SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: DRT / PDC WK 2025 - Het voorspelspel #1:
Nostradamus: DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #1
Pick'em: DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen #1
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.
NEGENTJES:
Bekijk deze YouTube-video
Mijn schoonmoeder is niet zo van het koken, dus eerste kerstdag gourmetten. Ach. Het gaat om de gezelligheid.quote:Op maandag 23 december 2024 16:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
En dan ligt het vlees op de gourmet. Ja ik zit vol hoor
ERbij he, erbij. Met kruidenboter. En niet voordat het vlees er is want dan vreet je jezelf idd te vol met brood.quote:
Na het gourmetten steek je je schoonmoeder in brand of dat niet?quote:Op maandag 23 december 2024 16:53 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder is niet zo van het koken, dus eerste kerstdag gourmetten. Ach. Het gaat om de gezelligheid.
Dus je wordt dubbel genaaid?quote:Op maandag 23 december 2024 16:53 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder is niet zo van het koken, dus eerste kerstdag gourmetten. Ach. Het gaat om de gezelligheid.
Dat zou wel een verassing zijn.quote:Op maandag 23 december 2024 16:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Na het gourmetten steek je je schoonmoeder in brand of dat niet?
Ik deel het brood altijd uit. Zo voel ik mij eens p jaar Jezus himselfquote:Op maandag 23 december 2024 16:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
ERbij he, erbij. Met kruidenboter. En niet voordat het vlees er is want dan vreet je jezelf idd te vol met brood.
Nee hoor, het is een lieve vrouwquote:Op maandag 23 december 2024 16:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dus je wordt dubbel genaaid?
Als er maar wijn bij is ook dan.quote:Op maandag 23 december 2024 16:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik deel het brood altijd uit. Zo voel ik mij eens p jaar Jezus himself
Ongeloofwaardig genotquote:Op maandag 23 december 2024 16:54 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Nee hoor, het is een lieve vrouw
Deze?quote:Op maandag 23 december 2024 16:39 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat dit gifje van een schaarsgeklede dartende dame het niet meer doet.
Uiteraard.quote:
Zijn wel sites voor denk ik.quote:Op maandag 23 december 2024 16:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Maak hier eens een .gif van bohhh
Heroine?quote:
In een winkelcentrum fokkenquote:Op maandag 23 december 2024 16:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben in een winkelcentrum
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
CUCKEDquote:Op maandag 23 december 2024 16:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Sta op de vrouw te wachten. Die zit ff te schijten
quote:Op maandag 23 december 2024 16:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben in een winkelcentrum
Pohhh lekker bezig kameraadquote:Op maandag 23 december 2024 16:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Even opslaan want over een uur verdwijnt deze link.
Die van mij wel. Ruften op de bank allesquote:Op maandag 23 december 2024 16:59 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Jij gelooft echt dat ze zit te schijten?
Vrouwen poepen niet!
Denk je dat moe poep dan al klaar is met schijten?quote:Op maandag 23 december 2024 16:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 december 2024 17:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk je dat moe poep dan al klaar is met schijten?
Die poept met kaarslicht en een kaasplankje.Duurt idd ffquote:Op maandag 23 december 2024 17:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk je dat moe poep dan al klaar is met schijten?
Flinke cokeneus. En ja die is er nogquote:Op maandag 23 december 2024 17:02 schreef Evangelion het volgende:
Is deze cutie (rechts) er nog
[ afbeelding ]
Welk ranzig mormel poept er in een winkelcentrum?quote:Op maandag 23 december 2024 16:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Sta op de vrouw te wachten. Die zit ff te schijten
Hij is nu al verdwenen.quote:Op maandag 23 december 2024 16:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ah ja, er stond binnen of over een uur ofzo.quote:
quote:
Ahh, dan kan dit wel eens zijn laatste zege zijn.quote:
We zijn bij zet 1.quote:Op maandag 23 december 2024 17:07 schreef WAvanBuren het volgende:
Ook Kleeten eruit. Wat een kut WK.
Dit vind ik een gezonde instelling.quote:
Tjaquote:Op maandag 23 december 2024 17:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Welk ranzig mormel poept er in een winkelcentrum?
GENOTquote:Op maandag 23 december 2024 17:07 schreef WAvanBuren het volgende:
Ook Kleeten eruit. Wat een kut WK.
Harvard Universityquote:Op maandag 23 december 2024 17:15 schreef WAvanBuren het volgende:
Oh ja, vanavond de nr. 5 van de wereld in actie… Chisnall.
Dat wordt de verrassing van dit WK.quote:Op maandag 23 december 2024 17:15 schreef WAvanBuren het volgende:
We zien het.quote:Op maandag 23 december 2024 17:08 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dit is gespeeld, Kleeten komt gewoon niet opdagen.
Dat gaat weer maximaal choken wordenquote:Op maandag 23 december 2024 17:15 schreef WAvanBuren het volgende:
Schouderkeilenquote:Op maandag 23 december 2024 17:17 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dat gaat weer maximaal choken worden
Kenners zeiden dit alquote:Op maandag 23 december 2024 17:17 schreef maxi-mus het volgende:
Vanavond wel echt een lekker programma.
Genotquote:Op maandag 23 december 2024 17:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tegen Evans, dat wordt ook een fijn tempo.
Ik had na een ontzettend druk weekend nog niet vooruit gekeken maar ik werd bijzonder blij van je terechte constatering ja.quote:
Die zal weer verschrikkelijk gaan schroeien in de kwartfinale, van Gerwen eruit knikkeren om vervolgens kansloos te verliezen van Ratajski of zo.quote:Op maandag 23 december 2024 17:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat wordt de verrassing van dit WK.
Of ja werd. Want nu ik het verklapt heb is het geen verrassing meer natuurlijk.
Dat hele toernooi boeit mij persoonlijk ook totaal niet meer.quote:Op maandag 23 december 2024 17:26 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik heb het helemaal gehad met dat gelul over de PL
Format is ook enorm kut geworden. Wat een uitmelking van bepaalde wedstrijden.quote:Op maandag 23 december 2024 17:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat hele toernooi boeit mij persoonlijk ook totaal niet meer.
Sinds de nieuwe opzet is er echt geen reet meer aan. En dat begon al met de challengers een paar jaar terugquote:Op maandag 23 december 2024 17:26 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik heb het helemaal gehad met dat gelul over de PL
quote:Op maandag 23 december 2024 14:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zocht de opkomst met paard, maar kan die niet vinden.
Dan heeft ie wat mij betreft zijn taak volbrachtquote:Op maandag 23 december 2024 17:19 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Die zal weer verschrikkelijk gaan schroeien in de kwartfinale, van Gerwen eruit knikkeren om vervolgens kansloos te verliezen van Ratajski of zo.
Hij had het er zelf nog over in het interview. Geen verdere reden, gewoon slecht gegooid.quote:Op maandag 23 december 2024 15:34 schreef maxi-mus het volgende:
Is er trouwens nog gevraagd naar die 1e 2 pijlen van set 2(?) van De Graaff gister? Ik kon niet alles volgen maar de eerste zat bijna in de bull en de volgende ook mijlenver van de tripple.
Zelden gezien op dit niveau.
Zonde, ik vond het oude systeem wel leuk, maar dit kan mij gestolen worden.quote:Op maandag 23 december 2024 17:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat hele toernooi boeit mij persoonlijk ook totaal niet meer.
quote:The least darts to score 1,000,001 by a team of eight men was 35,698 by Mickey Mansell, Mickey Taggart, Felix McBrearty, Daryl Gurney, Campbell Jackson, Ronan McMahon, Eamonn McGovern and Thomas Stoga (all UK) at The Weigh Inn Bar in Omagh, UK, from 21 to 23 August 2010. The attempt lasted more than 46 hours. Not attached due to size, but included with claim were scoresheets for all darts thrown and video of entire attempt.
Waarom hebben ze het überhaupt gewijzigd? Ik hoor weinig mensen die het nieuwe format leuker vinden. If it ain't broken, don't fix it.quote:Op maandag 23 december 2024 17:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zonde, ik vond het oude systeem wel leuk, maar dit kan mij gestolen worden.
Niet je eigen vlees hoop ik.quote:
Mensen vonden het saai dat je wedstrijden had die nergens over gingen en dat je geen soort van dagwinnaar had. Het is een beetje volgens Amerikaans principe. Maar los van dat zo’n systeem met extremen in Europa minder aanslaat, is het ook gewoon niet leuk dat je altijd dezelfde wedstrijden krijgt. Bovendien is door het schrappen van het promotie degradatie systeem alle druk onderin verdwenen. Zie je vijftien weken Wright direct verliezen, nou joepie.quote:Op maandag 23 december 2024 17:32 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Waarom hebben ze het überhaupt gewijzigd? Ik hoor weinig mensen die het nieuwe format leuker vinden. If it ain't broken, don't fix it.
Een tumorquote:Op maandag 23 december 2024 17:47 schreef Kopiko het volgende:
Mansell is als een hardnekkige niet te verwijderen wrat.
Je mag het gewoon een kankergezwel noemen hoor.quote:Op maandag 23 december 2024 17:47 schreef Kopiko het volgende:
Mansell is als een hardnekkige niet te verwijderen wrat.
Marco benadrukt nogal graag dat hij in een appgroep zit met allerlei callers en dat soort lui.quote:Op maandag 23 december 2024 17:47 schreef maxi-mus het volgende:
Dat gezeur over die caller en schrijvers altijd, ik neem aan dat die lui hun werk gewoon leuk vinden.
Ik vind Marco een vervelende man.quote:Op maandag 23 december 2024 17:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
Marco benadrukt nogal graag dat hij in een appgroep zit met allerlei callers en dat soort lui.
258?quote:Op maandag 23 december 2024 17:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
rare punten heeft die Mansell
Poh..quote:Op maandag 23 december 2024 17:21 schreef Anneloos het volgende:
Denk dat Mansell het opzich nog wel kan winnen
Manszwelquote:Op maandag 23 december 2024 17:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je mag het gewoon een kankergezwel noemen hoor.
Vind hem geen vervelende commentator eerlijk gezegd.quote:Op maandag 23 december 2024 17:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind Marco een vervelende man.
Dan kan ie maar beter gaan lopenquote:Op maandag 23 december 2024 17:52 schreef Janneke141 het volgende:
Clayton zuipt vanavond zijn hele whiskyvoorraad er doorheen. Zelfs als hij nog wint.
Nog 30 uur.quote:Op maandag 23 december 2024 17:53 schreef Evangelion het volgende:
We kunnen ook Top2000 gaan kijken ipv darts?
Hier gaat iets misquote:Op maandag 23 december 2024 17:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[ [url= https://preview.redd.it/0(...)116a92cd4]afbeelding[/url] ]
Jaartje overslaan, in 2025 toernooitje houden voor deelname van PL 2026.quote:Op maandag 23 december 2024 17:54 schreef wimderon het volgende:
Hef die hele Premier League gewoon op. Was niks, is niks, en zal nooit wat worden.
Ik heb op Nobody Said it was Easy van Evil Activities gestemd.quote:Op maandag 23 december 2024 17:53 schreef Evangelion het volgende:
We kunnen ook Top2000 gaan kijken ipv darts?
Die voelde het wel na de vorige leg .quote:Op maandag 23 december 2024 17:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die van Mansell ook hopelijk
Zojuist geprobeerd maar de 113 hotline heeft het altijd erg druk tijdens potjes van Mansell.quote:
Probeer 114, misschien kunnen zij de Ferret nog reddenquote:Op maandag 23 december 2024 18:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zojuist geprobeerd maar de 113 hotline heeft het altijd erg druk tijdens potjes van Mansell.
Prumjer Liek zit met een probleem schijnt het.quote:Op maandag 23 december 2024 18:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
Nog wat gemist? Ik sluit vanavond nog even aan.
kost een litertje bier daar?quote:Op maandag 23 december 2024 18:06 schreef hole1988 het volgende:
De mensen in de zaal hebben wel mooi 4,5 uur darts gezien.
Je kan Clayton-Mansell terugkijken, maar je kan ook een filmpje van een bloederige bevalling met Nederlandstalige rapmuziek op de achtergrond kijken en dan heb je een beetje hetzelfde ideequote:Op maandag 23 december 2024 18:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
Nog wat gemist? Ik sluit vanavond nog even aan.
Dan inviteren ze de wijven, stukje wokequote:Op maandag 23 december 2024 18:06 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Prumjer Liek zit met een probleem schijnt het.
quote:Op maandag 23 december 2024 18:06 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
kost een litertje bier daar?
quote:For a pint of Amstel, you can expect to pay Ŗ7.25 or Ŗ29 for a pitcher.
Hou nou eens op met die negativiteit. We hebben gewoon een paar wedstrijden gewonnen en dat is heul lastig. Met Slot hadden we ook moeite met Drita. Bovendien hebben we heel veel blessures. Heel raar dat je dan verwacht dat Feyenoord wel eens een goede wedstrijd speelt.quote:Op maandag 23 december 2024 18:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
TE KLOESE OUT TIMBER VERKOPEN IN DE WINTERSTOP ALLES WEG
Dit ís het WK darts.quote:Op maandag 23 december 2024 18:08 schreef maxi-mus het volgende:
Dit is echt heel slecht en toch wel leuk.
Dat is nog best redelijk voor een pintquote:
In Anfield Ŗ 3.95 voor een pint, goedkoopst van heel Liverpoolquote:Op maandag 23 december 2024 18:10 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat is nog best redelijk voor een pint
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |