Als je ooit een vrouw hebt hang je minimaal 10 plankjes per week op, zo werkt de wereld nu eenmaal.quote:Op maandag 30 december 2024 20:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en gewoon elke keer weer een ander smoesje verzinnen om het uit te stellen'heb niet de juiste boor' 'moet ik eerst schroeven halen' 'moet ik de plaat op maat zagen' etc.
Ik nog beter om meerdere redenen die ik niet eens kan vertellen.quote:Op maandag 30 december 2024 20:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kan de beste maken om een reden die ik niet niet ga vertellen.
Ze zijn niet moeilijk. Wel redelijk flinke dc hoogspanning, maar als je weet hoe dat moet is het ook niet heel spannend. Whehe.quote:Op maandag 30 december 2024 20:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zo te zien heb ik alles liggen om dat te maken incl vacuumpomp en manometer.
is dat een Techwood IF 22883?quote:Op maandag 30 december 2024 20:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Good news everyone!
[ afbeelding ]
Het ziet er spectaculair uit. Alleen daarom al.
Ja het neemt inderdaad veel ruimte in beslag. Wij doen dat meestal in de garage, of in de tuin als het niet zo koud is. Maar met al het zaagsel dat vervolgens overal ligt is de woonkamer sowieso niet echt ideaal neequote:Op maandag 30 december 2024 20:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kleding ennzo. Maar dat ga ik niet aan de keukentafel doen met mijn moeder in huis.En zelf hoef ik het niet aan te doen, dus heb er toch geen employ voor nu.
[..]
Ik deed vroeger veel meer houtbewerking. Staat nu ook allemaal stil. Heb er eigenlijk een werkplaatsje voor nodig, het neemt al snel meerdere dagen de woonkamer in beslag. En echt fijn is het niet voor m'n moeder.
Nee het zaag en freeswerk doe ik ook buiten hoorquote:Op maandag 30 december 2024 20:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja het neemt inderdaad veel ruimte in beslag. Wij doen dat meestal in de garage, of in de tuin als het niet zo koud is. Maar met al het zaagsel dat vervolgens overal ligt is de woonkamer sowieso niet echt ideaal nee
quote:Op maandag 30 december 2024 20:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee het zaag en freeswerk doe ik ook buiten hoorMaar toen ik de meubels voor m'n slaapkamer aan het bouwen was stond er soms zo een paar dagen een kast te drogen op schragen.
Ik heb mijn verwachtingen bijgeschaald.quote:Op maandag 30 december 2024 20:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
En, hoe staat het met de modelbaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op maandag 30 december 2024 20:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb mijn verwachtingen bijgeschaald.
Naar Z.LeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Wel een schaal om meer modelbaan in de beschikbare ruimte te krijgen dan ik heb met H0.
Veel plezierquote:Op maandag 30 december 2024 20:44 schreef liesje1979 het volgende:
Whiiiiiih even wat eten en dan rustig aan op de fiets stappen, onderweg nog een fles wijn halen en dan naar het vreugdevuur. Superveel zin in.
Thanks! Was vanochtend al met de kinderen van mijn werk even gaan kijken bij duindorp. Dat was al tof.quote:
Ja ik koester hoop dat ik volgend jaar tijd heb om een baantje in een bureaublad in te bouwen.quote:Op maandag 30 december 2024 20:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Leuk.
Wel een schaal om meer modelbaan in de beschikbare ruimte te krijgen dan ik heb met H0.
in ssssssssnurken?quote:
Die komt toch volgend jaar pas uit?quote:Op maandag 30 december 2024 20:58 schreef Haags het volgende:
de Karate kid film met Jackie Chan is het gewoon even net niet hé, mensen
Je hebt er ook eentje uit het jaar 20 eh... 08 of zo.quote:Op maandag 30 december 2024 20:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die komt toch volgend jaar pas uit?
Oh die heb ik volgens mij nooit gezien, of in ieder geval niet onthouden danquote:Op maandag 30 december 2024 21:00 schreef Haags het volgende:
[..]
Je hebt er ook eentje uit het jaar 20 eh... 08 of zo.
Is ook met Jaden Smith.quote:Op maandag 30 december 2024 21:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh die heb ik volgens mij nooit gezien, of in ieder geval niet onthouden dan
Hm, mijn lokale super was vanmiddag een oorlogsgebied. Heb het er nog nooit zo druk meegemaakt.quote:Op maandag 30 december 2024 20:55 schreef LTVDK het volgende:
Was wel een goed moment om nu nog even boodschappen te doen, heerlijk uitgestorven zo'n supermarkt in een dorp 's avonds, behalve dan dat je struikelt over de vakkenvullers
Jaden Smithquote:Op maandag 30 december 2024 21:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Is ook met Jaden Smith.
Hij is nu op rtl7.
Ik was vanmiddag bij de Dirk en AH in Budadorp, had ook een soort gazastrook verwacht, zeker bij de Dirk, maar het was hartstikke rustig voor daar. Ze hadden alleen de helft van de dingen die ik zocht niet dus kon ik net alsnog hier naar de AHquote:Op maandag 30 december 2024 21:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hm, mijn lokale super was vanmiddag een oorlogsgebied. Heb het er nog nooit zo druk meegemaakt.
*Sluit lening af voor verwarming.quote:Op maandag 30 december 2024 19:59 schreef UitStraling het volgende:
Extreem koud winterweer "de kleine ijstijd" vanaf 14-1, half januari ijskoude verwacht, Nederlanders bereid U zelve goed voor.
IT GIET OAN!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |