaal maken?
Dat tweedequote:Op maandag 30 december 2024 19:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
....maar is het waaaaaaaaaaaaaauw of woooooooooooooooooooooow?
Zo komt die fusiereactor op zolder nooit af.quote:Op maandag 30 december 2024 19:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het zijn van die opwellingen van dingen die ik al jaren wil proberen en dan ineens terugkomen. De afgelopen weken ging het van foto's maken en weer in de doka foto's willen vergroten, m'n synthesizerkast uitbreiden, beginnen met een modelbaan te bouwen, en met latex willen knutselen.
Hopeloos.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 30 december 2024 19:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
....
dus zo van wooooooooooooooooooow.... met een o?
quote:Op maandag 30 december 2024 19:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
....
dus zo van wooooooooooooooooooow.... met een o?
Een Farnsworth fusor staat wel nog op de lijst om ooit te maken. Die zijn niet zo ingewikkeld.quote:Op maandag 30 december 2024 19:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo komt die fusiereactor op zolder nooit af.
Waarom kan met latex knutselen niet? En wat maak je daar dan van?quote:Op maandag 30 december 2024 19:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het zijn van die opwellingen van dingen die ik al jaren wil proberen en dan ineens terugkomen. De afgelopen weken ging het van foto's maken en weer in de doka foto's willen vergroten, m'n synthesizerkast uitbreiden, beginnen met een modelbaan te bouwen, en met latex willen knutselen.
Hopeloos.
heb het altijd als waaaaaaaaaaaaauw gelezen.quote:
quote:Op maandag 30 december 2024 20:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een Farnsworth fusor staat wel nog op de lijst om ooit te maken. Die zijn niet zo ingewikkeld.
Vind het knap dat je al die dingen juist gewoon doetquote:Op maandag 30 december 2024 19:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hopeloos.
Nou ja. Dit waren dan weer specifiek dingen die ik nu niet kan doen, vanwege uiteenlopende redenen.quote:Op maandag 30 december 2024 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind het knap dat je al die dingen juist gewoon doetIk heb vaak zat dat ik dingen bedenk die ik wil gaan doen maar waar nooit wat van terecht komt
En, hoe staat het met de modelbaan?quote:Op maandag 30 december 2024 19:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hopeloos.
Ik heb gisteren een plank opgehangen die ik 11 jaar geleden al wilde ophangenquote:Op maandag 30 december 2024 20:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou ja. Dit waren dan weer specifiek dingen die ik nu niet kan doen, vanwege uiteenlopende redenen.
Ben trots op je.quote:Op maandag 30 december 2024 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een plank opgehangen die ik 11 jaar geleden al wilde ophangen
Beter laat dan nooit, toch.quote:Op maandag 30 december 2024 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo te zien heb ik alles liggen om dat te maken incl vacuumpomp en manometer.quote:Op maandag 30 december 2024 20:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een Farnsworth fusor staat wel nog op de lijst om ooit te maken. Die zijn niet zo ingewikkeld.
Goed bezigquote:Op maandag 30 december 2024 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kleding ennzo. Maar dat ga ik niet aan de keukentafel doen met mijn moeder in huis.quote:Op maandag 30 december 2024 20:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom kan met latex knutselen niet? En wat maak je daar dan van?
quote:Ik heb ook een hele lijst van dingen die ik nog wil maken. Maar het meeste is van hout, en dan moet ik gergi eerst zo ver krijgen om al het hout te zagen. 'Kan' het niet zelf, snij met messen al constant in m'n vingers dus de electrische zagen mag ik niet aanraken![]()
Ik kan de beste maken om een reden die ik niet niet ga vertellen.quote:Op maandag 30 december 2024 20:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zo te zien heb ik alles liggen om dat te maken incl vacuumpomp en manometer.
Ja en gewoon elke keer weer een ander smoesje verzinnen om het uit te stellenquote:Op maandag 30 december 2024 20:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Goed bezigEr zijn hier in huis ook een paar dingen die al 2.5 jaar gedaan moeten worden.. maar uiteindelijk zie je het niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |